18 Haziran 2015 Perşembe

"MAC Kinda Sexy" Muadilleri (Uygun Fiyatlı)

Merhaba,
Uzun zamandır aklımda olan bir yazı ile sonunda buradayım. Bu yazıyı düzenlemek, renkler konusunda hassas bir konu olduğu için güneşli havayı beklemek, çekimler, düzenlemeler gerçekten çok fazla zamanımı aldı. Umarım ki bu kadar emeğe değerek size yardımcı olan bir yazı olur. Hakkında çok soru aldığım bu konu; "Mac Kinda Sexy Muadilleri". Mac ürünleri; online veya Mac mağazalarında satılıyor ve bu rujların fiyatı şu anda 55 lira. (Ben de çılgınlık yapıp sırf bu yazıyı hazırlamak için aldım, meslek aşkı gözümü kör etti:D )

Mac Kinda Sexy Muadilleri


Aslına bakarsanız rujların görüntüsü yanıltıcı olabiliyor ve bu yüzden elimdeki hemen hemen tüm nude renklerin birebir karşılaştırmasını yapıp içlerinden en yakın olabilecek muadilleri seçip, diğerlerini eledim ve yakın bulduğum dört ruju sizinle bol görselli bir şekilde paylaşmak istedim.
Şunu da belirteyim; her zaman dediğim gibi; rujların dudakta duruşu; ten ve dudak rengine göre farklılık gösterir. Bu nedenle dudaktaki duruşundan çok kolumdaki rengi baz almanızı öneririm. Aksi halde yanıltıcı olacaktır.
Toplu olarak bakacak olursak; beyaz kağıt üzerinde de benzerlikleri görebilirsiniz. Sonrasında ise yakından bakarak karşılaştıracağım.

Mac Kinda Sexy Muadilleri

1. Golden Rose Velvet Matte "27" Numara
Gerek renk olarak, gerekse matlık ve kalıcılık bakımından Mac Kinda Sexy'e en çok benzetilen ruj aslında bu. Hatta "Mac rujların uygun fiyatlısı"lafını, muhtemelen birçok yerden duymuşsunuzdur. Yakından bakalım; (Bütün görsellerde, üzerine tıklayarak daha yakından bakabilirsiniz.)

Mac Kinda Sexy Golden Rose 27

Renkler çok benziyor ayrıca ikisi de mat bitişli ve opak yapıda. Dudağımdaki duruşu da (Her ne kadar renkler tam çıkmasa da.. Özellikle kolumdaki renkleri baz almanız gerektiğini hatırlatayım.) çok yakın fakat Golden Rose biraz daha koyu duruyor uyguladığımda ve itiraf edeyim G.R'u Mac'ten çok daha sık ve severek kullanıyorum. G.R; Mac'e göre çok az daha şeftalilik barındırıyor fakat gerçekten çok başarılı. Fiyatı 15 lira civarı fakat indirimlerle birlikte 8 - 9 liraya inebiliyor. Hatta şu anda sanırım Gratis'te 25 liralık alışverişte 8 küsür liraya iniyor bu ruj serisi.

2.Isabelle Dupont "L249" Rengi
Çok önceden hatırlamadığım bir kozmetik mağazasından online olarak satın almıştım fakat bu yazıyı hazırlarken ne kadar araştırsam da gittigidiyor, sanalpazar gibi sitelerde tek tük bu markaya ait ürünler görsem de artık ülkemizde belli bir mağaza veya online satış mağazasından ulaşılamadığını gördüm. Eğer parfümerilerde,vb görürseniz bir bakabilirsiniz ama bakmasanız da olur. :) Çünkü renginin benzerliği dışında pek bir özelliği yok aslında.

Mac Kinda Sexy Muadilleri

Satin bitişli, çizgilere doluyor, kalıcılığı fazla değil fakat opak. Mac'ten bir ton koyu. Fiyatını ise pek hatırlamıyorum ama ben aldığımda sanırım kampanya vardı ve 7-8 liraydı diye hatırlıyorum.

 3.WetnWild Bare It All
WetnWild ülkemize geldiğinden beri; birçoğumuz rujlarından memnun kaldık. Bare It All ise Mac Kinda Sexy'e en yakın rujlardan biri olarak lanse edildi birçok yerde ama bana kalırsa çok fazla bir alakaları yok. Karşılaştırılması çok istendiği için bu yazıya eklemek istedim.

Mac Kinda Sexy Bare It All Karşılaştırması

Bare It All da mat ve oldukça kalıcı fakat biraz sürümü zor. Çizgilere dolma yapmıyor. Renge gelecek olursak; Bare It All, Kinda Sexy'e nazaran çok daha fazla kahvelik barındırıyor. WetnWild rujlar indirimsiz olarak 9 - 10 lira gibi bir fiyata Gratis'lerde bulabilirsiniz.

4.Essence Stay Matt Lip Cream "03 Soft Nude"
Çok beğenerek aldığım ve severek kullandığım Essence Stay Matt; eski bir seri olsa da hala bazı Gratis Essence standlarında görüyorum. Kolumda Mac'e göre biraz daha koyu dursa da dudaklarımda çok benzer duruyor. Diğer rujlardan farkı, süngerle uygulanıyor olması. Onun dışında Essence de mat yapıda ve opak.

Mac Kinda Sexy Essence Benzerliği

Kalıcılığı orta diyebilirim. Fiyatı yine 10 lira civarında diye hatırlıyorum çünkü alalı biraz oldu. Ayrıca Essence'in yeni çıkardığı "Nude" serisi içersinde de Kinda Sexy'e benzediğini düşündüğüm renkler gördüm. Eğer birebir bulabilirsem buraya ekleyebilirim ama şöyle söyleyeyim; lipgloss olarak ve sheer yapıda olan "Essence XXXL Nude (03 Taste The Sweets)" rengi, Kinda Sexy'den biraz daha açık olsa da oldukça benziyorlar.

