24 Mart 2015 Salı

Essence Lash Princess Takma Kirpik Etkili Maskara

Merhaba;
Dün Instagram hesabımda kirpiklerimde rimel olan bir fotoğraf paylaşmıştım ve bu rimelin hangisi olacağına dair tahminlerinizi sormuştum :). Bugün o rimeli açıklıyarak hakkındaki yorumlarıma başlıyorum. Önce istek üzerine "Before / After" görseliyle başlamak istiyorum.

Rimel Öncesi ve Sonrası

Benim kısa ve cılız kirpiklerimde bu sonucu almak beni mutlu etti açıkçası. Hem uygun fiyatlı hem de başarılı. Çok uzatmak istemiyorum; işte bu etkiyi yaratan rimel; :)


Essence Lash Princess Lash Effect Maskara

Gratis, Türkiye Essence standlarına yeni ürünler getirtmek için bir süredir bu markada %50'lere varan indirimler yapmıştı, hala da devam eden mağazalar var diye biliyorum. Standlar yavaş yavaş boşaldı ve azar azar yeni ürünler, bu raflarda yerini almaya başladı. Bunlardan bazıları, "I love Nude" serisinde olan rujlar, ojeler ve seri dışında olan bazı ürünlerde yeniler gelmeye devam ediyor. Bunlardan biri de bir süre once Türkiye piyasasında yer alan "Lash Princess" maskaralarından ilkiydi. O maskara ile ilgili yazımı BURAYA tıklayarak okuyabilirsiniz. Hatta bu yazımı okumaya devam ederseniz, aşağıda ikisinin yanyana olduğu fotoğrafı ve ufak farklarını görebilirsiniz.

"Lash Princess" maskaralarında ilk olarak dikkatimi çeken; şık tasarımları olmuştu. Maskaraların marka tanımında "Adeta balo elbisesi içindeler" cümlesi de bu rimellere olan sempatimi arttırmıştı. Essence'in online sitesini her zaman yakından takip eder, incelerim. Hatta bazen Instagram'da paylaşıyorum sizlerle; bu nedenle bu maskarayı da biliyordum ve Türkiye'ye gelmesini beklediklerimdendi. Biraz daha yakından inceleyelim;

Essence Lash Princess

Fırçası, ilk çıkandan farklı olarak düz; diğeri kıvrımlıydı hatırlarsanız. Ambalaj üzerinde herhangi bir Türkçe bilgi yok o nedenle sadece fırçasını fotoğrafladım;

Essence Lash Princess Fırçası

Fırçasının yakından görünümü bu şekilde. Silikon veya plastik değil; çok kısa kıllardan oluşuyor.
Esence online sitesinde, bu rimel hakkında yazan açıklama; şu şekilde;

"Kraliyet ailesinin yeni üyesi! Lash Princess maskara serisine bir yenisi daha eklendi. Lash Princess maskaranın özel konik yapıda fiber fırçası, kirpiklerine olağanüstü hacim ve uzunluk verirken, takma kirpik etkisiyle seni şaşırtabilir! Kız kardeşi kadar havalı olan bu prensesin mint yeşili ile renklenmiş gece kıyafetini çok seveceksin!"

Maskaralarda "Fiber Özellik" Nedir?
Kirpikleri hacimli göstermek için rimel fırçasında  minik parçacıklar barındıran özellik. Kirpiklerinize uyguladığınızda bu fiber parçacıklar, maskaradan kirpiğinize yapışıyor; bu şekilde de kirpik aralarındaki boşluk dolarak, daha hacimli, daha sık ve gür kirpikleriniz varmış gibi bir etki yaratıyor.

Son olarak da bu "Lash Princess" ailesini bir arada görelim :)

Essence Lash Princess

Görselin üzerine tıklayarak resmi yakından görebilirsiniz. Volume maskaranın fırçası kıvrımlı, ablasının fırçası düz. :) Bakalım yeni kardeş gelecek mi ? :D 
Ve takma kirpik etkisi yarattığını iddia eden rimelin, kirpiklerimde nasıl durduğuna dair birkaç fotoğrafla yazımı sonlandırıyorum. Siz aldınız mı beğendiniz mi? Yorumlarınızı merak ediyorum.

Essence Lash Princess

Bu arada bu rimel ailesini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. Birkaç gün önce almıştım ve fiyatı; 12,25 lira. Bu markanın maskaralarında "I Love Extreme" pembe ve bu rimel favorilerim arasında yarışıyor. :) Sizce hangisi en güzeli? 
Sevgiler...

4 yorum:

  1. Duygu maşallah kaşın gözün çok güzelmiş koyma fotoğraflarını nazar olacak. Çok yakışmış kesinlikle deneyeceğim bunu sen hangisini sürdün görselde yeşil mi kırmızı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :) Aman Allah korusun, nazara çok gelen biriyim aman aman diyorum! :) Hem o senin güzel gören gözlerin, kalbin <3 Yeşil olanı canım. Pembe olan eskisi, yeşil olan yeni çıkan. Pembenin de yazısı mevcut, arada linkini vermiştim. Bakalım sen de benim kadar sevecek misin, haberlerini bekliyorum. Teşekkürler yorum için de :) <3

      Sil
    2. Ya senin kaşına gözüne bakmaktan yazıyı 3. okuyuşumda farkettim hangi rimeli sürdüğünü maşallah diyorum tekrar :) Ben ojeli ellerimi koydum da elim alerjiden şişti :(( Sana nazar değmesin tabi. Kullanır kullanmaz ileteceğim yorumlarımı :)

      Sil
  2. i love extreme tek geçerim :)

    YanıtlaSil

Yorum Yazmak İster Misin? :))