11 Ekim 2014 Cumartesi

Mimlendim :)


Merhaba;
     Çok sevdiğim ve severek takip ettiğim "Tavsiye Sever" bloğunun sahibesi sevgili Rabia, çok güzel
bir mim hazırlamış ve beni tag.lemiş çok teşekkürler :) Ben de hazır bozuk bilgisayarımı tamire vermiş ve idareten kullandığım bir pc bulunca hemen tag sorularını heyecanla cevaplayayım dedim :) Hadi başlayalım!

1.Blog ismin neden bu? Nasıl karar verdin? Değiştirmek ister misin?
Deniz, göl, dere, hatta su birikintisi bile olur; su olsun da ben kendimi inanılmaz mutlu ve huzurlu hissediyorum. Ayrıca suyu çok sevdiğimden çevrem tarafından takılan "Su Perisi, Su Kuşu" gibi lakaplardan kendime en yakın olanı blog ismim yapmaya karar verdim ve bloğumun ismi "Su Perisi" oldu. Değiştirmeyi arada bir düşünüyorum çünkü kozmetik, makyaj ve bakımla uzaktan yakından ilgisi olmayan bir isim :) ama bu değiştirme fikri şimdilik askıda. Belki değiştirmem, kararsızım :).

2.Ne zamandır blog yazıyorsun? Genelde ne üzerine yazmak istiyorsun? Başka konularda da yazmayı ister misin?
7 Şubat 2014 tarihinde ani bir kararla bir anda bloğumu açıp ilk yazımı yazmıştım. Kozmetik, alışveriş, ürün incelemeleri, pratik bilgiler, etkinlik yazıları, indirim etkinlik ve kampanya haberleri, önemli bilgiler, basın bültenleri, firma marka lansmanları, ilginç haberler gibi konularda yazıyorum. Bu kategori skalası ilerleyen günlerde daha da artacak; aklımda değişik konu fikirleri var tabiki :) Yakında adım adım makyaj yapma gibi konular da yer alacak ;) Başka konularda yazmayı tabiki isterim. Bilgimi ve araştırmalarımı paylaşmak beni mutlu ediyor. Her konuda yazabileceğim bir blog benimki :) Yani kategori yalnızca makyaj, ürün inceleme olmayacak :).



3.Bir bloğu beğenme şartların nelerdir?
Tabiki özgün içerikli olması ama itiraf ediyorum en başta görsel bir insan olduğum için blog tasarımının iç açıcı ve karmaşık, çok dolup taşan bir görünümde olmaması lazım. Sürekli "Kopyala -  Yapıştır"dolu olmaması gerekir, yani biraz çaba, emek kokacak bence. Araştırılmış ve görsellerle desteklenmiş olması gerekir. Örneğin bir fondötenin kapatıcılığı konusunda "Bence kapatıcı" deyip konuyu kapatmak yerine fotoğraflarla kanıtlanmış ve desteklenmiş olması, bana daha güvenilir geliyor. Ben de kendi bloğumda elimden geldiğince bu şartları baz alıyorum. Ayrıca görsellerin kaliteli olması da önemli bana göre. Tabi bu; elinizdeki teknik imkanlarla ilgili ve benim gibi sınırlı imkanlarınız olabilir ama yine de çeşitli foto düzenleme programları ve ışıkla halledilemeyecek bir sorun değil. :)

4.En sevdiğin kozmetik ürünün nedir?
Far paletlerine manyaklık derecesinde ilgim var :)

5.İlk kendi paranla ya da harçlığınla aldığın kozmetik ürünün nedir?
Tam hatırlamıyorum ama muhtemelen göz kalemi veya küçük bir far paleti olabilir.

6.En sevdiğin cilt bakım ürünün?
Köpüren ve mis gibi kokan yüz yıkama jellerim :) Eğlenceli geliyor :)

7.İlk aldığın bakım ürünün nedir?
Oo.. Çok zaman geçti, hatırlamak çok zor ama sanırım Nivea'nın peeling.iydi. Resmen nefret ettim ama iyiki de ondan nefret ettim diye bu işleri, yani bakımı vb bırakmamışım :D.

8.En sevdiğin high-end marka, mineral kozmetik markası ve drugstore marka nedir?
En sevdiğim high end marka; hiçbir ürününe sahip olmasam da ilerde sahip olacağım Benefit ve Make Up Forever :). Mineral kozmetik markası eskiden "id Bare Minerals"ti; ilk mineral kozmetik ürünü olarak toz fondöten ve pudrasını almıştım doktor tavsiyesiyle ve çok sevmiştim ama şimdilerde Youngblood.a ilgi duyuyorum.:) Drugstore markası ise birkaç tane maalesef :) En başta the Balm, sonra WetnWild, Essence ve şimdilerde Gosh :) Rimmel London var bir de :D.


9.Seni geliştirme yönünde bir hobin var mı? Ya da gittiğin, bize de önerebileceğin bir kurs, eğitim var mı?
Müzik konusunda gitar ve şan eğitimi aldım. Çeşitli grup, orkestra ve üniversite müzik orkestrasında yer aldım. Şu anda sadece oturduğum evimden besteler yapıyorum :). Bunun dışında kişisel gelişim alanında birçok eğitime katıldım, enerji uyumlama ve şifa programlarında yer aldım.Sertifikaları serdim öylece duruyorlar :). Kozmetik konusunda da araştırma halindeyim; profesyonel eğitim yeri araştırıyorum.

10.Bir fobin var mı?
Bu aralar bir rahatsızlığım olduğu için bazı fobiler oluştu ama buna daha çok bilinçaltıyla ilgili oluşturulan korkular diyebilirim basit anlamda. Tek tek aşıyorum, her şey kontrol altında :) Onun dışında belli bir şeye veya hayvana vb karşı fobim yok :)

11.Mesleğin nedir? Sahip olmak istediğin başka bir meslek var mı?
Anadolu Üniversitesi 4 yıllık örgün öğretim Turizm ve Otel İşl. Yüksek Okulu mezunuyum. Bu meslekten nefret ettiğimi her yerde bağıra bağıra söylüyorum. Kazandım diye bitirdim ama şimdiki aklım olsa diploma uğruna yıllarımı heba etmezdim. Kişisel gelişim uzmanıyım ve makyözüm. Arada bir arkadaşlarımın mekan açılışlarında sahne alsam da bu aralar ona da ara verdim. Yıllardan beri ya şan opera ya da psikoloji okumak istemişimdir. Psikolog olmak tam bana göre, bu eğitimlerden sonra bunu daha da iyi anladım.

12.Evli misin? Bekar mısın? Çocuğun var mı? Aşık mısın?
Evli değilim, bekarım, çocuğum yok :). Aşık da değilim.. Baktım da şimdi; bu cevaplara göre ben yaşamıyormuşum yahu ! :D

Sorular bu kadar.. Cevaplarken biraz terledim açıkçası ama çok eğlenceli ve güzeldi.. Canım Rabia'm bu güzel sorular ve tag için tekrar çok teşekkür ederim. Bakalım devamı gelecekmiş, daha ne kadar terlerim bilmiyorum haha :D

<3 Sevgiler <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yazmak İster Misin? :))