25 Şubat 2015 Çarşamba

Revox At Kuyruğu Şampuanı İşe Yarıyor Mu?

Merhaba,
Uzun zamandan beri kullandığım ve Gratis'e gelmesini duyurmamla hakkında çok fazla soru aldığım "Revox At Kuyruğu Şampuanı"na geldi sıra. Aslında planıma göre bugün farklı bir yazı olacaktı ama gördüm ki bu yazımı bekleyen ve bu şampuanı merak eden çok kişi var ve bu nedenle planımda değişiklik yaparak bu şampuan yazısını öne çektim. Sonuçta sizin talepleriniz benim için her zaman ilk sırada yer alıyor.

Revox At Kuyruğu Şampuanı

Öncelikle dünyada sıkça tercih edilen ve Türkiye'de yeni yeni adı duyulan bu "At Kuyruğu Şampuanı" furyası aslında nedir, nerede doğmuştur, ne için kullanılır; kısaca bilgi vermek istiyorum;


At Kuyruğu Bitkisi
Amerika'da atlar için kullanılan at kuyruğu bitkisi ekstrasını; at bakıcıları merak ederek kendilerinde denemişler ve olağanüstü sonuçlar almışlar. Bu şekilde de farkında olmadan dünyada yeni bir trende imza atmışlar. At kuyruğu ekstrası ile üretilen şampuanların, saç telini kalınlaştırmasının yanında, dökülmeyi önleyip saçı canlandırdığını görmüşler. Bunun üzerine dünyada ünlü yıldızların kullanmaya başladığı at kuyruğu özlü şampuan, Ankara'da GEOMASS adı altında ARGE Laboratuvarı bulunan REVOX, TLT-MED ve bazı rahatsızlıklara özel şampuanlar üreten LTS Teknoloji Grup’un gündemine gelmiş. LTS Teknoloji Grubu Başkanı Talat Sam, aylar süren çalışmalar sonrası tümüyle üstün teknoloji kullanıp, REVOX marka şampuan çeşitliliğine, at kuyruğu şampuanını da eklemeyi başarmış. İnsanın kullanımına uygun hale getirilen Revox, ülkemizin bitki çeşitliliğinden faydanlanmış ve birçok at kuyruğu şampuanına göre daha net bir başarı ortaya koymuş ve bu konuda iddialılar.



Bu şampuanın iddiası;"Saç dökülmesini engellemek ve saç büyümesini hızlandırmak."
Arkasında yazan ise şu;
"Revox, at kuyruğu şampuanı başta "Horstail Extract" olmak üzere bitkisel ajanlar kullanılarak saçları daha sağlıklı ve daha güçlü hale getirerek saç kayıplarını engellemek için tümüyle üstün teknoloji ile üretilmiştir."
Bu şampuan üretilirken; oksijenle arıtılmış su kullanılmış ve her saç tipine uygun bir şampuan. Bunları da es geçmeyeyim.

Revox At Kuyruğu Şampuanı

Aslında şampuanın arka yüzü o kadar bilgilendirici tasarlanmış ki; sadece görselleri koysam bile yeterince bilgilendirilmiş oluruz. :) Bu nedenle uzun uzadıya yazıp sizi sıkmak yerine; görselleri bol olan bir yazı olacağı belli oldu. :)

 Ve işte yine arka yüzünde yer alan ve bu şampuanda kullanılan "Bitki Özleri Bilgi Tablosu"


Ve İçerik;


İçeriğinin temiz olup olmamasından çok, saçlarıma iyi gelip gelmediği beni daha çok ilgilendiriyor; her zaman da böyle olmuştur. Zaten bu nedenle bırakmadan kullanmaya devam ediyorum. Bu arada HAYVAN DENEYİ YAPMAYAN bir şampuan ki en sevdiğim ve vicdanen rahat rahat kullanmamın en önemli nedenlerinden biri de bu. Ayrıca o meşhur İsviçre'li Bilim Adamları'nın da testinden başarıyla geçmiş ve onaylanmış.

Peki bu şampuanı kullandım; sonuç ne oldu? İşte cevabı;

At Kafa Saç :)

Kafamda at çıktı! 
Şaka tabiki ama bu espriyi yapmazsam ölebilirdim :D :D Zaten bu bayan da ben değilim, konunun anlam ve önemine uygun olarak internette bulup eklemek istedim :D.

Neyse uzatmadan hemen yapısına geçip sonra da bendeki etkileriyle yazımı bitirmek istiyorum; yoksa bu yazı 3 sene sürecek gibi.

