10 Ağustos 2014 Pazar

Gratis Watsons ve Flormar Alışverişi

Merhabaa! :)
Bildiğiniz gibi "Bol Köpekli Tatile Yolculuk" yazımdan bu yana yazlıktaydım. Okumayanlar için tık tık :) Bugün Cumhurbaşkanlığı seçimi için oy kullanıyoruz; hatta ben bu yazıyı hazırlarken oy vermek için son yarım saat kalmış ama yazımı yayına koyduğumda muhtemelen süre bitmiş olacak. Geceden paşa paşa oyumuzu kullanmak için eve geldik ve bu akşam geri döneceğiz. O yüzden çok az zamanım var ve inanın bu yazıyı yazmak için ailemle süre pazarlığı bile yaptım; çünkü sizi ve bloğumda yazmayı gerçekten çok çok özledim. 

Alisveris


Ben burada bulunduğum süre zarfında sabahtan oyumu kullandım ve uzun zamandır uzak kaldığım hatta bayram indirimlerini içim yana yana kaçırdığım drugstore mağazalara koştum :). E tabi bir şeyler almadan duramadım.Bugünkü yazımın konusu da bu zaten :) Hadi gelin bakalım neler almışım? :)


Novocrin Extrait Dora Saç Açıcı Sprey


Soldan sağa başlayalım;

Novocrin Ekstra Dora: Yaz başında almayı düşündüğüm bu doğal saç rengi açıcı spreyi; yalnızca yurt dışında satılıyor diye bildiğim John Freida Renk Açıcı Sprey kadar etkili olduğunu duymuştum. İnternetten de araştırdığımda 32 -35 lira ve yukarısında olduğunu gördüğüm bu sprey, Watsons'ta indirimdeydi. Hatta kasada tam diğer aldıklarımın tutarını öderken gördüm ve bir koşu alıp kasaya geri döndüm :) Daha çok kumral ve sarıya yakın renkli saçlarda çok işe yaradığını okumuştum ve benim de saçlarım yazın güneşten çok açılmaya müsait diye denemeye karar verdim. İleride bu ürünü sonuçlarıyla incelemeyi düşünüyorum. 
Fiyatı; 28.90 lira.

Duru Parfume Duş Jeli (Bambu Yaprağı Özlü): Daha öncesinde orkide özlü olanından üç tane bitirmiştim ve gerçekten Duru'nun bu parfüm etkili duş jellerini çok seviyorum. Değişiklik olsun dedim bu kez de bambu yaprağı özlüsünün kokusu hoşuma gitti ve kaptım :) Bu da indirimdeydi. Fiyatı; 4,25 lira.

NYC Expert Last Lip Color Ruj: NYC rujlarını daha önce hiç denememiştim; fiyatı çok uygundu ve denemeye karar verdim. Rengi çok tatlı bir pembe; tam yaz rengi. İsmi; "438 Candy Rush" ve fiyatı sadece 5,99 lira :)

NYC Liquid Lipshine Dudak Parlatıcısı: Uygun fiyatı ile denemek istediğim bir ürün daha :) Yine NYC'nin ve aldığım rujla rengi benzer; çok iyi bir ikili olacaklarından eminim. İsmi ise "577 Pink Cosmo". Fiyatı 6,99 lira.

Watsons Refreshing Yüz Temizleme Mendili: Yazlıkta hafif makyaj yapıyorum hatta bazen hiç yapmıyorum ama bu 20'li mendil; ciltteki fazla yağı ve gözenekleri temizlemeyi vaadediyor. Yani hem makyajı temizle hem fazla yağı; bir taşla iki kuş dedim ve aldım. Fiyatı; 4,99 lira.

Flormar Twist up Lipstick

Asıl amacım Flormar'dan Mascara Primer almak olsa da bulamadım; bitmiş ve gelmeyecekmiş. Zaten limited edition bir ürün olduğundan artık üretilmeyecekmiş de. Alanlar şanslı; değerini bilin ! :D

Twist Up Lipstick: Sınırlı üretim olan bu seriden bir ruj almak aklımda olmasa da; satış elemanı kanıma girdi :) Yani işini iyi yapıyor, satmayı başardı. Yumuşak sürümü olduğunu ve uzun saatler boyu kalıcılık sağladığını söyledi. Benim aldığım bu kalem rujun adı; "Deep Coral" ve fiyatı 17,50 lira.

Flormar Jelly Look Oje: Instagram'da rengiyle ve yapısıyla öve öve bitirelemeyen "JL02 Salmon Pink" ojeden artık benim de var; başım göğe erdi olleeyy! :))) Fiyatı 3,50 lira.

WetnWild mavi far paleti

Gratis'ten yalnızca bu far paletini aldım.

WetnWild "I'm His Breezey" 5'li Far Paleti: İlginç bir ismi var; "Ben onun(erkek) esintisiyim(meltem)" :D Niye çevirdiysem durup dururken :D Hem yalan söylemiş :P Neyse detaya girmeyeyim.. Bu mavi tonlarındaki paleti aslında beğeniyordum ama daha çok Instagram'daki göz makyaj fotoğraf ve anlatımlı fotoğraflara yenilerini eklemek için satın aldım :) Bu aralar Instagram'da bol bol göz makyajı yapıp, nasıl yaptığımı fotoğraflayarak anlatıyorum. Merak edenleri Instagram hesabıma yani buraya beklerim :) Bunun fiyatı da 17,90 lira.

Kısacık bir günün kârları mı demeliyim bunlara bilmiyorum ama bir kısmı ihtiyaç olsa da diğer bir kısmı merak :) Hangimiz böyle değiliz ki? İhtiyaç var diye gideriz; koca bir torbayla çıkarız :D Napalım biz böyleyiz.. YAŞASIN ALIŞVERİİİİŞ!! :))
Ben yine gidiyorum canlar; Instagram'a devam.. Döner dönmez buradayım. Seçim sonucu da hepimiz için hayırlı olur umarım ki..

KENDİNİZE İYİ BAKIN;
SİZİ ÇOK SEVİYORUM <3

Duygu..


4 yorum:

  1. Güle Güle kullanın =))
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :) önceki davetinizden bu yana ben de sizi takipteyim zaten ;)
      Sevgiler ♥

      Sil
  2. Hepsi çok güzel görünüyor iyi günlerde kullan :=)

    YanıtlaSil

Yorum Yazmak İster Misin? :))