22 Aralık 2016 Perşembe

"Batıkent Eğitim Kurumları" BURS SINAVI

Merhaba;
Son birkaç aydır düzensiz yazdığımın (Yazamadığımın) farkındayım bunun için üzgünüm fakat bu yazımda sizlerle çok farklı bir bilgi, bir duyuru paylaşmak istiyorum.

Ülkemizde olan olaylar neticesinde gerek bu durumdan, gerekse keyfimizin iyi olmamasından dolayı kozmetik yazmak lüks haline gelmişken; düşündüm ve arada sırada sizlerle eğitim konusunda da yazılar yazıp paylaşmaya karar verdim çünkü şu an için ülkemizde gerekli olan en önemli eksik aslında, EĞİTİM. Bu gerekli ve en önemli eksiğimiz ki ülkemize bakarsanız bunun eksikliği apaçık ortada. Eğitim konusunda araştırma yaparken, yazılarımı okuyan kardeşlerime ve çocuğu olan ailelere güzel bir haber buldum. "Batıkent Eğitim Kurumları Burs Sınavı".

Burs başvurusu yapmak için aşağıdaki görsele tıklamanız yeterli!

http://batikentkoleji.com/bursluluk-sinavi-basvuru-formu/

Batıkent Eğitim Kurumları'nı araştırdım ve görüştüm;
Özel Batıkent Eğitim Kurumları 2016 yılında kurulan ülkemize eğitim alanında hizmet vermeyi hedefleyen bir sivil toplum kuruluşu. Batıkent Eğitim Kurumları ülkemiz çocuklarının ve gençlerinin eğitim olanaklarından yararlanmalarını sağlamak, Ulusal ve evrensel kültürünün temelini oluşturan değerleri ve çok kültürlülüğe dayalı evrensel ülküsünü yeni kuşaklara taşımak üzere özel eğitim sektöründe var olma kararı ile çalışmalarını sürdüren bir eğitim kuruluşu.

Batıkent Eğitim Kurumları

Misyonu;
"Davranışların alışkanlığa dönüştüğü ve uyum kabiliyeti kazandıran bir eğitim anlayışı ile öğrencileri yaşama hazırlamak; kendi hızında öğrenen her öğrencinin doğuştan getirdiği yeteneği tespit edip onu en üst seviyede bir performansa ulaştırmak; kendisine, içinde yaşadığı topluma ve insanlığa hizmet etmesini ve yardımcı olmasını, paylaşmasını bilen bireyler yetiştirmek"

Vizyonu;
"Batıkent okullarını özgür ve özgün okullara dönüştürmek; Kültür ve geleceğimizin zenginliğini gelecek kuşaklara aktaracak bireyler yetiştirecek bir okul yapılanması oluşturmak; Her öğrenciyi bir üst eğitim programına hazırlayarak, onların mutlu ve mutluluğun getireceği başarının sahibi olmalarını sağlamak; Sorgulama yapılan sınıf iklimlerinde kendi medeniyetinin kodlarını öğrenerek geleceğe yönelik sağlıklı projeksiyon açmak."

Eğer 2017'de burs şansı yakalamak istiyorsanız bence bu haberi ve en önemlisi bu fırsatı kaçırmayın derim. Eğitimin, hayatımızda ve ülkemizdeki önemi tartışılmaz. Bu okulla ilgili daha fazla detaya BURADAN ulaşabilirsiniz.

Ayrıca sizden ricam; eğer bu bursa ve yeni okul arayışında olan evlatlarınız, yakınlarınız, kardeşleriniz, vb varsa; bu haberi paylaşın ki; eğitime bir katkımız olsun.

Sevgiler.
Duygu Göker
Not: Bu bir reklam, sponsor vb değildir; tamamen şahsi fikir ve eğitime katkı olabilme düşüncesidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yazmak İster Misin? :))