19 Şubat 2015 Perşembe

Dr.Scheller Frenk Üzümü & Marula Özlü Gündüz Bakım Kremi

Merhaba;
Watsons'larda yeni satışa çıkan Dr. Scheller markasından ve ürünlerinden biri olan "Nar Özlü Yıkama Jeli"ni bir önceki yazımda tanıtmış ve yorumlamıştım. Marka hakkında genel bilgiyi ve bu ürünü, BURAYA tıklayarak bir önceki yazımda okuyabilirsiniz ve bu nedenle de tekrar marka hakkında bilgi vermeyeceğim.
Bugün bahsedeceğim ürün ise yine Watsons'un denemem için gönderdiği Dr. Scheller paketinden çıkan ikinci ürün olan 
"Frenk Üzümü ve Marula Yağı Özlü Yenileyici ve Nemlendirici Gündüz Cilt Bakım Kremi"

Dr.Scheller Gündüz Bakım Kremi


Organik tarım sertifikalı ürünler kullanılarak ve doğal temel yağlardan üretilen bu günlük nemlendiricinin içeriğinde yer alan frenk üzümü ve marula yağının bilimsel etkilerinden bahsetmek istiyorum, ürün tanıtım katoloğunda; bu seri hakkındaki yazıyla başlayacağım. 

"Tüm cilt tipleri için bakım.Işık saçan ciltler için : Afrika'dan organik değerli frenk üzümü ve marula yağı içeren Dr. Scheller cilt bakım serisi. 
Frenk Üzümü; yüksek konsantrede C vitamini ve potasyum, kalsiyum, magnezyum minarelleri içerir. Bunun antioksidan, koruyucu ve iltihap giderici etkisi vardır.
Marula Yağı; marula meyvesinin çekirdeklerinden sağlanır. Bu altın değerinde meyvenin mükemmel cilt bakım özellikleri vardır. Marula yağı, cildin lipidini hoş ve yumuşak bir şekilde kaplayarak cildi güçlendirir. (24 saate kadar nemli tutar.)"

Dr.Scheller Gündüz Bakım Kremi İçerik

Yukarıdaki görsele tıklayarak, kanıtlanmış etkilerini ve içeriğini görebilirsiniz. Görselde "Alter" yazan kısma bakarsak Almanca'da "Yaş" anlamına geliyor ve  30 - 35 - 40 yaşları için daha uygun olduğu belirtilmiş. %100 organik olduğu için kullanım süresi, açıldığından itibaren 6 ay. Ürün 40 gr fakat ufacık bir krem, tüm yüzünüze yetiyor da artıyor bile. Temizlenmiş cildinize son adım olarak uyguluyorsunuz ve gün boyu cildiniz neme doyuyor.

Dr.Scheller Gündüz Bakım Kremi Yapısı


Sıra benim yorumlarımda 

  • Bu ürünü sürer sürmez inanılmaz güzel yumuşatıyor ve kadifemsi bir etki yaratıyor.
  • Cilt tarafından güzel emiliyor ve geriye kalan pürüzsüz bir yumuşaklık etkisi oluyor.
  • Bana göre çok güzel bir kokusu var, meyve kokusu ve sanırım frenk üzümü kokuyor.
  • Yüzüme sürdüğümde adeta nem kalkanı oluşuyor ve bu, çok uzun saatlerce devam ediyor.
  • Yüzümde herhangi bir sivilce oluşumu veya yara varsa bunun ömrünü kısattığını söyleyebilirim.
  • Yağlı bir yapısı yok, daha yoğun ve az miktarda ürün yetiyor, bunu sevdim.
  • Hassas ve karma ciltli biri olarak parlama, yağlanma, irritasyon, sivilce, siyah nokta vb hiçbir şekilde yapmadı. Aksine sadece görevini yaptı ve harika şekilde nemlendirdi.
Vegan ve tamamen organik olan bu gündüz bakım kremi, yoğun nemlendirmesi bakımından kuru ciltler için daha uygun fakat bu soğuk kış günlerinde çoğumuzun cildi kurumaya yüz tuttuğundan, bu ürünü yüzünüzde nem kalkanı olarak rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Kısacası ben bu ürüne 10 üzerinden 10 veriyorum ve sizlere de gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.:)

Dr. Scheller markasının bu ürününü ve geniş ürün skalasını Watsons mağazalarından bulabilirsiniz.

Sevgiler.


2 yorum:

  1. Güzel bir ürüne benziyor. Ben de denemek isterim en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de sevdim ve çok bereketli :) İnşallah sen de seversin :) <3

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))