Revox At Kuyruğu Şampuanı Yapısı

Rengi bal rengine benziyor. Yapısı ne çok yoğun, ne çok sıvı; tam ortada. Kokusu çok keskin değil, daha çok Gliss şampuanları andırdı bana ve kolay köpürüyor.

Bendeki Etkileri Neler Oldu?
  • Saçlarım çok dökülüyordu ve iyice cılızlaşmıştı. Dökülmesini önemli ölçüde geçirdi.
  • Yeni saçlar çıkardı (Aşağıdaki görsellerde görebilirsiniz).
  • Saçlarım daha parlak ve daha canlı, sağlıklı ve hacimli bir hal aldı.
  • Saçlarım çok ince telli olduğundan cansızdı ama artık daha ağır olduklarını hissediyorum, ahenkle dans edebiliyorlar.:)
  • Yapı olarak saçları çabuk uzayan biriyim ama bu şampuanla uzaması daha da hızlandı.
  • Saç uçlarım çok kurudur ve kolayca koparak dökülüyorlardı, bu anlamda da çok değil ama biraz olsun olumlu etkisini gördüm diyebilirim, daha da güçlendiler.
Revox At Kuyruğu Şampuanı
Farklı ışıklarda çektiğim bu fotoğraflarda, yeni çıkan saçlarım net şekilde görülüyor sanırım. İsyandalar şimdilik ama adam olacaklar elbet :D

Bir önceki yazımda da belirttiğim gibi (Tık Tık) artık Revox At Kuyruğu Şampuanı, Gratis raflarında yerini aldı. 400 ml ile 34,95 lira olan bu şampuan kesinlikle fiyatını hak eden cinsten.

Sorularınız olursa her zaman cevaplamaya hazır olduğumu belirtmeme bilmem gerek var mı? :)

Sevgiler.


124 yorum:

  1. Şampuan güzele benziyor güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Merak ettiğim bir üründü, çok güzel ve açıklayıcı bir yazı olmuş cnm, tşkler ;))
    Denemeye değer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim okuduğun ve yorumladığın için :) <3

      Sil
    2. Saç kremi ne kullaniyorsunuz

      Sil
  3. Merakla bekliyordum harikasın
    Fotoğrafa da çok güldüm 😄
    Saç ucunda kırık oluşmasını da önlüyorsa aldım gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Teşekkür ederim. Muziplik yapmayı seviyorum galiba :D Saç ucundaki kırıkları tamamen yok etmedi, zaten "Biraz olsun" şeklinde bir ifade kullandım. Saç uçları için yağlara da ihtiyaç var :) <3

      Sil
  4. Yazıyı öne çekmen çok iyi olmuş ayrıca senin yazılarını okumak eğlenceli oluyor eline sağlık :)) Dönemsel olarak bu tarz şampuanları kullanmayı seviyorum sürekli kullanımda kafamda at falan çıkar mazallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ahahahaa :D 1 seneden fazla kullanınca kafada at çıkabilirmiş yan etki olarak :D :D Aman şaka tabiki, okuyanlar gerçek zannetmesin :D <3

      Sil
    2. AT KAYMASINDA ÇIKSIN SORUN DEĞİL :d

      Sil
  5. Evet denedik...harika bir ürün...tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :) Teşekkürler yorum ve tavsiye için :) <3

      Sil
  6. Ne kadar süre kullandıktan sonra bu sonucu elde ettiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kullanmaya başlayalı 6 ayı geçti hatta bir seneye yaklaştı fakat ilk iki kullanımda saçlarımdaki canlılık ve hacimde farklar oluşmaya başlamıştı :) <3

      Sil
    2. 2 aydır kullanıyorum ben evet çok iyi uzuyor ama dökülmesi durmadı be nin için önemli olan dökülmesinin durması belime kadar inan saçlarım var zaten neden hala dökülmesi durmuyor :(

      Sil
  7. bende de var sıra gelecek ona da kullandığım ürünler bitsin :) yazı için çok teşekkürler bildik birinden olumlu bilgi almak iyi oldu cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yararım dokunabildiyse ne mutlu bana :) Ben teşekkür ederim güvendiğin için. Ben gerçekten memnun kaldım, inşallah sen de memnun kalırsın :) <3

