4 Nisan 2014 Cuma

MART AYI KOZMETİK ÜRÜN FAVORİLERİM


Merhaba;


Youtube Kanalı'mla eş zamanlı olarak bloğumda bugün "Mart Kozmetik Favori Ürünleri"mden bahsedeceğim.

MART 2014 KOZMETIK URUN FAVORILERIM

  1. Schwarzkopf Got2 Be Anti-Frizz Lotion: Kabarmaya ve elektriklenmeye karşı olan bu ürünü Gratis saç bakım ürünlerinde indirim yaptığında denemek için almıştım. Fiyatını hatırlamıyorum maalesef. 200ml'lik bol bereketli bir ürün ve gerçekten yıkama sonrasında Rezzan Kiraz'a dönen saçlarımı fön çekmiyor olmama rağmen yatıştırmayı başardı :) O yüzden sevdim. Yumuşaklık ve parlaklık vermesi, aynı zamanda ısının verdiği zarara karşı koruyan ve UV koruyucuları içermesi de cabası :)
  2. Diadermine High Tolerance Yüz Temizleme Jeli: Hassas ve düşük toleranslı ciltler için özel olarak geliştirilmiş bu jel, makyaj temizleme konusunda oldukça iyi. Bitkisel özlü, parabensiz,silikonsuz ve parfümsüz. Ben bu ürünü Benri'nin peeling etkili pamuklarıyla kullanıyorum ve sonuç mükemmel oluyor.Yağlı, kuru, rahatsız edici bir his bırakmıyor.
  3. Lolita Lempicka Parfüm: Ben bu parfümü çok seviyorum ve bolca kullandığım bir parfüm. Hele ki havaların ısınmaya başladığı Mart ayında ve halen kullanılmaya en uygun parfümlerden biri bana göre. İçersinde; menekşe, vanilya, meyan, amarena kirazı ve süsen notaları mevcut.
  4. Dirty Works Brightening Mask: C vitamini ve kaolin (Beyaz arı kil) içeren bu maske cildi aydınlatıcı bir etkiye sahip.Haftada 1-2 kez uyguluyorum. Kokusu pek hoş olmasa da içinde minik partiküller var ve maskeyi yapıp kuruyana kadar beklemenin ardından yüzümü ıslatmadan ovalıyorum ve bu partiküller peeling etkisi yapıyor.Oldukça memnunum, uygulama sonrası cildim yumuşacık daha aydınlık oluyor.
  5. Kalyon Tırnak ve Tırnak Eti Peeling.i: Her ne kadar ellerim konusunda nemlendiricilerle yatıp kalksam da bazen nemsiz kalabiliyor. Hele ki tırnaklar hemen "Neme susadık!"diye isyan çıkarıyorlar.Böyle zamanlarda eğer oje süreceksem bu peeling gerçekten yardımıma koşuyor.Oldukça memnunum.
  6. Yves Rocher Jardens du Monde Duş Jeli: Lotus çiçeği kokusunun bu kadar muhteşem koktuğunu bilmezdim.200 ml'lik bir duş jeli ve kokusu muhteşem, bittikçe alacağımdan eminim :)
  7. Urban Natural's Argan Oil & Keratin Saç Bakım Kremi: Ben bu ürünü denemek için almıştım, hatta bendeki 50ml ama sanırım bitince büyüğünü alacağım. Saçımı yıkadıktan sonra son dokunuşu bu ürünle yapıyorum; saçlarımı yumuşacık yapıyor ve kolay taranma sağlıyor. Ayrıca bu ürün kırılma karşıtı ve paraben içermiyor.
Makyaj ürünleri için de ayrı bir fotoğraf kategorisi oluşturdum :)

MART 2014 KOZMETIK URUN FAVORILERIM

 8.  Essence All About Nude Far Paleti: Bu far paletine tam anlamıyla bayıldım. İçinde 6 adet doğal tonlarda renk bulunuyor.Hepsi pembe alt tonlu ve ışıltılı diyebilirim ama ışıltı derecesi farklılık gösteriyor. Mesela en üst sağ köşedeki far harika derecede ışıltı saçıyor ve hemen solundaki neredeyse yarı mat; o nedenle ışıltı derecesi ruh halinize göre size kalıyor. :) Farlar yumuşacık ve pigmentleri oldukça başarılı. Fiyatı 13 lira ama hakediyor. Hele ki bu güzel bahar günlerinde gözlerde doğal ton ama bir o kadar da canlı ve ışıltılı far paleti arayanlara şiddetle tavsiye ederim. :)
9.  Pure Beauty BB Krem : Uzuuun zamandır favorilerimde yer alan bu BB kremin yapısı ve kokusu beni benden alıyor :) Watsons'larda satılan bu marka Kore yapımı ve 42 SPF içeriyor. Güneşli havalarda ve ve orta kapatıcılık istediğimde başvurduğum sevgililerimden biri :) Mart ayında en çok kullandıklarımdandı.. 
10. Rimmel London Scandal Eyes Rimel : Kadınlar günü indiriminden almış olduğum bu rimeli sevdim. İlginç bir fırçası var, yılan gibi :) Uzunluk ve hacim bakımından orta derece diyebilirim. Mart ayında en çok kullandığım rimel oldu kendisi :)
11. Golden Rose Terracota Pudra (04) : Yaz yaklaşırken makyajlarımda yüzüm daha canlı, daha sağlıklı, pırıl pırıl gözüksün diye aldığım bu pudra, beklediğimi verdi :) Mart ayında güneşi görür görmez başvurduğum bu güzellik; yaz boyunca da benimle olacak anlaşılan :)
12. The Balm Hot Mama Allık : Bu ürün hakkında yorum yapmama gerek var mı bilmem ama Mart ayı boyunca vazgeçilmezlerim arasındaydı :) (Hala da öyle).
13. Rimmel London Wake Me Up Kapatıcı : Orta kapatıcılık hatta az kapatıcılık isteyenlere önerebileceğim bir ürün. Mart ayı boyunca çok sık kullandım.
14. Pastel Pretty Cheeks Rose (17) Allık : Pastel'in bu allık serilerini çok sevdim. Kokusu bazı arkadaşlarımı rahatsız etmiş fakat beni rahatsız etmedi.Zaten nerede çiçek kokusu var, o ürünler benim için 1-0 önde başlıyor :) Bu rengi de tam bahar, yaz rengi. Pigmenti oldukça fazla olduğundan dikkatli sürmek gerekiyor.
15. Flormar Pretty Lip Gloss (P804) : Tam bir yaz rengi. Mart ayından beri severek kullanıyorum ve nemlendirmesi oldukça güzel. Klasik Flormar gloss.larının kokusunda ve sünger fırçalı olmakla birlikte sanırım yaz boyunca benimle olacak :)
16. Essence 3D (08 Vanilla Latte) : Bu ürün aslında iki farklı tonda fardan oluşuyor ama ben koyu olan kısmını aydınlatıcı olarak kullandım, kullanıyorum ve bu konuda oldukça başarılı buluyorum. Tavsiye ederim ;) 


Ve bir solukta geldik yazımızın sonuna diyeceğim ama pek de bir solukta bitmeyecek cinsten oldukça uzun oldu farkındayım. Sizin Mart ayı favorileriniz nelerdi veya bunlardan kullandıklarınız var mı merak ettim..

(: HEPİNİZE SEVGİLER :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yazmak İster Misin? :))