22 Nisan 2015 Çarşamba

Thalia Kozmetik'ten Gelen Mis Kokulu Paket

Merhaba,
Bugün Thalia Kozmetik'ten çok güzel bir paket aldım, kutuyu açar açmaz inanılmaz güzel ve temiz kokular beni benden aldı ve hemen bu paketi gönderen firmadan ve paket içeriğinden sizlere de bahsetmek istedim.

Thalia Kozmetik

Yolda gelirken dış ambalaj biraz hasar görmüş olsa da benim için hiç sorun değil. 
Başta Tuna Hanım olmak üzere tüm Thalia Natural Beauty çalışanlarına, bu güzel paket için çok teşekkür ederim.


İlk olarak firmadan biraz bahsetmek istiyorum; "Thalia" kelime anlamıyla mitolojide "Doğadan Fışkıran Güzellik" anlamına geliyor ve firmanın da sloganı bu. Thalia Kozmetik Türkiye'de üretim yapan bir marka ve hayvan deneyleri yapmıyor. 55 yıllık ilaç ve kozmetik markası olan Akten Kozmetik tarafından 2006 yılında yaratılan bir marka. Ürünlerin tamamı doğal bitki özlerinden oluşturuluyor veya organik hammadelerle zenginleştirilerek üretiliyor. Markanın birçok kalite belgesi mevcut ve ürünleri, çocuklar da dahil güvenle kullanılabilecek temiz içeriğe sahip. 
Doğal sabunları; paraben, hayvansal yağ, kostik ve sles içermiyor. Şampuanları bitkisel ve paraben, boya içermiyor. Cilt bakım ürünlerinde de paraben ve koruyucu bulunmuyor. Detaylı bilgi almak isterseniz "Thalia Kozmetik" yazısına tıklayarak firmanın online sitesini inceleyebilirsiniz.

Gelelim paket içeriğine;

Thalia Kozmetik

Toplu çekilmiş bir fotoğrafla başlıyorum. Bu arada kullandıkça detaylı bir şekilde fotoğraflayarak anlatacağımdan, ürünleri ambalajlarından çıkartmak yerine dış ambalajlarıyla fotoğrafladım. Oldukça bonkör hazırlanmış ve kutuyu açınca bir anda spa merkezinde, yogada veya beni rahatlatacak temiz ve rahatlatıcı bir ortamda gibi hissettim kendimi. Hani şu filmlerde olur ya; esas kıza hafifçe bir rüzgar gelir, saçlar bir anda uçuşmaya başlar, gözler kapanır ve derin bir nefes alınır ve gülümsenir hayali olarak; tam da o hesap :).
Yakından bakacak olursak;

Thalia Natural Beauty

1. Pirinç ve Argan Sabunu
2. Organik argan yağlı saç dökülmesine karşı olan bitkisel şampuan, 
Organik argan yağlı ve jojoba yağı barındıran saç bakım yağı
3. Argan yağlı cilt bakım kremi ve zeytinyağlı cilt bakım kremi deneme boyları,
Aloe Vera katkılı el kremi ve organik göz çevresi kremi.

Hepsini denemek için sabırsızlanıyorum. İlk izlenim olarak hepsinin doğal içerikli olması beni sevindirdi ve heyecanlandırdı. Ayrıca hepsinin kokusu birbirinden güzel, sabun gibi kokuyor kremleri bile. Hayvan deneyi yapmamaları da beni çok sevindirdi. Bir süre denedikten ve yeterli tecrübeyi kazandıktan sonra burada size sunuma hazır hale gelecekler.

Thalia Kozmetik'e tekrar çok teşekkür ediyorum ve denemeye başlıyorum. :)
Aranızda deneyenler var mı?

Sevgiler...

DuyguGöker

2 yorum:

  1. Daha önce denemediğim bir marka, yorumlarınızı merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba; ürünler hakkında yeterli deneyime sahip olur olmaz burada olacaklar :) Teşekkürler,
      Sevgiler <3

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))