26 Kasım 2014 Çarşamba

TAG : Kendime Ayırdığım Zaman (Me Time)

Merhaba;
Bir süredir yeni bir yazı girmemiştim. Hem Youtube kanalıma ağırlık vermiştim hem de çoğu blogger.ların arada sırada girdiği tükenmişlik sendromuna yakalanmıştım sanırım :) Yazma konusunda tükenmek değil, yanlış anlaşılmasın; sadece içimden gelmiyordu, çekiliş nedeniyle biraz kırgındım ama artık daha iyiyim, iyi olmak zorundayım. :) Bu arada Youtube kanalımda WetnWild koleksiyonumla ilgili bol yorumlu ve tanıtımlı bir video çektim, buradan haber vermeyi unutmuştum hatırlatayım dedim. Kanalıma ulaşmak için BURAYA tıklayın. :)

Bu kadar gevezelikten sonra konumuza geliyorum. Gün geçmiyor ki blogger arkadaşlar arasında yeni bir tag konusu çıkmasın. (Şu tag kelimesinin tam Türkçe'sini bilen var mı? Tag, mim gibi kelimeleri kullanmak yerine Türkçe'lerini kullanmak istiyorum.) Birkaç gün önce "Güne Renk Kat" bloğunun tatlı sahibesi Şeyda ve "Pembe Makyaj Çantam" bloğunun şeker sahibesi Tuğba beni, her geçen gün yayılan hemen her blog sayfasında okuyabileceğiniz eğlenceli bir kişisel ankette etiketlemişler, ikisine de buradan çok teşekkür ederim. Bloglarına bakmak için blog isimlerine tıklayabilirsiniz;) 
Uzun bir girişten sonra gelelim sorulara;

Kendime Ayırdığım Zaman1.Yalnızken Ne Okur veya Ne İzlersin?

Okuduğum kitap; psikolojiyle ve kişisel gelişimle ilgilendiğimden bu ara;

"Dr.David Burns - İyi Hissetmek". İzlediklerim de ya severek takip ettiğim vlogger.ların Youtube videoları ya da kaçırdığım programların tekrarları oluyor internetten.
Kendime Ayırdığım Zaman




2.Kendine Ayırdığın Zamanlarda Ne Giyersin?
Kimono dermişim :) Tabi ki değil. Evdeysem kendimi rahat hissedebildiğim ev kıyafetlerimi, yani eşofmanlarımı giyiyorum. Dışarıda kendime zaman ayıracaksam genelde bu soğuk kış günlerinde tayt ve uzun tunik kazak veya kot kazak tercih ediyorum.


Kendime Ayırdığım Zaman

3. Me - Time Güzellik Ürünlerin Nelerdir?
En başta kahveli peeling! Hem kokusunu hem de etkisini çok seviyorum. Sadece peeling olarak değil aynı zamanda maske olarak da bekletip ovalayarak yıkıyorum. Hem maske hem peeling; bir taşla iki kuş yani. Bununla ilgili yazımı ve yapılışını öğrenmek için BURAYA tıklayabilirsiniz. :) Bunun dışında maskeleri de çok seviyorum. Kendimi güzel ve bakımlı hissettiriyor. (Tabi sonrasında:)) 


Kendime Ayırdığım Zaman


4.Aktüel En Sevdiğin Ojen Hangisi?
Kış mevsiminde hepimiz gibi bordo ve koyu tonlar kullanıyorum. Bu kış favori ojem yanda da gördüğünüz Pastel 111 numara. Bunun dışında mavi alt tonlu gri bir oje arayışındayım, tabi uygun fiyatlılarından :) Önerisi olan? :) Aslında birkaç görsel buldum internette ama genelde blog hesaplarına ait o yüzden, yani izin almadığım için yayınlamıyorum. Flormar "Still Gray" veya Flormar Jelly Look JL13 ve normal serisinden 417 gibi ojelerde gözüm var (İnternette aratıp bakabilirsiniz) ve en yakın zamanda favorilerim olacak muhtemelen.

5. Kendine Ayırdığın Vakitte Ne İçer veya Ne Yersin?
Genelde akşamları, çok keyifliysem ve sevdiğim programlar veya videolar varsa; kafeinsiz nescafe ile bir küçük çikolata yer içerim :) İkisinin uyumunu her zaman sevmişimdir. Bunlar dışında arada bitki çayları da içerim.

Kendime Ayırdığım Zaman6.Aktüel En Sevdiğin Mum Hangisi?
Tam bir mum delisiyim. Her zaman çok sevmişimdir. Genelde enerjilerle de çalıştığımdan meditasyon esnasında her zaman bir mum bulunur, belki bu alışkanlıktan geliyor sevgim :). Tarçınlı mumlarım vardır çok sevdiğim. Onun dışında da Bath and Body Works mumlarını çok seviyorum. Uzak olduğu için her zaman gidip alma imkanım olmuyor ama yiyecek veya meyve kokularını mumda sevmeyen biri olarak "Black Pepper Bergamut" ve "Midnight Pomegranate" BBW mumları arasında favorilerim :).