      Sil
  8. Bu şampuandan bendede var .Daha kullanmaya cesaret edememiştim .Bu yazın çok etkinli oldu beni ikna etmeye ,saçlarımla başım belada çok dökülüyor ve sanki çok mat rengi kaçık gibi :)) Umarım bendede işe yarar canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım. Ben gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Saç tipi ve etkiler şampuanlarda genelde kişiden kişiye göre değişebiliyor ama bu şampuanın en güzel yanlarından biri her saç tipi için kullanılabilmesi. Bende de çok dökülme vardı, tamamen geçmedi ama önemli ölçüde geçirdi. Beslenme, hormonal değişimler, yaşam kalitesi de etkenler arasında çünkü ama bu şampuan, görevini başarıyla yerine getirdi bende. İnşallah sen de memnun kalırsın :) Haberlerini bekliyorum :) <3

      Sil
  9. Kafanda at çıkması çok güzel ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaaa :D di mi ? Farklı olmak bazen iyidir :D <3

      Sil
  10. Güzel bir yazı olmuş,emegine sağlık :) Takibimdesin bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hoşgeldin :) Severek takibe aldım :) <3

      Sil
  11. Kafamda at çıktı resmen koptum :D güle güle kullan bunu erkeklerde severek kullanabilir sanırım güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ben de çok eğlenerek eklemiştim o görseli :D Çok teşekkür ederim. Her saç tipine uygun olduğunu söylüyor marka, yani kadın erkek farketmez.Ayrıca firmanın web sitesinde ürün çeşitliliği var. Erkekler de kullanabiliyor bunu tabiki :) çok teşekkürler :) <3

      Sil
  12. Dün gratise baktım ama malesef yoktu :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç bakım ürünlerinin çoğunda (Organix, Batiste, vb hariç) %40 indirim yapmışlardı. Muhtemelen bu şampuanı bilenler veya yazımı okuyanlar, bitirmiş olabilir. Ben gittiğimde ben de göremedim. Satış patlaması yaşandı sanırım :D Gerçi dün indirim bitmişti ama stokları yenilemedi Gratis herhalde. Kadınlar Günü'nde de inşallah indirim olur, o zaman alabilirsin umarım :)

      Sil
  13. Saçı kuruttuğunu duydum ayrıca bir saç kremi kullanıyor musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O şekilde bir şikayetim olmadı fakat yapı olarak saç uçlarım koparak dökülmeye çok yatkındır, çok kurudur her zaman. O nedenle sadece saç uçlarımda, her zaman krem kullanırım :)

      Sil
  14. yüze değmesinde bir sakınca var mı siz nasıl kullandınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüze değmesinde bir sakınca olduğunu sanmıyorum. Bende herhangi bir sorun yaratmadı. Eğer içiniz rahat etmezse duştayken başınızı hafif arkaya doğru eğip saçlarınıza o şekilde de uygulayabilirsiniz. :)

      Sil
  15. anladım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  16. Merhaba bisey sorablrmiyim? Bu şampuan piyasaya cikali daha yeni olmuş haberlerde izlemistm siz ise 6 ayı geçim kullandm dediniz yani bende almayi dusunuyorm da kafam karıştı :) ayrıca bu ürünü bazı firmalar taklit edebiliyorlar mis orijinali ve taklitiyle nasıl ayrt edicez fiyatı da altın degerindeymis ole duydum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, piyasaya çıkalı oldukça uzun süre oldu aslında fakat Gratis'e yeni gelen bir marka. Çıktığı zamanlarda reklamını yapmamış olabilirler belki siz haberlerde yeni gördüğünüz için öyle düşündünüz. Ben kendi sitesinden almıştım. Hatta uzun süre kullanıp memnun kalan bir arkadaşın paylaşımında görüp de almıştım. Yani ben 6 aydır kullanıyorum ama benden önce de uzun süre kullananlar olmuş :) Orjinali ve en iddialısı Revox; diğerleri taklit olabilir onları kullanmadığımdan bir şey demem doğru olmaz. Revox'un kendi sitesinden almanızı öneririm ama olmazsa Gratis'lere de geldi. Fiyatı çok yüksek değil; etkisine göre ortalama. 400 ml 34.95'i Gratis'te :)

      Sil
    2. merhaba fiyatı artık 40 tl yapmışlar:)

      Sil
    3. Ben bugün 25 liraya aldım �� :)))