Benim elimde olan ve Mac Kinda Sexy'e uygun fiyatlı muadil rujlarım bu şekildeydi. Sizin Kinda Sexy'e çok benzediğini düşündüğünüz rujlar var mı? Varsa neler? :) Yorum olarak bırakırsanız sevinirim. Umarım işinize yarayan bir yazı olmuştur.

Sevgiler..

37 yorum:

  1. Oldukça detaylı ve faydalı bir inceleme olmuş eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  2. Tam da ben Kinda Sexy almışken yapılır mı bu şimdi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Valla sorma. Sırf bu yazıyı hazırlamak için aldım ben de ama inan gerek yokmuş; GR daha fazla severek kullanıyorum :) Güle güle kullan :D <3

      Sil
  3. Rujların renkleri güzel gerçekten. Yaza yakışır renkler.. Ben de zaten genel olarak bunlara yakın renkler kullanıyorum. Belki bir ton koyusu diyebilirim... Güle güle kullanın.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ben de şeftalilik, kahvelik barındıran nude tonları çok seviyorum.
      Sevgiler <3

      Sil
  4. ÇOK GÜZEL VE DETAYLI BİR ANLATIM OLMUŞ. RESİMLERDE GAYET ACIKLAYICI. EMEĞİNE KLAVYENE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Çok uğraştırdı, çok zamanımı aldı ama sonunda bitti ve işe yarayacağını umut ediyorum. Çok sağol :) <3

      Sil
  5. Ne güzel renkler. Ayrıntılı anlatmaktan güzel olmuş. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim :) Sevgiler <3

      Sil
  6. ne kadar uğraşmışsınız, çok kaliteli bir içerik, harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum bu güzel sözlerinizle :)
      Sevgiler <3

      Sil
  7. Yazıyı çok emek verip hazırladığın her halinden belli canım. Emeğine sağlık. Ben genelde Golden Rose seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, bunu yansıtabildiğime çok sevindim saol :) Ben de Golden Rose'u çok severek kullanıyorum, hatta Kinda'dan bile çok :D <3

      Sil
  8. Ruj pek kullanmam ama mac marka neden çok pahalı hep düşünürüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu ben de düşünüyorum. Bu yazıyı hazırlamak için satın aldım, şimdi kenarda duruyor :( Golden Rose'la yapı olarak hiçbir farkları yok inan ki ve ona göre de hiçbir artısı yok. Marka adı var sadece.. Mac'ten ilk ve tek ve hatta son rujum oldu Kinda'cık :D

      Sil
  9. bare it all'u çok benzettim zaten uzun zamandır da peşindeyim o rujun bulduğum anda alacağım.. harika bir karşılaştırma yazısı olmuş bu arada eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bare It All biraz daha kahveye kaçıyor, GR daha fazla benziyor ama Bare It All da çok güzel bir ruj. Tek sıkıntı ambalajları ama olsun :) <3

      Sil
  10. Dönem ödevi gibi olmuş. Vallahi tebrik ediyorum seni <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahhaa :D Çok teşekkürler :) Güzel ve tam anlamıyla yazımı yansıtan bir benzetme olmuş :D Aynen valla, bakalım hocalar ne not verecek :D :D :D <3

      Sil
  11. Hepsi de gerçekten çok uyumlu!Ben essence 3 soft nude tonunu çok seviyorum^^ Bize de beklerim, sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de çok seviyorum o ruju :) Memnuniyetle, geldim bile :D Siz de hoşgeldiniz :)
      Sevgiler <3

      Sil
  12. Evet en yakın GR denilebilir :) Ben de bayılarak kullanıyorum, hatta Mac'ten daha çok seviyorum :D Sen de güle güle kullan canım :) <3

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, blogunuzu çok beğeniyoruz. Sitemizin ziyaretçileri de blogunuzdan överek bahsediyorlar. Sizleri de "Türkiye'nin En Sevilen Blogları" arasında görmek isteriz. www.Seviliyo.com 'a blogunuzu eklerseniz çok seviniriz. Blogunuzu eklemek için lütfen tıklayınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim davetiniz için, ekledim :) sevgiler...

      Sil
  14. güzel bir karşılaştrma yazısı olmuş. ben de bugun tesadüfen gratiste essencenin soft nude rengini almıştım çok beğenerek. şimdi yazınınzda denk geldim çok sevindim kinda sexy ye benzemesine :) teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Güle güle kullanın, güzel bir tesadüf olmuş :D Ben teşekkür ederim <3

      Sil
  15. Bu konularla çok ilgili olmasam da sayenizde bayanlarla ilgili çok şey öğreniyorum ve bu bilgiler bayanları anlamam açısından işime yarayacaktır

    http://microsoftteknolojileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Paylaşım için çok teşekkürler bu arada sizi takipteyim ben de beklerim.
    Bloğum http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/ Görüşmek dileğiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba; ben teşekkür ederim :) Hoşgeldiniz, ben de takipteyim,
      Sevgiler <3

      Sil
  17. bu yazi gorduklerim arasında en iyisi olmus digerleri o kadar karısıktı ki, bende bare it all var ama simdi golden rose da alacagim cok tesekkurler emeginize saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim. :) Evet şimdilik en yakını Golden Rose Velvet Matte 27 numara :) Şimdiden güle güle kullanın.
      Sevgiler <3

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))