13 Temmuz 2014 Pazar

BOL KÖPEKLİ TATİLE YOLCULUK :)

Selam;

Bugün akşamüstü itibari ile yazlığa gideceğimi sizlere haber vermek istedim. Muhtemelen Ağustos sonu veya Eylül ortası gibi döneceğim. Bu süreçte internet için cep telefonumun modemini kullanacağım fakat yazı veya youtube videosu paylaşamayabilirim çünkü orada cep teli çok sorun yaratıyor ama bol bol Instagram'da paylaşım yapacağım inşallah :) Oradan da takip ederseniz çok sevinirim. Takip için tık tık :)

TATIL

Instagram'da paylaşmıştım; yazlıkta Haziran ayında 8 adet köpek torunum olmuştu :). Oraya gittiğimde o minnakların bakımını elimden geldiğince yapacağım. Anlayacağınız tam tatil değil, daha çok hayvan bakımı ve eğitimi üzerine bir yer olacak orası bana. Tabi anneleri ve birkaç yetişkin köpek korumamın bakımı da bu gidişte sorumluluklarıma dahil olacak. Minişlerle tanışmanız için fotoğraflarını koyuyorum :)

YAVRU KOPEK

Şunların tatlılığına bakar mısınız? :) Yazlığa gittiğimde bu minnoşlarla bol bol vlog çekmeyi düşünüyorum :) Eğer interneti olan bir kafe bulabilirsem de yine youtube kanalıma yüklemeye çalışacağım ama bunun için söz veremiyorum. Vlog çekeceğim kesin ama en kötü ihtimalle instagramda kısa vloglar paylaşabilirim..

Olmadığım süre zarfında sizleri çok özleyeceğim ama fırsat buldukça yayın yapmaya çalışacağımdan emin olabilirsiniz.. Tatilde olanlar şanslılar; gidecek olanlara da şimdiden iyi tatiller :) Gidemeyecek olanlar için de bu yaz olmasa da elbet gidecekleri gün gelecektir inşallah..

<3 HEPİNİZE İYİ TATİLLER; SİZİ ÇOK SEVİYORUM <3

SEVGİLER..

5 yorum:

  1. Köpekler çok tatlı :) Sizi takibe aldım kendi bloguma da beklerim http://yagmur-serhats.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) ben de sizi takibe aldim.. Mutlulugunuz daim olsun ;) Sevgiler.. ♥

      Sil
  2. merhaba ben ters1köşe bloğu sahibesi Selin http://balansvemanevraa.blogspot.com.tr/ bana ait renkli şeylerin yer aldığı bloğuma bir süredir yazıyorum.sizin bloğunuzu da çok beğendim :) benim de evim de bir kedim var ama köpekleri de çok severim .benim bloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Selin Hanim hosgeldiniz bloguma :) guzel sozleriniz icin cok tesekkurler. Ayrica siz de benim gibi hayvanseversiniz, ne kadar guzel :) sizin blogunuz da cok guzel, hemen takibe aldim :)
      Sevgiler :) ♥

      Sil
  3. Merhaba cok tesekkurler, hosgeldiniz :) Ben de sizi takibe aldim :)
    Sevgiler :) ♥

    YanıtlaSil

Yorum Yazmak İster Misin? :))