13 Mart 2015 Cuma

Aussie 3 Dakikada Derinlemesine Saç Bakım Köpüğü

Merhaba;
Hayat devam ediyor, etmek zorunda ama o boşluk hala dolmadı ve dolmayacak da. Bloğuma sarılıyorum yeniden; beni hayata döndürmesi için, sevdiğim işe geri dönüyorum. Bu konuyu bir daha açmayacak olmam; onu unuttuğumdan veya unutacağımdan değil - ki bu imkansız - sadece içimde yaşamaya devam edeceğim.

Watsons bana bir süre önce denemem için "Aussie" markasına ait derinlemesine bakım saç köpüğü göndermişti. Bu markayı daha önce hiç kullanmamıştım, deneme şansı verdiği için Watsons'a teşekkür ediyorum. İlk denemem ile birlikte, ilk izlenimlerimi Instagram sayfamda paylaşmıştım ve bir süre daha kullanıp etkisinden emin olarak buraya yazmak istedim.

Aussie Saç Bakım Köpüğü


Bu saç bakım köpüğü; her gün kullanıma uygun ve Kanguru Pençesi Çiçeği özlü. Saçınızı yıkadıktan sonra son adım olarak bu köpüğü tüm saçınıza uyguluyorsunuz ve masaj yaparak 3 dakika bekletiyorsunuz; ardından da duruluyorsunuz. Saç kremi de kullanmanıza gerek kalmayacak kadar yumuşacık yapıyor saçları ve kolay taranmasını sağlıyor. Yapısı krema gibi, çok eğlenceli :).

Kanguru Pençesi Çiçeği

Kanguru Pençesi Bitkisi ne işe yarar; araştırdım fakat bitki bilgisinden (En, boy, vb) başka saçtaki yararlarına dair hiçbir bilgiye rastlayamadım maalesef. Solda bitkiyi görebilirsiniz. Ürünün ambalajında bu bitkiyle ilgili yazan ise;
"Kanguru Pençesi Çiçeği özlü formül kesinlikle silikon içermez ve saçları cansızlaştırıp kirli göstermez, her zaman bir adım öndedir."


Arka kısımda yazanları net görebilmeniz için aşağıda görüntüledim fakat yuvarlak olduğu için tek çekimde yazıların tamamı görülmedi; bu nedenle soldaki görselde satır başlarını, sağdakinde de satır sonlarını birleştirerek okumanızı öneririm fakat okuyamayanlar için aşağıya yazıyorum;

"GÜNLÜK KULLANIM İÇİN DERİNLEMESİNE BAKIM.
SAÇ BAKIM KÖPÜĞÜ KANGURU PENÇESİ ÖZLÜ
Mutlu saçların da ilgiye ihtiyacı vardır. Biliyor musun? Bu Mega Mucizevi ağırlaştırmayan nemlendirici saç bakım köpüğü, saçınla flört edip sınırlarını aşmadan onu pohpohlar. Biri Pürüzsüzlük mü dedi? Kanguru Pençesi Çiçeği özlü formül, kesinlikle silikon içermez ve saçları cansızlaştırıp kirli göstermez, her zaman bir adım öndedir. Bazıları çok şanslıdır.
Kullanımı: Mega şampuan mı kullandın? Güzel. Duruladın mı? İyi. Bu Mucizevi köpüğü saçına masaj yaparak uygula ve 3 dakika beklet. Durula. Kurut. Şimdi kendini saçların kadar hafif hissetmiyor musun?"

Aussie Saç Bakım Köpüğü

Ne kadar sempatik bir köpük bu; sanki köpükle karşılıklı sohbet ediyormuşum gibi hissettim :). 

Köpük Efendi : - Mega şampuan mı kullandın?
Ben : - Kullanacaktım ama elimde yok, başka bir şampuan kullandım. :)
Köpük Efendi : - Güzel (!??)
Köpük Efendi : - Duruladın mı?
Ben : - Evet duruladım; şimdi ne yapayım köpükçüm?
Köpük E.: - İyi. Bunu saçına uygula....
Ben : Tamam."
Neyse hayal gücüm yine beni ele geçirdi; hemen toparlıyorum :)

Ürün Hakkındaki Yorumlarım ve Bendeki Etkileri
  • Durulama sonrası saçlarım yumuşacık oldu, kolay tarandı.
  • Herhangi bir sorun yaratmadı, çabuk yağlanma sorunu yaşamadım.
  • Çok hafif ve çiçeksi bir kokusu var, sevdim. Kokusu saçta uzun süre kalıcı değil.
  • Saçlarımın gerçekten nemlendiğini ve hafiflediğini hissettim.
  • Saçlarımın görünümünü daha canlı gösterdi ve parlaklaştırdı.
Aussie Saç Bakım Köpüğü İçerik

İçeriğinde maalesef paraben türevleri bulunuyor.

Bu arada ekleyeyim; Almanya menşeili bu marka "Procter & Gamble" firması tarafından üretiliyor; yani hayvan deneyi yapan bir firma. Bu nedenle ben satın almayı düşünmüyorum ama siz bu konuda hassas değilseniz deneyebilirsiniz. 150 ml olan bu köpüğün 12 ay kullanım süresi var. 
Siz denediniz mi bu markayı?  Ya da denemeyi düşünür müsünüz, yorumlarınızı merak ediyorum.

Sevgiler...

2 yorum:

Yorum Yazmak İster Misin? :))