28 Şubat 2015 Cumartesi

Revlon Artık Watsons'ta!

Merhaba;
Günler öncesinden Watsons; bizlere büyük bir süprizi olduğunu açıklamıştı ve Cumartesi günü, yani bugün saat 14.00'te açıklayacaklarını belirtmişti. Sevdiğim bir kaç blogger arkadaşı da haberi vermek ve bu mutluluğu paylaşmak için Nişantaşı Rumeli mağazalarına davet etmişti ve güzel blogger arkadaşlar; süprizi bol görselle paylaştılar.

Evet Revlon artık Watsons'ta ! :)

Revlon Watsons'ta


Birbirinden farklı görselleri, Instagram hesaplarında paylaştılar fakat ben kendim çekmediğimden ve görselleri çekip yayınlayan arkadaşlarımdan izin almadığım için o görselleri paylaşmıyorum. Bu nedenle de kendim bir görsel hazırlayarak, sıcağı sıcağına size haber vermek istedim. Bu arada henüz Watsons'tan bir basın bülteni gelmedi ama beklemek yerine bu heyecanı ve mutluluğu sizlerle paylaşmak istedim ve beklemeden bu yazıyı yazıyorum.

Şimdilik Nişantaşı Rumeli mağazasında satışta fakat Nisan ayının sonuna kadar tüm şubelerde satışa sunulacakmış. Fiyatlar konusunda da gördüğüm kadarı ile meşhur lip butter.lar 29,99; lipstick.ler 29,00 - 35 lira değişiyor, fondotenleri 50 lira civarında, ojeleri 9,90 gibi fiyatlarda.

Bakalım buralara ve oralara ne zaman gelecek? :) Darısı Elf, Milani, Sleek, Covergirl gibi markaların başına diyorum :)

Teşekkürler Watsons! :)

<3

4 yorum:

  1. Harikaaa, çok güzel bir haber bu cnm, tşkler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ben de sevindim :) Ben teşekkür ederim yorumun için :* <3

      Sil
  2. Ankara'ya gelse bir an önce hele bir de anneler günü indirimi filan olursa sabah elemanlarla birlikte açarız watsons'ı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahhaaa :D aynen :) İnşallah en kısa zamanda bekliyoruz her bir şubeye :D İndirim de olursa dadından yinmez :D <3

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))