5 Ocak 2015 Pazartesi

DEBORAH "58 Paprica" ALLIK

Merhaba;
Watsons indirimlerinden %50 indirimle aldığım Deborah allık merak edildi ve ben de bugün sizlerle birlikte bu allığı incelemek istedim. Bu arada her Watsons mağazasında Deborah markası yok maalesef. Satış noktalarını öğrenmek için burayı tıklayabilirsiniz. 
Gelelim konumuza; 

Deborah Allik


Görünüş olarak Milani allıklara benzettim. Onun gibi ışıltılı ve bombeli :) Ah şu Milani markası bir gelse artık ülkemize; Watsons duy sesimi ! :D 

Deborah Allik


Renk olarak şeftali rengi baskın gibi ama pembelik de var. Rengi tanımlamak ne kadar zor ya :) Işıltıları sim gibi değil; canlılık veren, canlı gösteren doğal ışıltı şeklinde. Numarası ve ismi; yukarıda da belirttiğim gibi "58 Paprica". Aslında açık pembesi vardı aklımda; 46 numara "Rosa Pesca" ama kalmamıştı. Bunu da çok sevdim. Pigmenti yüksek olduğu için benim gibi açık tenliler kullanırken kesinlikle dikkat etmeliler.

Deborah Allik

Allık kutusunun arka kısmında ufak bir bölme var. Allık fırçası buraya gizlenmiş:) İlk almaya çalıştığımda kırdım sandım ama meğerse o kısım çıkıyormuş; zaten başka türlü fırçayı almak mümkün olamaz da ben niye kırdım sandım o an niye telaşlandım anlamadım; kafa neredeydi acaba :D. İlk kez bu markadan allık aldığım çok belli oldu değil mi? :) Neyse; çıkardığımız bölmenin yanındaki minicik nokta ise yukarı doğru itildiğinde fırça çıkıyor. İşiniz bitince yine noktayı geri itip bölmeyi yerine takıyorsunuz. Çantaya atıp çıkmalık pratik bir kullanım sunmuşlar. Tabi bu fırçayı kullanacağımı sanmam ama acil durumlar için pratik.

Gelelim tendeki duruşuna;


Işıltılar çok doğal durduğu için elimdeki denemede pek belli olmamış. Kalıcılığına gelirsek; şunu söylemeliyim ki; elimdeki denemeden (Israrla "Swatch" demek istemiyorum) sonra diğer elimle silmeyi denedim ama allık elimin üzerinden tamamen silinmedi, hatta ovaladım. Makyajda siz düşünün artık. Yani yüz temizleme suyunuzla yüzünüzü temizlediğinde bir tek allık kalıyor(!) :) O kadar da değil tabi ama kalıcılığı oldukça iyi :). Ayrıca arkasında "Hipoalerjenik" olduğu yazılı. Yani herhangi bir irritasyon, hassasiyet veya alerji yaratmıyor.

Watsons yeni yıl indiriminden aldığım bu İtalyan markası allığın indirimsiz fiyatı; 36.90 ama %50 indirimle ben 18.45 liraya aldım. Yine indirim yapılırsa ve ihtiyacınız varsa; almanızı öneririm.

Sevgiler ...

7 yorum:

  1. Anlatım tarzını çok seviyorum Duygu bunu peşinen belirteyim :)) Milani'nin allıklarına cidden çok benziyor karşıdan.Ayrıca Milani'yi getirmesi konusunda benim Watsons'tan yana bir umudum yok ama inşallah yanılırım :) Bir allıksever olarak ben çok beğendim rengini ve duruşunu güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilay'cım :)) Eğlence katmayı seviyorum sanırım. Ben de çok umutlu değilim; getirse de NYX gibi her mağazada olmayacak muhtemelen. Mesela ben hala İstanbul Bakırköy'de Douglas mağazası dışında bir Watsons'ta NYX göremedim. O kadar da haberini yazmıştım oysaki :) Yine de umudu kesmeyelim tabi :) Çok teşekkür ederim! <3

      Sil
  2. Rengi çok hoşmuş. Ama swatch de bence. Ben de dememeye çalışıyorum fakat en kurtarıcı o oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın ama İngilizce kelimeler kullanmak istemiyorum. Anlamına bakınca da "Kumaş örneği, numune" olarak geçiyor ama doğru Türkçe kelimeyi bir türlü bulamadım. Arayış devam ediyor; ısrarla kullanmamaya çalışıyorum. :)

      Sil
  3. rengine bayıldım tabi ki anlatım tarzına da :)(:
    bende blog'uma beklerim :)(:
    http://aycinmutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldin :) Takibe aldım;
      Sevgiler <3

      Sil
  4. Deborah henüz çok bilinmiyor ama Loreal veya Maxfactor a nazaran gerçekten daha başarılı olduğunu düşünüyorum.. Eğer beyaz tenliyseniz en doğru seçim Rosa Pesca veya Terracotta olacaktır;) Yani bunları daha çok seveceğinize eminim:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorum Yazmak İster Misin? :))