8 Ocak 2015 Perşembe

The Balm "MONT BALM" ve Güzel Bir Haber

Merhaba;
Gün geçmiyor ki Gratis'te satılan ve en çok sevilen The Balm markasına yeni ürünler gelmesin. Yurt dışında high end; ülkemizde ise drugstore kategorisinde satışa sunulan bu markanın özellikle far kalitesindeki başarısı, su götürmez bir gerçek. Kapak ve ambalaj tasarımları da ona keza. İndirim dönemlerinde ise tam "Yeme de yanında yat" kıvamına geliyor. Yeni yıl indirimlerinden önce yapılan büyük indirimde hiçbir yerde bulamadığım "Nude Dude" paleti, artık rüyalarıma girer oldu. Koskoca indirimlerde, bu paletten bir Gratis mağazasına sadece 6 adet gönderiliyorsa bulmak da imkanıza yakın oluyor. Bunu yazdım çünkü Gratis'in sesimizi duymasını istedim. Lütfenn "Nude Dude" getirin Gratiiiis! :D Satış elemanlarının bile paletten haberleri yok. "Dude" diyorum "Tude" gösteriyorlar haklı olarak. Bugünkü konuğumuz bu palet mi? Hayır :) Çünkü hala bulamıyorum ama içimi dökmekle başlamak istedim :D ama yine yenilerden bir palet konuğumuz olacak.

BU ARADA YAZIMI SONUNA KADAR OKURSANIZ; SONUNDA GÜZEL BİR HABERİM OLACAK SİZLERE :)

 <3 "MONT BALM" <3

Mont Balm

Çantaya atıp çıkmalık harika bir palet daha. Dört farklı renk var ve hepsi bana göre birbirinden harika. Ambalaj tasarımına gelirsek; her zamanki gibi muhteşem. Tam mevsime uygun; elinde kar topu olan bir bayan bize göz kırparken, aşağıda karların üzerinde kızakla geçen insanlar... Sanki bu bayan "Bak şimdi, şu kartopunu kırmızı şapkalı olana nasıl yapıştıracağım; izle de gör ve çaktırma!" der gibi, muzip gülüşü ve keskin nişancı olmanın verdiği özgüvenle göz kırparak bize poz vermiş :). 

Hayal gücüm beni yine ele geçirdi :)) renklere ve isimlerine daha yakından bakarak hemen toparlıyorum;

The Balm Mont Balm

Renklere geçmeden önce; renklere verilen bu isimlerle ilgili küçük bilgiler de vermek istiyorum. Ambalaj tasarımı kar, kış ve kızak olunca; renklere verilen isimler de dünyanın en ünlü kayak merkezlerinden seçilmiş. İlginizi çeker mi bilmiyorum ama bu merkezler hakkında da kısa kısa bilgiler vermek ve paletteki rengini bu şekilde tanımlamak istiyorum. Şunu da belirteyim; bu blogta ürün incelemeleri yaparken, genel kültür bilgilerine ve ürüne göre içerik hakkında (İlk kez duyulan bitkiler vb) da araştırarak yer vermeye çalıştığımı daha önce de görmüşsünüzdür. Yalnızca isimlere bakıp geçmek yerine bana ve sizlere de bir şeyler katmak bence çok daha yararlı ve sağlıklı. Bilmiyorum, siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Lafı uzatmadan renklere ve isimlere geçiyorum;

Zermatt : Bu palette; ışıltılı bir siyah olarak göze çarpıyor.  
Zermatt; İsviçre'nin güneybatısında Mattehorn (3899m) Dağı'nın yamacında bulunan bir kayak merkezi. Başlangıç seviyesindekiler haricinde kayak tutkunlarının sıkça ziyaret ettiği bir bölge. Şık oteller, spa merkezleri ve şirin bir kasaba. Ayrıca şu meşhur "Toblerone" çikolatalarının üzerinde yer alan piramit şeklindeki dağ; Mattehorn Dağının ta kendisi. 

Aspen : Palette ışıltılı ve çok küçük beyaz simleri olan ve çok az mürdüme bakan bir bordo.
Aspen; Filmlerde bolca gördüğümüz, Amerika'nın en gözde kayak merkezi. Genellikle elit kitleye hitap eden bir merkez. Colorado Nehri Vadisi'nin güneydoğusunda dağlar ve el değmemiş doğa örtüsü arasında yer alıyor.

Whistler : Işıltılı bej, şampanya arası bir renk.
Whistler; Kanada British Colombia'da yer alan ve birçok seyahat ve kayak dergisine göre Kuzey Amerika'nın en iyi kayak merkezidir. 2010 Kış Olimpiyatları'na ev sahipliği yapmıştır.

Cortina : Mat bir krem rengi. 
Cortina; İtalya'nın kuzeydoğusundaki Avusturya sınırı yakınındaki Ampezzo vadisinde yer alır. Kayak dışında bir çok kış sporu imkanı sunar. 1956 yılında Kış Olimpiyatları'na ev sahipliği yapmış ve dünyanın ilk kayak merkezleri arasında yer alıyor. 

Evet genel kültürle harmanlanmış bir yazı olduğu için biraz uzun olacak ama bu palet için değer :).