Kendime Ayırdığım Zaman7. Yalnızken Dışarıda da Vakit Geçirir Misin?
Eskiden geçiremezdim, kendimi yalnız ve kötü hissederdim. Sonra aydınlanma mı geldi bilmiyorum :) Artık dışarıda yalnız vakit geçirmekten de büyük keyif alıyorum ve sık sık yapıyorum bunu. Gezer dolaşır, yorulunca bir yere oturur bir şeyler yer veya içer, kitabımı okur veya telefonumu kurcalarım. Bazen de kendimi dinlerim, kendimle kalbimle konuşurum. Birçok insana bu tuhaf gelse de aslında kendimizi ertelediğimiz bir monotonlukta yaşadığımızı fark ettiğinizde ve bunu uyguladığınızda, inanın kendinizle daha barışık ve mutlu oluyorsunuz. ;) Özellikle yazın; her akşam aralıksız deniz kenarına gider bir saat oturup denizi ve gün batımını izlerim. Artık yazlıkta herkes bilir bunu ve kimse yaklaşmaz arkadaşlarımdan. O bir saat benim kendime ayırdığım, içime yöneldiğim en değerli zamanımdır :).

8. Tek Başına Sinemaya Film İzlemeye Gider Misin?
Aslına bakarsanız bunu hiç yapmadım. Bir gün yapabilirim aslında :).

9. En Sevdiğin Online Shop?
Yok maalesef.

Kendime Ayırdığım Zaman10. Eklemek İstediğin Bir Şeyler Var Mı? Kendine Ayırdığın Vakitte Daha Neler Yaparsın?
Başkaaa.. Gitar çalar şarkı söylerim ve beste yaparım, demo kaydederim. Beni en rahatlatan şeylerden biridir müzik ve asla müziksiz yaşayamam. Meditasyon yapar,  telekinezi ( Düşünce gücüyle maddeleri hareket ettirme) ve levitasyon (Düşünce gücüyle yer çekimine karşı gelerek cisimleri veya kendini havaya kaldırma) konularında egzersizler yaparım. Bu konularda Criss Angel, Dynamo ve Yif favorilerimdir. Bunlar dışında yeni makyaj denemeleri yaparım. Bu konuda ve birçok konuda araştırmalar yapmayı çok seviyorum. Uzaya ve dünya dışı varlıklara olan ilgim sayesinde Kasyopya Celseleri ve Pleiades Öğretileri'ni okumuştum. İlgisi çekenler okumalı bence.

Benden bu kadar :) Umarım severek okumuş ve sıkılmamışsınızdır. Ben kimi etiketleyeyim bilmiyorum çünkü kime baksam bu anketi çoktan yapmış :) O nedenle isteyen herkesi etiketleyerek bu eğlenceli ankete davet ediyorum.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. İsmim şeyda ama genelde şeyma ile karıştırılır ehehe :) Zevkle okudum yazınızı,ve daha çok tanıma fırsatı buluyor insan sanki bu yazılarla teşekkürler,daha güzel yazılarda vs buluşmak dileğiyle ;) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :) Niye Şeyma yazmışım ben de anlamadım. Değiştiriyorum hemen, kusura bakma. Ben teşekkür ederim beni de etiketlediğin için, gerçekten çok eğlenceliydi:) ve kesinlikle katılıyorum, birbirimizi daha yakından tanıyoruz bu şekilde. En kısa zamanda buluşmak üzere :*
      Sevgiler <3

      Sil
  2. Canım çok teşekkürler paylaşım için aslında bu yazıyı okudum yazdığın gün ama yorum yazmaya vakit olamadı işyerinde yasaklı yorum bölümü :) çok güzel bir yazı olmuş bu arada gitar çaldığını bilmiyordum bu konuyu bilahare konuşalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım! Ben teşekkür ederim beni de etiketlediğin için :) Cevap yazdım sanıyordum ama yazmamışım, geç oldu cevabım kusura bakma :) Konuşalım kuzum ;)
      Kocaman öperim :* <3

      Sil
  3. Çok keyifli bir yazı olmuş ellerine sağlık :) Hele ki kendine ayırdığın zaman konusunda nasıl güzel hissettim anlatamam; enem bunu okuyunca ben de mi aydınlandım yoksa!? :) En kısa sürede bu 'kendi kalbime dönme'yi deneyeceğim :) Musmutlu günler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Haha! Aydınlamış olabilirsin; bunu hissetmek düşünmek bile ilk adım aslında :) En kısa zamanda denemelisin bence, harika bir şey ;)
      Musmutlu günler, kopkocaman öpücükler :)) :* <3

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))