15 Eylül 2014 Pazartesi

KÜÇÜK BİR ALIŞVERİŞ

Uzunca bir aradan sonra MERHABAA!
Bildiğiniz gibi halen yazlıktayım çünkü yavru köpekleri benden başka yazlıkta besleyen benden başka kimse kalmadı maalesef ve ben onları yüzüstü bırakıp bir türlü dönemedim.Yine bir günlüğüne geldim ve olmadığım süre zarfında bir çok yeni ürün ve marka raflarda yerini aldı. Aylarca bir şey almayıp; bir geceliğine evime dönünce de bütün gün gezdim, yeni markaları soruşturdum, görevlilerle konuştum ve bazıları ihtiyaçtan bazıları deneme amaçlı birkaç bir şey aldım. Yeni markalarla ilgili bir yazı yazmayı planlıyorum ama şu anda konumuz yine bir alışveriş :)


ALIŞVERİŞ


Aslına bakarsanız sürekli alışveriş yapan biri değilim ama aylarca olmayınca ve bir anda gelince yeni birkaç ürüne şans vermeye karar verdim.Amacım bunları hem denemek, hem de sizlere almalı mısınız, yoksa boşuna para vermemeniz mi doğrudur bunun hakkında nacizane fikir vermek.Peki bugün neler aldım? Gelir gelmez Instagram hesabımda görseli paylaştım; hala takip etmiyorsanız buraya beklerim zira her şeyi taze taze paylaşıyorum ;)



ALIŞVERİŞ

Gratis'ten yalnızca bu ikisini aldım.

1.Essence Pureskin Parlama Karşıtı Gözenek Arındırıcı Serum : Essence makyaj ürünleri dışında problemli ciltler için de cilt bakım ürünleri çıkarmaya başladı. Bu seri de yeni çıkanlardan. İddia ettiğine göre; 

  • Gözenekleri gözle görülür şekilde arındırır.
  • Uzun süreli mat bir görüntü sağlar.
  • Sivilce ve siyah noktalarla savaşır.
Bakalım deneyip göreceğiz :) Bu seride; 4ü 1 arada krem temizleyici, sivilce karşıtı yıkama jeli, sivilce karşıtı pudralı tonik ve daha birçok çeşit mevcut. Çoğunu yavaş yavaş denemek ve burada yorumlamak var aklımda ama elimdeki cilt bakım ürünleri bitince; beklemede kalın ;) Fiyatına gelince; bu 30 ml. ürünün fiyatı; 8,75 lira.

2.Creightons Perfectly Clear Face Wash : Gratis'e yeni gelen ve tamamen doğal içeriklerden oluşan "Himalaya Herbals" ürün standında yer alan bu yıkama jelini ilk kez gördüm ve denemek istedim. Genek olarak nasıl ve ne işe yaradığına bakarsak; fazla yağ oluşumunu önlüyor, siyah nokta azalmasına yardımcı oluyor ve özellikle de lekelerle savaşıyormuş.İçinde istediğim gibi salisilik asit mevcut. İngiliz markası olan 100 ml.lik bu ürünü bir süre kullandıktan sonra burada incelemeyi düşünüyorum. Fiyatı 8,75 lira. 

Note Kozmetik

T-shop'a Note markası için gitmiştim. Bu markayı gerçekten çok seviyorum ; ilerde Note markası ile ilgili ürün incelemelerim de olacak :)

1.Long Wearing Lipgloss : İtiraf ediyorum; uzun zamandır aklımdaydı. Özellikle bu rengi :) İlk kez bu markadan bir lipgloss deneyeceğim. Rengi "05 Cream Cup" ve fiyatı 19.90 lira.

2.Note Oje "40 Sax Blue" : Fotoğrafta ışıktan tam çıkmasa da şu rengin güzelliğine bakar mısınız? İçinde yansımaları olan harika bir gece mavisi. Daha önceden de Note ojeleri denemiş hatta o kadar beğenmiştim ki çekilişime bile koymuştum. Bütün renklerini almak istediğim doğrudur :) Gerçekten sürümü kolay ve kalıcı ojeler. Denemediyseniz şans verin derim. Fiyatı 2.50 lira.

3.Note Oje "16 Cinnamon" : Tam bir sonbahar rengi. Kiremit rengi diyebilirim. Bana sonbaharda solarak dökülen ve basıldığında çıtır çıtır sesi gelen sonbahar yapraklarını anımsattı. Fiyatı yine 2,50 lira.

Pastel Ruj

Bunları ise bir parfümeriden aldım. Aslında parfümeri demek de pek doğru olmaz; çünkü bu mağaza Golden Rose markasının ana şirketi Erkul Kozmetik'in bir satış mağazası.

1.Pastel Pro Fashion Matte Ruj "558 Nude Beige" : Son zamanlarda kendini geliştiren Pastel Kozmetik'in yeni çıkarmış olduğu bu ruj serisinden bende yoktu ve denemek istedim. Dudak renklerine yakın renkleri çok sevdiğimden bunu almaya karar verdim. Fiyatı 13.95 lira.

2.Nascita Fashion Eyelashes Takma Kirpik : Bu markayı ilk kez duydum ve özellikle Instagram'da sizlere  fikir vermek amacı ile ara ara yapıp beğenilerinize sunduğum göz makyajlarımda kullanmak üzere bunu satın aldım. Fiyatı 9.95 lira.

Bir solukta geldik bugünkü alışveriş yazımızın sonuna :) Bir de Flormar'ın yeni çıkardığı ürünler var aklımda ama biri kiosk biri mağaza olmak üzere dolaşmama rağmen çeşitli şansızlıklar nedeniyle bir şey satın alamadım. Birinde yeni seri yoktu; diğerinde de satış elemanı :) Şaka gibi kiosk boştu :)) 
Bu ürünler arasında en çok hangisini veya hangilerini merak ediyorsanız lütfen yorum olarak bırakın ki hangisiyse bir süre kullandıktan sonra ürün inceleme yazılarımda ona veya onlara en ön sırada yer vereyim. Benim için önemli olan sizin merak ettikleriniz veya almayı düşündükleriniz; çünkü ben sizin için bu bloğu yazıyorum ve size fikir ve bilgi vermek amacıyla buradayım :)

Sizleri çok seviyorum;
En kısa zamanda görüşmek üzere
<3 Sevgiler <3



4 yorum:

  1. güle güle kullan canım, gözenek arındırıcı ile ilgili yorumlarını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :) Bir süre kullanayım; sonrasında severek yorumlarım canım; çok teşekkürler yorum için :)
      Sevgiler <3

      Sil
  2. gözenek arındırıcıyı bende alacaktım fakat bir arkadaş bende tahriş yaptı diyince almamıştım aklımda kaldı hala senin yorumlarını merakla bekliyorum. :) Bende bloğuma beklerim.

    http://aslolanguzellik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yaklaşık bir haftadır kullanıyorum; her kullanımda sürer sürmez cildimde kadifemsi bir etki yarattı :) Biraz daha devam edeyim yazısı gelecek ;) Çok teşekkürler :) Bloğuna seve seve geliyorum canım
      Sevgiler <3

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))