23 Şubat 2015 Pazartesi

Gratis'teki Yeni Markalar (Batiste, Hask, vb)

Merhaba;
Gratis arada sırada sessiz sedasız yepyeni ürünler getiriyor. Bir blogger olarak basın bülteni beklemek yerine; arada sırada Gratis'e gidip içeride bazen bir şey almasam da saatlerce ürünleri tek tek inceliyorum; eğer sorun çıkarmazlarsa da sizlerle paylaşmak için yeni ürünleri fotoğraflıyorum.

Dün akşam yine gittim. İnstagram'da yeni gördüğüm ürünleri tek tek paylaştım; bu arada hala takip etmiyorsanız bence hemen BURADAN takibe alın çünkü birçok yenilik haberini ilk orada paylaşıyorum. Düzenli olarak gittiğim bir şube olduğu için satış elemanları ve mağaza supervizörü (İnatla İngilizce yazmayacağım:)) beni uzun zamandır tanıyorlar ve blogger olduğumu biliyorlar. Girer girmez eğer müsaitlerse, yani kalabalık değilse bir sohbete başlıyoruz. Yeni gelen ürünleri ben sormadan başlıyorlar anlatmaya; bazen de ben soruyorum ve hiç çekinmeden cevaplıyorlar, buradan onlara çok teşekkür ediyorum. :) 

Gratis'e Yeni Gelen Markalar


Dün gittiğimde mağaza kalabalıktı o nedenle tek tek ben gezdim denetimci gibi :) Kendimi önceden satın alma departmanında çalıştığım Armada Otel denetimcisi gibi hissettim. O zaman da otel departmanlarının şef ve müdürleri bana tek tek "Şu var, şu eksik, bu yeni geldi,vb" diye anlatırlar ben de notlar alırdım. Gratis'te de eksiklerle ilgilenmesem de yeni gelenlere karşı radarlarım sürekli açık oluyor :). Ayrıca bu markaların mağazalara geliş tarihi farklılık gösterebilir veya benim gittiğim mağazaya yeni gelmiş olabilir. Yani daha önceden görmediklerimdi, bu yazıyı da bu nedenle paylaşıyorum.
Dün gittiğimde yeni gelen üç marka, hatta dört marka radarıma girdi. Bakalım neler gelmiş?

1. Batiste Kuru Şampuan
Batiste kuru şampuanlar uzunca bir süredir Sephora'larda satılıyordu ve bildiğim kadarı ile hala da satılıyor ama güzel haber şu ki; bu kuru şampuanlar, artık Gratis raflarında da çoktan yer almış. Artık bu kuru şampuanlar için Sephora'ya gitmenize gerek kalmadı. :)

Batiste Kuru Şampuan

"Batiste XXL Volume" 27,95 ; diğerleri 23.95 lira. Bunlar orjinal boylar, yani 200 ml fakat bir de mini boyları var; onlar 50 ml ve13 lira civarında. Bana kalırsa mini boyuna o kadar vereceğime; orjinal boy alırım; daha ekonomik oluyor. :)

2. Organix Şampuan ve Saç Bakım Ürünleri

Yurt dışında çok sevilen ve tercih edilen "Organix" markası; ülkemizde bir süredir bazı Türk online kozmetik alışveriş sitelerinde satılıyordu. Online alışveriş yapmayı tercih etmeyenler için de güzel bir haber olarak artık Gratis'lerde satışa sunuldu.

Organix şampuan

Fiyatları, içeriklerine göre oldukça farklı ama ortalama olarak; 35 - 50 lira arasında değişiyor.

3. Revox At Kuyruğu Şampuanı ve Lesoleil Şampuan

Revox, benim uzun zamandır çok severek kullandığım bir şampuan. Yararını çok gördüm, blogta da inceleyeceğim yakında. Eda Taşpınar'ın her canı sıkıldığında anneannesine başvurarak değişik tasarımlarla satışa sunduğu at edavatları satıştaydı ama Revox benim için bambaşka ve ben bir internet sitesinden satın almıştım. Artık Gratis'te satışta. :)
Lesoleil şampuanları ise yeni piyasaya çıktı. Güneş görmeyen saçlar için tasarlanmış. Bildiğiniz gibi güneş görmeyen ve hava almayan saçlar; nemini yitirip beslenemediklerinden bir süre sonra isyana geçiyor. Bu şampuan da o saçlara yönelik. Umarım kapalı arkadaşların saçlarına çözüm olur.

Revox At Kuyruğu Şampuanı

Revox Şampuan 400 ml ve 34.95 lira. Ben internetten yaklaşık bir yıl önce 750 ml'lik şampuanı 50 küsüre almıştım; yani fiyat performans açısından bence değdi :). Lesoleil şampuanları ise 650 ml ve 18,90 lira.