      Sil
  17. Yazinizi okurken bende öldüm gülmekten:)) oncelikle gusel saclariniz hayirli olsun..bir de serumu varmis die duydum..kulandimiz mi ya da bi fikriniz var mi sampuan+serumu seklinde kullanmak gerekmis.. cok tsekkkurler simdiden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederim :) Ayrıca sizi güldürebildiysem ne mutlu bana :)) Serumunu kullanmadım, sadece şampuanını kullanıyorum uzun zamandır ama şampuanı bu kadar etkiliyse serumla birlikte kullanmaya başlandığında muhtemelen bir sabah kalktığımızda rapunzel gibi olabiliriz sanırım :D şampuan ve serum birlikte kullanılırsa etkileri çok daha çabuk görülür bu tip ürünlerde. Ben teşekkür ederim :) Sevgiler <3

      Sil
  18. peki bu ürünün sahte olmadığını nasıl anlayacağız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Revox'un sitesinden alırsanız sahte olmaz :) Herhangi bir şüpheniz varsa markayla da iletişime geçebilirsiniz. Zaten sorun yaşarsanız -ki çok zor bir ihtimal- Revox'la iletişime geçerek size bu konuda yardımcı oluyorlar.

      Sil
  19. Önce ve sonra fotoğrafının arasında ne kadar zaman var? Saçlar kendiliğinden uzamış olabilir mi? Bence bu kadar kişi kullandığına göre işe yarıyor mutlaka ama bilmek istedim yine de süreyi. Daha önce o saçlar hiç çıkmıyor muydu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogtaki fotoların ikisinde de yeni çıkan saçları görsellemiştim, yani ikisi de aynı zamanda farklı ışıklarda çekildi. Öncesinde bu yeni çıkanlar yoktu :) Saç kendiliğinden uzamış olabilir ama benim saçlarımda hiçbir zaman böyle öbek olarak aynı anda, aynı zamanda uzamamışlardı. Her saç yapısı farklıdır o nedenle bendeki etki başka birinde daha çabuk veya daha yavaş olabilir. Zaten blog yazma amacım kendimde denediğim şeyleri sizlere sunmak yani bendeki etkileri sizlerle paylaşmak, o nedenle bir ürünün etkilerini görmek için hiçbir zaman belli bir süre vermiyorum ama kişisel olarak soruyorsan, bende etkileri 6 aydan itibaren gözle görülmeye başladı :) <3

      Sil
  20. Merhabalar, yazını çok beğendim sadece bir sorum olacak?? ilk defa blog üzerinden yazıyorum umarım geri dönüşü kolay olur :) iki farklı ambalağ var gramajları farklı gözüküyor... İkiside aynı mı? yoksa gramaj dışımda farklarda var mı ? Sevgilerrrrr.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :) Revox şampuanların birçok çeşidi var. Eğer saç dökülmesini engelleyen at kuyruğu şampuanından bahsediyorsak; bildiğim kadarı ile 400mg ve 750mg olmak üzere iki farklı boyu var ve içerikleri aynı. Detaylı bilgiyi www.revox.com.tr adresinde bulabilirsiniz. Sevgiler <3

      Sil
  21. Çok teşekkür ederim. Kocaman sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  22. Teşekkürler
    Bugün aldım ve buradaki olumlu yorumları da okuyunca iyi bir karar verdiğimi düşünüyorum
    saçı kalinlastirdigi söyleniyor sizde de öyle oldu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana güvenerek aldığınız için teşekkür ederim :) İnşallah siz de çok memnun kalırsınız :) Saçı gözle görülür şekilde kalınlaştırmadı bende ama dayanıklılığını arttırdı diyebilirim :) Sevgiler <3

      Sil
  23. Bu şampuan kullandıktan ne kadar sonra etkisini gösterdi ben yeni aldım ve dökülme sürecini nasıl durduruyor merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en az 6 ay kullandım bu etkiler için, hatta bir seneye yaklaşmıştı. Yazımda da belirttiğim gibi at kuyruğu bitkisi, yeni köklerin oluşmasında yardımcı oluyor. :)

      Sil
  24. peki banyo sırasında şampuan vücutla da temas ediyor her hangi bir tüylenme oldu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır :) Ben bununla ilgili bir sorun yaşamadım. Zaten saçlara masaj yaparak ve birkaç dakika bekleterek uygulanırsa sonuç veriyor. Vücutta böyle bir uygulama yapılmadığından ve köpükleri durulandığından böyle bir etki olacağını düşünmüyorum :)

      Sil
  25. Bende bu sampuandan aldim 1 haftadir kullaniyorm toplamda 3 kere yikadim simdiye kadar ama saclarimi cok fazla dökmeye basladi ki benim saclarim dökülmezdi uzamasi icin aldim ama sacim cok fazla dokulmeya basladi boyle giderse birakicam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki strese bağlı veya hormonal bir sıkıntınız olmuş olabilir. Ben bendeki etkilerini sizlerle paylaştım, yani saç tipine göre olumlu etkisinin süresi değişkenlik gösterebilir. Revox'la iletişime geçerseniz size yardımcı olacaklardır :)

