14 Şubat 2014 Cuma

SEVGİLİLER GÜNÜ VE MEET MATT(E)

Selaaaam ! :) 


SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN CANLAR :) 
Düşündüm düşündüm madem bu özel günde sevgilisi  olan var olmayan var; ne yazsam dedim ve aklıma aşkım Meet Matt(e) geldi.. :P Bugün ben de sizi Matt sevgilimle tanıştırayım dedim :) Kendisi The Balm'da yaşıyor haha :) Şaka bir yana bu paleti gerçekten çok seviyorum, büyük bir aşk yaşıyoruz kendisiyle :)) 

Meet Matt(e); 8,55 gramlık bir far paleti ve adından da anlaşılacağı gibi içinde bulunan 9 minnak farın hepsi de mat. Zaten aşağıda tüm farların resimlerini ve kolumda örneklerini (swatch diyeceğim ama Türkçe'nin içine İngilizce kelimeler sokmayı sevmiyorum) yayınlayacağım; oradan da net bir şekilde görebilirsiniz. Tüm The Balm ürünleri gibi; bu palet de çok eğlenceli :) Paletin arka kısmında da "Meet Matt(e)" denen eleman hakkında bilgiler yer alıyor, tabi esprili bir şekilde :) ve yine bütün The Balm ürünlerinde olduğu gibi bu paletteki bütün farların isimleri mevcut. 

The Balm'ın en sevdiğim bir diğer yönü; paketlerinin eğlenceli ve renkli olması dışında HAYVAN DENEYİ yapmıyor olmaları ve bu benim için gerçekten çok önemli.. Youtube kanalımın son videosunda da (Bitenler) hayvanlar hakkında minnak bir mesajım vardı hatırlarsanız :) hemen sizin için çektiğim "Meet Matt(e)" fotoğraflarına göz atalım..

The Balm Meet Matt
Gördüğünüz gibi; eğlenceli bir palet daha.. Bembeyaz dişleri takım elbisesiyle "Meet Matt(e) :)
The Balm Meet Matte
Paletin arka kısmında gördüğünüz gibi bu arkadaş hakkında bilgiler ve farların renkleriyle isimleri var. 1.88m boyunda, mavi gözlü ve mesleğinin far paleti olması; diğer bilgiler gibi oldukça ilginç ve eğlenceli :)
The Balm Meet Matte
Gelelim bu güzelliğin içindeki far renklerine.. Dediğim gibi hepsi mat olmak üzere 9 farklı renk mevcut ve çift taraflı küçük bir fırçayla size geliyor. Fırçaların ikisi de açılı. 9 Matt kardeşin isimleri ve mükemmel renkleri..
The Balm Meet Matt
Ve kolumdaki halleri. Kolumda krem, baz vb yok ve pigmentlerin başarılarını görüyorsunuz.  Üçlü sıra halindeki halleri :) Sırasıyla (Palette ilk sıradaki üç far) Matt Smith, Matt Gallagher, Matt Ramirez
(Palette ikinci sıra); Matt McDonald, Matt Horowitz, Matt Chung
(Palette en alt sıra); Matt Batali, Matt Schilling, Matt Patel.

Gördüğünüz gibi renkler de muhteşem. U.S.A üretimi bu marka, yurt dışında "High End", ülkemizde de "Drugstore" olarak yalnızca Gratis'lerde satılıyor. 11-14 Şubat arasında bu markanın her ürününde %40 indirim mevcut ve bugün gün sonuna kadar devam ediyor. Bu indirimi kaçıranlar üzülmesin çünkü muhtemelen 8 Mart'ta da bir indirim gelir diye tahmin ediyorum. Zaten özel bir gün olmasa da Gratis ara sıra indirimler yapıyor. Bu paletin indirimsiz fiyatı şu anda; 54.50 ve %40 indirim olursa da 32.70 liraya alabilirsiniz..

<3 HEPİNİZE SEVGİLER ÖPÜCÜKLER <3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yazmak İster Misin? :))