Renkleri tek seferde alıp koluma sürdüm. Pigmentler konusunda yoruma gerek var mı bilmiyorum ama tek kelimeyle muhteşem! Fotoğraf çekimi sonrası silmeye çalıştım ama koyu renkler tam çıkmamakta inat etti.

Son olarak da bu paletle, size fikir oluşturması açısından yaptığım makyajda sıra.


Mont Balm ile Makyaj

Baz olarak "Cortina"yı kullandım. Ayrıca kaş altıma ve göz pınarıma da ilk dokunuşu bu renkle yaptım. Göz kapağımın orta kısmını boş bırakarak iç ve dış kısımlarda, "Aspen"i ve alt kirpik diplerimin dış kısımlarında, yine bu rengi kullandım. Gölgelendirmede yine "Aspen" varken; kaş bitiminin, yani dış gölge kısmında "Zermatt" rengine yer verdim. Ayrıca kirpik diplerini belirginleştirmede, yine bu renk eşlik etti. Son olarak da "Whistler" ile kaş altıma ve göz pınarlarıma daha da ışıltı katarak, daha sağlıklı görünmesini sağladım.

Palet ve makyaj konusunda sorularınız varsa aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz. Ayrıca bu yazıdaki gibi genel kültür içerikli ürün incelemeleri hakkındaki düşüncenizi de merak ediyorum. 
Bu arada palet; 7,2 g ve 24 ay kullanım süresi var. Ben bu paleti Gratis'in yeni yıl indirimlerinde  The Balm markasına yapılan %40 indirimle 19,90'ya aldım.

EĞER OKUMADAN GÜZEL HABER MERAKI İLE SAYFANIN SONUNA GELDİYSENİZ BENCE ÇOK ŞEY KAÇIRDINIZ AMA UZUNLUĞU 5450 KM SÜREN YAZIMI(!), OKUYARAK ŞU ANDA BU SATIRLARDAYSANIZ KOCAMAN TEŞEKKÜRLER :) 
VE GELELİM GÜZEL HABERE; BU PALETTEN BEN İKİ TANE ALMIŞTIM. BU BENİMKİYDİ TABİKİ; PEKİ DİĞERİ NE OLACAK? YAKINDA BİR ÇEKİLİŞLE SİZLERDEN BİRİNE HEDİYE EDECEĞİM. BUNUN İÇİN VE HABERDAR OLMAK İÇİN BLOĞUMU TAKİBE ALMANIZI ÖNERİRİM.

Sevgiler..

17 yorum:

  1. Muhteşem renkler! Sonunda alacağım korkarım ki... :) Tanıtım yazısına bayıldım, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim; beğenmenize çok sevindim. Bence de alınması gereken bir palet :)
      Sevgiler <3

      Sil
  2. Makyaja tek kelimeyle bayıldım!
    Elimde çok fazla far var diye bu paleti es geçmiştim ama bu incelemelerden sonra pişman oluyorum sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim :) Bende de var ama görünce dayanamıyor insan :D Bu far paleti aşkımız, sonunda ne olacak bilmiyorum :D
      Sevgiler <3

      Sil
  3. baya araştırıp yazmana saygı duydum =) ayrıca makyajına da bayıldım kesinlikle benim için çok çekici bir palet haline geldi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Bence de çok güzel ve harika pigmentli bir palet :) Alınmalı :)
      Sevgiler <3

      Sil
  4. Makyajına bayıldım. Zaten gözüm bu paletteydi artık almazsam gözlerime uyku girmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Evet ben de aldığım için mutluyum ama aynı durum, Nude Dude palet için geçerli bende.. Bulamadım bir türlü.. Ama aramaya devam :)
      Sevgiler <3

      Sil
  5. yazını sevdim makyajına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. Makyaj çok iyi olmuş bu yazıya :)

    YanıtlaSil
  7. Sadece aspeni kullanamam sanırım :) Göz makyajında kırmızı biraz ilginç olurdu sanırım tabi kombinlenecek renge bağlı bi şey bu sana yakışmış güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Aslında en güzel renklerden biri ama tabi zevkler ve renkler tartışılmaz :) Kırmızı değil, ışıktan dolayı kırmızıya yakın çıkmış ama aslı bordo :) Dediğin gibi renk kombinine de bağlı :)
      Sevgiler <3

      Sil
  8. "Genel kültürle harmanlanmış " yazına bayıldım tabii ki :) Üşenmeyip bu kadar ayrıntılı yazılar hazırladığın için diyecek söz bulamıyorum Duygu sadece yaptığın işe verdiğin emek karşısında saygı duyuyorum. Makyajını o kadar beğendim ki almam herhalde dediğim palet için düşünmeye başladım.Tabii önceliğim Nude Dude bulmayı başarırsam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) İnan bu sözlerine o kadar sevindim ki; motive oldum desem yeridir ne mutlu bana, çok çok teşekkür ederim <3 :) Evet aynen o Nude Dude paleti ben de gördüğüm yerde kıstıracağım ama görebilmek, bulabilmek ne mümkün :/ :D

      Sil
  9. keşke burdada gratıs olsaaaa

    YanıtlaSil

Yorum Yazmak İster Misin? :))