      Sil
  26. Ben de 6 aydır kullanıyorum saclarim hala dökülüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanın olumlu etkisinin süresi saç tipine göre değişkenlik gösterebilir. Stres veya hormonal bir sıkıntınız olmuş olabilir. Revox'la iletişime geçerseniz size yardımcı olacaklardır :)

      Sil
  27. Şampuandan sonra krem kullanmak gerekiyormu?Malum saçlar boyalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç tipiniz kuru ise uçlara krem uygulayabilirsiniz ama diplere uygulamayın, çabuk yağlandırır.
      Sevgiler <3

      Sil
  28. Canım blogumda essence ile güzel bir çekilişim var ve katılım için yarın son ün beklerim :)
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/2015/10/beyazbegonvil-ve-essence-ile-2-kisiye.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bilgi verdiğin için :) Sanırım geç kaldım :/

      Sil
  29. Ben ilk kullandığımda sacımın her zamankinden fazla döküldüğünü fark ettim bu surecı sızde yasadınız mı?Bırakmalı mıyım kullanmayı yoksa zamanla gecebilir mi devam mı yani?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır yaşamadım. Belki saçınızın yapısı veya çevresel faktörler buna neden olmuş olabilir. Revox ile iletişime geçerseniz size yardımcı olacaklardır. :)

      Sil
    2. Araştırdım ve süresi 6 ay veya 8 ay olmak üzere kaşıntı bir miktar dökülme olabiliyormuş bunlar da yeni saçların çıkıyor olmasından kaynaklı
      Bende sebotit dermotit olduğu için ara verdim yeniden başlayacağım

      Sil
  30. Bende kullanıyorum kremiyle birlikte çok güzel faydasını görüyorum çok faydası var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de severek kullanıyorum :) Teşekkürler <3

      Sil
  31. Merhaba, ben watsons'tan uzerinde sac dokulmesni engelleyen yazani almisim, hem de iki kutu. :( ama baska bir cesidi de yoktu, kremiyle beraber aldim. Kullanip internette bi tekrar bakinca sizinkinin uzerinde baska bir sey yazdigini gordum. Farkli mi simdi bunlar :( uzamayacak mi saclarim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba; bildiğim kadarı ile Watsons'ta satılan Revox şampuanlar at kuyruğu bitkisi içerenlerden yani korkmanıza gerek yok ve bir iyi haber daha; bildiğim kadarı ile Revox'un tüm şampuanlarında saç ve saç derisi onarıcı; saçı uzatmaya, güçlendirmeye yönelik olarak üretiliyor. Revox'un online sitesinden aldığınız şampuanın etkilerini karşılaştırabilirsiniz. Bir sorun yaşarsanız -ki sanmam- Revox'a mail atarak durumunuzu anlatırsanız size yardımcı olacaklardır. Teşekkürler sevgiler :)

      Sil
  32. Duzenli derken ne sıklıkta kullanmalıyız? Normal şampuan kullanır gibi kullanacağız başka şampuana ihtiyaç yok öyle değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli derken; ara vermeden kendi yıkama düzeninizde demek istedim. Başka şampuana ihtiyaç yok aslında ama saç uçlarınız kuru ise yalnızca uçlara bir saç kremi kullanabilirsiniz. (Ben böyle yaptım ve etkisi değişmedi) :)

      Sil
  33. Merhaba, ürünü yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve tek soyleyebilecegim muazzam olduğu! Reklam primi alsam bu kadar ovmem:)) o derece... Yağlanmayi tamamen ortadan kaldırdı diyebilirim, yanan ve keratin çözülmesi yaşayan, uçları sürekli kopan saçlarımın dökülme ce kopma oranını %80 oraninda azalttı. Evet sertlestirdigi bir gerçek, ama ben şampuanla beraber kremini de aldım ve ikisini bir kullanıp, bir de dustan çıkınca pantene'in argan yağını uyguluyorum ve bebeksi bebeksi dolaşıyorum :v

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç tiplerine göre etkileri de değişkenlik gösterebiliyor; ben de sizin gibi memnun kalanlardanım :) Yorumunuz için teşekkür ederim :) <3

      Sil
  34. Oncelikle Merhaba . Birsey sormak istiyorum . Bu şampuan atlardan esinlenilerek insanlarda kullanılmaya başlanan bi şampuan. Doğal bi yapısı var. Fakat benim saçlarım çok fazla işlem görmüs boyalı bi saç. Saçımda bi etkisi olur mu . Boşuna kullanıp fayda görmemek ve saçım daha da yıpransın istemem. Bilginiz vaRSA cevaplandirirsaniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kadar işlem görmüş saç var mı acaba 😕 saç yapısı ile de alakalı fakat rahatça kullanın. Toparlamaya etkisi büyük.

