7 Şubat 2017 Salı

"Alışveriş ve İki Güzel Haber" Videom Youtube Kanalımda!

Selam!
Youtube kanalımda benden ne tür videolar istediğinize dair bir anket yapmıştım ve en çok istenen "Alışveriş" videosu olmuştu. Uzun süre adam akıllı bir alışveriş yapmamıştım ve sonunda birkaç parça bir şeyler alıp videosunu çektim. Ayrıca iki de güzel haberim var video içersinde.

Rossmann, Gratis, Flo ve H&M'den yapmış olduğum alışverişin videosu, dün gece itibari ile kanalımda yayınladım. Tabiki bol esprili bir video oldu 🙈
İzlemek isterseniz aşağıdaki görsele tıklamanız yeterli 😊 .

Alışveriş ve İki Güzel Haber // Gratis, Rossmann, Flo, H&M // Duygu Göker

Tabi eğer beğenirseniz "Beğen"e tıklamayı ve kanalıma abone olmayı unutmazsanız sevinirim. Klasik laflar bunlar ama yapacak bir şey yok. Ayrıca video içersinde bir sonraki videom ile ilgili bir anket yaptım, siz ne derseniz o olacak :D

Sizi seviyorum ve yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler..

Duygu Göker

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yazmak İster Misin? :))