13 Ocak 2015 Salı

Söylemesi Zor Olsa da "Mimik Mim"i :)

Merhaba;
Yeni oluşturduğumuz ve birbirinden farklı bilgilerle günden güne büyüyerek kocaman bir aile olmaya devam ettiğimiz "Yeni Bilge Blog" ta kurucumuz sevgili Sinan; beni bu etkinlikte etiketlemişti. Bugün yapabiliyorum Sinan'cım; ayrıca çok teşekkür ediyorum ;). Bu arada bu güzel oluşum hakkındaki yazımı okuyarak; (Burada) ve sitemizi inceleyerek hakkımızda bilgi edinebilir ve dilerseniz "Yazarlık Başvurusu" bölümünden bize başvuru yaparak, aramıza katılabilirsiniz. Hem de bloğunuz olmasa bile, yazmayı sevmeniz yeterli.
Geçelim Mim'e :)

smileys


Bu "Smiley" ifadelerinden en az 5 tanesini seçerek; benim için ne anlam ifade ettiğini ve hangi durumlarda kullandığımı yazmam gerekiyor ve süre sadece (maximum) 15 dakika :).


susma ifadesi
"Tamam sustum!" Bu ifadeyi iki şekilde çok kullanıyorum. İlki; karşı tarafın işi olduğunda, anlayış göstererek onu oyalamamak, diğeri ise; eğer bir tartışmadaysam konu uzamasın, daha da alevlenmesin sakinleşelim anlamında kullanıyorum. He bu demek değil ki o haklı, yeri geldiğinde susmak da erdemdir bana göre :D. 

sasirma ifadesi"Eneeaam! Nasıl ya? Hadi canım!" Bu ifadeyi de şaşkınlığımı belirtmek için kullanıyorum genelde. Gerçi esnemek anlamına da gelebiliyor, bazen bu anlamda da kullanıyorum ama çok nadir. Çünkü bana, biriyle konuşurken esnemek ne kadar olumsuz ve ayıp geliyorsa, ifadede de bu şekilde kullanmayı pek sevmiyorum. Anca çok çok samimiysem :).

dusunme ifadesi
"Hadi ya.. Öyle mi dersin? Acaba..." Bu ifadeyi daha çok emin olmadığım, bende soru işareti yaratan olumsuz durumlar için kullanıyorum. Ayrıca fikir almak istediğimde ya da olumsuz bir geri dönüş yapıyorsam ve ortada üzülecek bir durum söz konusuysa, karşı tarafla üzüntüsünü paylaştığımı anlaması için kullanıyorum genellikle. 

göz kırpma ifadesi
"Oldu bu iş! Hallettik bil!" Genelde karşı tarafın kaygılandığı bir konunun cevabını veya o anki panikle aklına gelmeyen halletme yollarını söylediğimde; cümlenin sonuna kondurduğum bir ifadedir. 
öpücük

"Öpüldün! Kocaman öptüm!" Geleneksel Türk sohbetlerinin sonundaki "Öptüm görüşürüz" lafının sanal alemde can bulmuş hali :). Ben de samimi olduğum insanlarla sohbetimin sonunda bolca kullanıyorum. Gerçi artık tanımadığım ve beni takip eden insanların sorularını cevapladığımda da karşıdan pozitif elektrik alırsam bunu kullanıyorum. Sevgi pıtırcıkları uçuşuyor sohbet sonunda :D. Seviyorum!


Evet bu ifadelerin arasından en sık kullandığım 5 smiley seçtim ve bendeki anlamları ile nerelerde, hangi durumlarda kullandığımı yazdım. Ben kimleri etiketliyorum? HEPİNİZİİ! :D

Eğer katılırsanız çok sevinirim ama bana haber vermeyi de unutmayın lütfen :).

Sevgiler...


3 yorum:

  1. Hehe :) çok iyi olmuş ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki kadar olmasa da yaptım ortaya bir karışık :)) Teşekkürler etiket için tekrar ;)

      Sil
  2. Merhabalar bloğunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfetme fırsatı buldum :) Çok güzel bir bloğunuz var Takipteyim :)) Bana da beklerim :)))
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Yazmak İster Misin? :))