      Sil
    2. Bu arada bilginiz var mı revox kremi de gelmiş gratis'e. İkisi bir arada bence güzel sonuçlar elde edilecektir

      Sil
    3. Merhaba; evet saç kremini ben de gördüm fakat henüz denemediğim için herhangi bir yorum yapamıyorum :)

      Sil
  35. Slm ben bu şampuanı bir alış veriş merkeze de kızın biri saçlarınız neden seyrek diye sordu bende sedef var dedim ana bu şampuanı dedi ama korkudan almadım sedefli saçlara olurmu hemen cvp verin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba; sedef bildiğim kadarı ile dermotolojik bir rahatsızlık; bu süreçte bir cilt doktoruna danışmanızı ve onun vereceği ilaç ve şampuanları kullanmanızı öneririm. Revox'u da doktorunuza danışabilirsiniz; ben yanlış bir şey söylemek istemem. Teşekkürler, geçmiş olsun.

      Sil
  36. Sanpuani 4 aydir kullaniyorum ve uzerinde yazan hicbir etkisini gözlemle medim. Bu tarz sitelerde olumlu yorumlari okuyup kullanmaya karar vermiştim. Benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Şu an sac diplerim yoğun bir kepek tabakasiyla kaplandi ve yogun bir bicimde kasiniyor ve kizarikliklar olustu sac derimde. Ne yapacagimi sasirmis haldeyim.avuç avuç saç dokulmesinden hic bahsetmiyorum. Umuyorum sampuani birakinca bu problemlerim yok olur. Eger ulasabilirsem her türlü birimden bu sampuanin bir ise yaramayip para kaybi oldugunu dile getirecegim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın adınıza çok üzüldüm, geçmiş olsun ama probleminizin bu şampuandan kaynaklı olduğundan emin misiniz? Yani kullandığınız ilaç, çevresel faktörler, stres,vb de etken olmuş olabilir. Revox firması ile iletişime geçmenizi öneririm. Her zaman söylediğim gibi her cilt tipine göre ürünler değişkenlik gösterir. Bana iyi gelen size iyi gelmemiş maalesef :( Çok geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda sorununuz çözülür :(

      Sil
    2. O kada rolumlu yanıtın içinde malesef olumsuz olan bu yanıt çekti dikkatimi.Daha önce bir çok şampuan markası denedim özellikle dökülme için ama hiç birinde büyük bir etki görmedim.Bugün saç analizi yaptırdım saç köklerimin gözeneklerinin dolu olduğunu ve bu şampuanı kulanmamı önerdi.Bende yine hüsrana uğramamak için internette araştırıyordum.Sizce kesinlikle bu sorunlar şampuandan mı kaynaklandı yoksa kişisel bir alerji mi gerçekleşti?Siz ne önerirsiniz?Dökülmem için önerebileceğiniz kullandiğınız bir ürün var mı?

      Sil
  37. Kızlar ben bugün başlıyorum kullanmaya tek derdim çabuk uzaması 😌 Umarım güzel sonuçlarla dönerim aranıza

    YanıtlaSil
  38. merhaba benimde bi sorunum var araştırırken bu yorumlara rastladım bende kullanmak istiyorum fakat çok kuru saçlarım daha fazla kurutursa diye korkuyorum kuru saçlı kullananlarda sorun çıkmış galiba tereddütlerim var lütfen cevapp::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Benim saç diplerim yağlı fakat uçları çok kurudur. Bende ekstra kuruma yaratmadı. İçinde çok fazla bitkisel bileşim var, sanırım o yüzden kurutmadı ama bu bendeki etkileri. O nedenle sizin için kesin bir şey söyleyemem :) <3

      Sil
  39. merhaba bende revox kullanmaya başladım. arkadaşımın tavsiyesiyle saçlarım çok kırıktı.ilk başta kestirmek oldu saçlarımı ve 2 hafta da şampuan etkisini gösterdi uzamaya başladı ki saçlarım çok geç uzar normal de . ben memnunum :) darısı başınıza

