7 Şubat 2015 Cumartesi

"Su Perisi" Bir Yaşında! Kocaman Teşekkürler! :)

Merhaba;
Bugün fazladan bir mutluluk ve heyecan yaşıyorum. Bunun nedeni; 
TAM BİR YIL ÖNCE BUGÜN; BLOĞUMU AÇMIŞ VE İLK YAZIMI YAYINLAMIŞTIM.

Ne kadar da çabuk geçti bir yıl. Bir bebek gibi... Doğdu, büyüdü, gelişti ve hatta emeklemeyi bırakıp ilk adımlarına başladı. İlk yazımla, şimdiki yazılarım arasındaki fark benim için böyle. Çok şey öğrendim, hem bloğun teknik arka planı, hem de yazdığım bilgilerle adımlarına başladı bebeğim.

EVET BUGÜN BLOĞUM "SU PERİSİ" 1 YAŞINA GİRDİ! 

Bloğum 1 Yaşında

Bugüne kadar burada, benimle birlikte olan tüm arkadaşlarıma çok çok teşekkür ederim. 


Bazen kötü günlerim oldu; her insan gibi. Yazamadım, hasta oldum, kırıldım, blogla ilgili umudumu kaybettiğim bile oldu ama siz hep benim yanımda oldunuz, takibi bırakmadınız. Hatta bloğumla ve yazılarımla ilgili çok güzel sözler duydum sizlerden ve bu beni yeniden bu anlamda hayata döndürdü. Bazen de yeni blog açan veya açacak olan kardeşlerim, arkadaşlarım bana sorduklarında; elimden geldiğince naçizane yol gösterdim; destek oldum ve sonradan kendi yollarını çizdiklerinde sevindim, gurur duydum ama hiçbir zaman hiç kimseyle yarışmadım bu blogta. Sadece kendim, olduğum gibi, içimden geldiği şekilde yazdım, paylaştım ve bir bloğumu bebek gibi büyütmek için okudum, araştırdım, çalıştım. Bu yolda yanımda olan yeni dostlar kazandım, iyiki de kazandım.
Hepinize o kadar minnettarım ki ...
İYİKİ VARSINIZ!


Aslında istedim ki benim için bu çok özel, heyecanlı ve anlamlı günü sizlere güzel hediyeler vereyim ama son zamanlarda sıkça yaşadığım sağlık sorunlarımdan dolayı, aklımda size hediye etmek istediklerimi, uzun bir süre dışarı çıkamadığımdan tamamlayamadım ama ilerleyen günlerde, hediyeleri tamamlayarak bugünün şerefine güzel bir çekiliş yapmayı planlıyorum.

<3 BURADA BENİMLE OLDUĞUNUZ İÇİN SONSUZ TEŞEKKÜRLER <3

Canım bebeğim, bloğum DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN !!! :)

Canım blog ailemle nice güzel yıllara, nice güzel yazılara, faydalı bilgilere... :)

Sevgiler...

24 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun darısı benim bloğumun başına :)

    YanıtlaSil
  2. Mrb, tatlımblog etkinliğinden buldum seni, hemen takibe aldım, bana da beklerim.
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim hoşgeldin :) Ben de takibe aldım bloğunu;
      Sevgiler <3

      Sil
  3. merhaba sen yeni buldum artık takibimdesin seni de beklerim:))
    http://newclassiclife.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim, hoşgeldin :) Ben de geldim bloğuna :)
      Sevgiler <3

      Sil
  4. Bir nevi doğum günü. O zaman nice yaşlara. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, bloğumun doğum günü :) Çok çok teşekkür ederim :)
      Sevgiler <3

      Sil
  5. Canım nice güzel paylaşımlara ♥ Özledim görüşemiyoruz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim, darısı başına :) <3 Ben de özledim de son zamanlarda çok sağlık sorunları yaşadım hala da yaşıyorum. Bir de üstüne cep telimin bataryası bozuldu, sorun da sorun anlayacağın ama buna şükür :) Kocaman öperim canım benim :*

      Sil
    2. oy oy oy bir an önce düzel aramıza dön geçmiş olsun :(

      Sil
  6. Çok çok geçmiş olsun ve mutlu yıllar diliyorum! :)

    YanıtlaSil
  7. Blogunuzun doğum günü kutlu olsun, bol paylaşımlı nice uzun senelere... Blogunuzu takipteyim, bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, inşallah :) Teşekkür ederim, ben de takibe aldım;
      Sevgiler <3

      Sil
  8. mutlu yıllar*************************

    YanıtlaSil
  9. Takipçisi ve paylaşımı çok nice seneleri olsun blogunun. Uzun yıllar ilk günkü zevkle yazabilmen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşşaaallah Ya Rabbim, Amin! :) Ne kadar güzel dilekler, çok çok teşekkür ederim :)
      Sevgilerimle <3

      Sil
  10. :) Darısı başına canım :*

    YanıtlaSil
  11. Bloğunun yeni yaşı kutlu olsun canım darısı benim gibi yeni başlayan taze bloglara.Bloğunu takibe aldım .Benim bloğumada beklerimm. pitat1980.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Aynen darısı sana ve tüm yeni blogger arkadaşlara :) <3

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))