4. Hask Saç Bakım Ürünleri

Güncelleme yaparak bu markayı da ekliyorum. Niyeyse unutmuşum, görsele ve elimdeki ürüne denk gelince farkettim hemen eklemek istedim. Bu marka bir Amerikan markası. Farklı şampuan, saç kremleri, deneme boyu saç kremleri ve yağları mevcut. Elimdeki bu markaya ait ürünü yazdığımda, markayı size daha yakından tanıtacağım.

Hask Saç Bakım Ürünleri

Deneme boyu saç kremleri ve yağlar 7,50 lira; 355 ml'lik şampuanlar 16,90 ve saç kremleri 19,90 lira. Eklemeliyim ki bu markayı ben şimdiden sevdim. Detaylar yakında burada ;)

Şimdilik bu kadar diyelim :). Yeni gelenler konusundaki çalışmalarım ve araştırmalarım ise devam edecek.

Sizin dikkatinizi çeken yeni markalar var mı? Yorum olarak bırakırsanız, beni çok mutlu edersiniz. Okuduğunuz için teşekkürler;
Sevgiler...

Not: Bu araştırmaları birebir kendim yaptım; fotoğrafları kendim çektin. Hiçbir marka veya basın bülteniyle ilgisi yoktur. 
Bu nedenle tüm yazılarımdaki gibi görseller ve yazım hiçbir şekilde kopyalanmaz; izinsiz kullanılamaz.

18 yorum:

  1. Yaşasın Batiste gelmiş!!! Çok sevindim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Evet güzel bir haber oldu hepimiz için :)

      Sil
  2. Paylaşım için çoook tskler emeğine sağlık canım takipteyim beklerim. Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim zaman ayırıp okuduğun ve yorum yazdığın için :) Gelirim tabiki, teşekkürler
      Sevgiler <3

      Sil
  3. revox gercekten saç uzatıyormu cnm?2 kutu var suan elimde hediye gelmişti güvenip bir turlu deneyemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben uzatmasından çok dökülmesini engellemek için kullanıyorum. Yeni saçlar çıkardı :) Uzatma konusunda benim saçlarım çabuk uzuyor zaten ama daha da hızlandırdı diyebilirim :) Bir kaç güne blogta yazacağım zaten :)

      Sil
  4. Revox kullandığında saç uzatma etkisi oldu mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapı olarak saçları çabuk uzayan biriyim ama hızlandırdı diyebilirim :) En kısa zamanda burada inceleyeceğim, belki daha iyi yardımcı olur yazım :)

      Sil
  5. çok güzel bir şey yapmışsın canım takipteyim bende bloğumdaki 8Mart hanımeli hediyeleşme etkinliğine senide davet ediyorum katılırsan çok memnun olurum sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım; önceki yorumda da bahsettiğim gibi çok isterdim ama bir dahaki etkinliklere diyeyim şimdilik, tekrar teşekkürler :)
      Sevgilerle <3

      Sil
  6. Çok tşkler cnm ,süper bilgiler vermişsin özellikle Batisteye sevindim ;))
    Organix' i görmüştüm, onun da artık Gratis' te olması güzel gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım benim :) Hem zaman ayırıp okuduğun hem de yorumun için :) Ben de sevindim. Eğer indirim dönemine dahil olurlarsa da tadından yenmezler :) <3

      Sil
  7. Diğerlerini görmüştüm ama Batiste ve Revox'u bilmiyordum sevindirici gelişmeler :) Gratis güzel ataklar yapıyor son zamanlarda bir de indirimlerle taçlandırırsa süper olur gerçekten de :)) Revox yazısını merakla bekleyenlerdenim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, bence de indirim yaparlarsa da tadından yenmez :) Evet güzel ataklar yapıyorlar ama sessiz sedasız ve kötü tarafı da bu bence. Revox'u inşallah en kısa zamanda yazacağım :) <3

      Sil
  8. inşallah en kısa zamanda urban decay, milani, lorac gibi markaların geliş haberlerini de verirsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Urban Decay, Lorac belki gelmez Gratis'e ama Sephora'ya geri dönüş olursa seve seve :) Milani, Elf, Sleek markalarından umutluyum hala :D olur da Gratis'e, Watsons'a gelir de inşallah seve seve veririm haberleri tabisi :D <3

      Sil
  9. Saç dökülmesine ve kuru saçlara hangisi daha iyi kızlar? Ben priorin kullandım hep ama hacmini aldı saçımın. Bu ürünlerden hangisini tavsiye edersiniz? Tşkler :)

    YanıtlaSil
  10. Zigavus'un şampuanları gerçekten harika. Sadece eczanede satılan ürünleri kullanmamız daha sağlıklı olacaktır. Özellikle saç dökülmesi olan kızlara duyurulur, sarımsaklı şampuanı gerçekten süper :)

    YanıtlaSil

Yorum Yazmak İster Misin? :))