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde de işe yaramasına ve memnun kalmanıza çok sevindim. Teşekkürler <3

      Sil
  40. Selam saç uzatmak için çırpınan arkadaşlar :) bende 1 aydır kullanıyorum uzadığını çok çabuk farkettim saç diplerine çok iyi geliyor, ben normalde kepek problemi yaşıyordum ve bu şampuan kurutma ve kepeklenme yapmadı sadece içinde fazla kimyasal olmadığından sanırım krem kullanmadan saçlarımı taramam imkansızlaştı :) birazcık ta dökülme yapıyor.. ama memnunum istediğim uzunluğa gelene kadar devam etmeyi düşünüyorum sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam :) Memnun kalmanıza çok sevindim. Teşekkürler <3

      Sil
  41. peki saçı döküyor mu şampuan bide nekadar kullanmalı ne kadar sıklıkla kullanmalı cevaplarsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendi saçımda olan etkileri paylaştım yazımda :) Her saç yıkamada veya duşta kullandım.(Bu genellikle iki günde bir veya üç günde birdir.) :)

      Sil
  42. Ve bende bu sitelerdeki olumlu yorumlara dayanarak alıp hüsrana uğrayanlardanım sampuani serumuyla birlikte aldim bendeki etkisi berbat uzama ya da yeni sac cikarma gormedim ben ustelik saclarim asiri döküldü ve taranmicak kadar sertlesti almayi düsünüyosaniz bir kullanici olarak asla tavsiye etmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Esra Hanım; öncelikle sanki bu bloğu markanın bir bağlantısı vb gibi düşünmenize üzüldüm, yorumunuzdan böyle anlaşılıyor. Ben de bir Revox kullanıcısıyım ve kendi saç tipim ile etkileri doğrultusunda bendeki etkilerini yazdım. Bu blogta yer alan her marka ve üründe de aynı şekilde tarafımdan yazılıyor. Her zaman söylüyorum; her insan, her cilt, saç tipi değişkenlik gösterir. Bana iyi gelen bir ürün size iyi gelmeyebilir veya tersi. Bloglarda okuduğunuz yazıyı bu şekilde değerlendirmeniz gerektiğini düşünüyorum. Sevgiler.

      Sil

  43. Merhaba Siyah Sarımsak şampuanını denedinizmi saç çıkartıyor?
    https://www.naturelstore.com.tr/siyah-sarimsak-sampuani

    YanıtlaSil
  44. Benim saçlarımı çok fazla döküyor dökülmeyi durduramıyorummm 2 haftadır kullanıyorummm daha etkide göstermedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bende dökülme yapmamıştı. Her cilt tipine göre başta etkileri değişkenlik gösterebiliyor. İlk kullanımda saçları dökülen arkadaşlarım olmuş ama sonradan toparlanıyor çünkü yenileri fazlasıyla çıkıyor. Detaylı bilgi için Revox ile iletişime geçip sorununuzu bildirirseniz, yardımcı olacaklardır.
      Teşekkürler sevgiler :)

      Sil
    2. Ben Teşekkür ederim :)

      Sil
  45. 1 haftadır kullanıyorum saçlarımda dökülme ve çok fazla kuruluk oldu sizce devam etmelimiyim karar veremedim

    YanıtlaSil
  46. Ben 1 haftadır kullanıyorum bu ürünü saçlarımda dökülme ve çok fazla kuruluk oldu sizce devam etmelimiyim karar veremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlarda bu türlü şikayetleri olan arkadaşlar oldu. Kullanıma devam edildiğinde geçtiğini duydum ama en doğrusu Revox ile iletişime geçip ona göre karar vermeniz bence. Sevgiler :)

      Sil
  47. bu şampuan yanında saç serumuyla birlikte mi veriliyor acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsterseniz serumunu da satın alabilirsiniz ama bildiğim kadarı ile şu anda ikisi bir arada gibi bir kampanya yok. :)

      Sil
  48. 3 haftadır kullanıyorum saçlarım yumuşadı ve uzamasına da yardımcı oluyor fakat saç derimde inanılmaz bir kaşıntıya neden oldu. Uzmanlar bir kutudan sonra bırakmayı tavsiye ediyor. Bilginize

    YanıtlaSil
  49. Erkeklerde de işe yarıyor mu bu şampuan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarı ile bu şampuan, herkese hitap ediyor; kadın erkek ayrımı yok yani. :)

