30 Ekim 2014 Perşembe

Nivea Lip Butter Watsons'ta, Watsons Yenilikleri ve İndirimi, Gratis İndirimi

Merhaba;
Öncelikle Watsons ve Gratis indiriminden haberi olmayanlar için, bu indirimleri ve ne kadar süreceğini sizlerle paylaşmak istiyorum.


Watsons indirimleri 29 - 31 Ekim tarihleri arasında geçerli. 

Nivea Lip Butter Watsons'ta

Aynı zamanda Watsons, yurt dışında çok sevilen Nivea Lip Butter.ları mağazalarında bugünden itibaren satışa sunuyor. Fiyatı ise yaklaşık 10 lira olacakmış. 

Watsons'un bugün çıkan yeni katoloğunda birçok yenilik yer almış. Dün inceleme fırsatı buldum sıcağı sıcağına ve haber vermek istedim. Birkaç örnek paylaşmam gerekirse;

Watsons Yenilikleri


Sol üst köşedeki; Rimmel London markasında rujlarıyla meşhur "Kate Moss" serisinin göz ürünleri. "Idol Eyes Collection by Kate" adındaki bu seride iki renkte maskara, üç farklı tonda kalem far ve jel eyeliner yer alıyor. 
Sağ üst köşedeki ise Braun Face yüz temizleme cihazı ve yüz epilatörü.
Sol alttaki; Max Factor Skin Luminizer ışığı yansıtan fondoten.
Ve sağ alttaki; Pure Beauty Youth Restore ismiyle yeni çıkardıkları yaşlanma karşıtı cilt bakım ürünleri.

Onun dışında dikkatimi çeken başka ürünler de oldu. Katologta yenilikler ve fırsatlar oldukça fazla fakat en çok bunlar ilgimi çekti;


Rimmel London yeni kaş maskarası çıkarmış ve duyduğum kadarı ile üç farklı rengi varmış. Bunun dışında bence Nivea duşta vücut kremi çok sevilince, Watsons da akıllıca davranıp kendi duşta vücut kremini çıkarmış.Bunlara ek olarak "Mangasis" kış sezonu takı çeşiteri ve altın dövmeler (sanırım bunda demek istenilen şu son zamanların trendi flash tattoo.lar) de yeni katologta yer alıyor. Son olarak da benim de çok sevdiğim Urban Care saç bakım ürünlerine yenilerini eklemiş.
Watsons'un diğer fırsat ve yeniliklerini yeni çıkan ve "30 Ekim - 03 Aralık 2014" tarihlerinde geçerli olan katoloğundan görebilirsiniz. Bakmak için tık tık :)

Gelelim Gratis indirimine.. Aslında Watsons ve Gratis'i aynı yazıda paylaşmak doğru mudur emin değilim ama sizi haberdar etmek için ayrı bir yazı hazırlamak yerine tüm indirim haberlerini aynı yazıda birleştirmek istedim. Çünkü indirim süresi az ve her geçen dakika, stoklarla sınırlı olan indirim ürünlerini kaçırmanızı istemem. :)

Gratis 200. Mağaza İndirimi

Gratis; indirimleri çok cazip ve ben bugün kendimi tutarak indirimden faydalanmadım ama daha fazla dayanabilecek miyim bilmiyorum :) Oturdum bu yazıyı yazıyorum; hem sizi haberdar etmek amacındayım hem de her geçen dakikada stoklar azaldığından kendimi tutamayıp alacaklarımın tükenmesini ve paramın cebimde kalmasını istiyorum. Tuhaf bir düşünce biliyorum ama kendimi tutmak zorundayım, en azından yılbaşına kadar. 

Gratis 200. Mağaza İndirimi


Gelelim indirime.. Bu indirim 30 Ekim - 2 Kasım tarihleri arasında geçerli ve stoklarla sınırlı. Gratis 200.mağazasını İstanbul Kartal Çarşı'da açmış ve bunun sevinciyle TÜM ÜRÜNLERİNE %40 ve Gratis Kartlılara + %10 indirim yapıyor. Evet The Balm'a da, Gosh'a da, WetnWild'a da :)
Ama belirteyim; bu demek değil ki tüm ürünlerde kart sahibiyseniz toplamda %50 indirim yapılıyor. Önce öyle sanmıştım ama Instagram hesabımda takipçim sağolsun beni uyardı ve bu yanlış algıyı değiştirdi. Ona da buradan çok teşekkür ediyorum :) (Sormadığımdan ismini yazmak istemedim)
Onun örneği ile şöyle ki;
Yaptığınız alışveriş toplamının %40ı düşülüyor ve çıkan tutarın %10u hesaplanıyor. Yani aslında toplamda %46lık bir indirim söz konusu.. Örneğin; 100 liralık alışveriş yaptınız ve %40ı düşülerek 60 lira tutuyor. Bu tutarın da %10 u düşülerek, yani 6 lira düşülerek toplamda 46 lira indirim almışve 54 lira ödemiş oluyorsunuz. 
Kasada birçok anlaşmazlık olmuş bu yüzden.. Siz bilerek harcama yapın;)

Benden bu kadar.. Şimdi iki mağazaya da gitmemek için kendimi zincirleyeceğim evdeki koltuğuma ama her an alışveriş yapılan Instagram hesapları sayesinde içim içimi de yemiyor değil :) Alışveriş yapanlar güle güle kullansın yeni cicilerini.. Yoo yoo ısrar etmeyin gitmeyeceğim :/ Zaten hava da soğuk, üşütür hasta olurum maazallah :P Bir insan bu kadar mı bahane üretip kendini kandırmaya çalışır haha :)

(: Hepinize Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yazmak İster Misin? :))