      Sil
  50. Merhaba. Bu Ürünü yeni kullanacağım normal de iki günde bir banyo yapan biriyim. Bu şampuanı ne sıklıkla kullanabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de iki günde bir kullanıyordum. İlaçlı bir ürün değil, rutininizde kullanabilirsiniz. :)

      Sil
  51. Ben bu shampoo kolanmak istiyorum ama faydesı olucakmı acaba duşunuyorum??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her cilt ve saç kişiden kişiye değişkenlik gösterdiği için, ürünlerin etkileri de aynı şekilde farklı olabilir. Denemeden bilemeyiz. :)

      Sil
  52. Ben şampuanı değil sadece yagini aldım bi etkisi olur mu acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağını ben kullanmadım o yüzden bu konuda net yorum yapamam ama yağı saç uçlarına, şampuanı ise saç derisinde kullandığımızdan, şampuan ile daha çabuk fayda görebileceğinizi düşünüyorum.

      Sil
  53. Çok haklısınız ve hep bunu anlatmaya çalışıyorum aslında :) Çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim. Biraz olsun yazılarımı okuyan dostlarımın tebessümünde katkım oluyorsa ne mutlu bana; hele ki bugünlerde gülümsemeye çok ihtiyacımız var. Hoşgeldiniz :) <3

    YanıtlaSil
  54. Merhabalar...Blogunuzu ve çeşitli siteleri imceledikten sonra revox şampuani watsonsdan edindim.Fakat ambalajı görseldeki gibi mavi değil beyaz.Üzerinde de "saç uzatma etkili şampuan" değil "tüm saç tipleri için"yazıyor.Aynı uzatma etkisini gösterecek midir yoksa sadece bakım amaçlı mı kullanmaliyim?Şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Benim blogta yazdığım şampuan 750ml olanı ve onun ambalaj rengi mavi.Watsons,Gratis,vb satılanlar sanırım 450ml ve ambalajı beyazdır. Yani ambalaj boyutunun rengi farklı sadece. Eğer şampaunsa ve at kuyruğu bitkisi içeriyorsa tamamen içeriği de, etkileri de aynıdır. Revox'un sitesine bakarsanız da göreceksiniz.Şimdiden güle güle kullanın :) Umarım bendeki etkilerini siz de yaşarsınız.
      Sevgiler <3

      Sil
  55. ben yaklasik 1.5 ay once gratisten aldim bu sampuani hatta 1 tane kalmisti orda gorevli bi arkadasa da sordum kendisi sampuanin cok sattigini ve musterilerden olumlu geri donusler oludugunu soyledi kii oncesinden bu sayfayi okumustum.oncelikle sunu soyleyim kii sac dokulmesini onledi ve saca parlaklik verdi haftada 3 ya da 4 saclarimi yikarim bir kere bu sampuani kullaniosam diger yikamada normal sampuani kullaniyorum oyle bi uygulama yapiyorum kendimce.saclarim da cok az uzadi ben bi zararini gormedim acikcasi ve kullanmaya devam edicem bence siz de yorumlari okumaktansa alin deneyin ben faydasini gorenlerdenim sizi bilemem :)
    Hos kalin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Sizin de memnun kalmanıza çok sevindim :) Yorumunuz için teşekkürler,
      Sevgiler <3

      Sil
  56. Merhaba. Bende 2 haftadır kuklanıyorum şampuanı ama bebim dökülme problemim yoktu. Sadece hızlı uzaması için almıştım. Ama alnımda yrni bebek saçları çıkıyor ve alnımın kapanmasından korkuyorum açıkçası. Hele alnımın tam ortasında saçım mne doğru ve ordada yenileri çıkmaya başladı. Acaba daha çok çıkmaya devsm eder mi ki? Sizde bi süre sonra bebek saçları çıkmayo bıraktı mı yoksa devam ediyor mu? Korkuyorum açıkçası alnımın kapanmasından

    YanıtlaSil
  57. 5 yasında ki çocuklarda kullanılırsa yan etkisi olurmuş acaba aktarma sordum olmaz dedi pek guvenemedım sız kullandığınız için soruyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklarda kullanım hakkında bilgim yok maalesef. Revox ailesi ile görüşüp onlara sorarsanız daha sağlıklı olacağını düşünüyorum. Ben yalnızca kendimde denedim o nedenle net bir şey söyleyemeyeceğim maalesef.Sevgilerle <3

      Sil
  58. Şampuan dan çok tanıtımı yapan kişinin pozitifliğinden etkilendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ne mutlu bana 🐴🙏 Yazılarımın devamı içim takibe almayı unutmayın 🙏❤😊

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))