28 Kasım 2015 Cumartesi

"Missha Aloe Soothing Jel"i Okumalısınız!

Merhaba,
Hazır havalar soğurken; yaz kış cilt çatlaklarında, aşırı kuruluklarda, vb kullanılabilecek benim çok severek kullandığım ve çok memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istedim. Missha bir süre önce denemem için bana "Missha Aloe Soothing Jel"i göndermişti.  Uzunca bir süredir deneme aşamasındaydı ve artık yorumlarıma hazır.
Bu arada başta Ceren Hanım olmak üzere Missha Türkiye ekibine tekrar çok teşekkür ediyorum.

Missha Aloe Soothing Jel

Öncelikle Missha Aloe Soothing Jel'in kullanım alanlarından bahsetmek istiyorum:


  • UV ışınlarına maruz kalan cildi dinlendirmede,
  • Gece boyunca nemlendirici maske olarak,
  • Yağ ile karıştırılıp saç uçlarına uygulanarak,
  • Şişen ayakları dinlendirmede,
  • Traş sonrası hassas cildi dinlendirmede kullanılabiliyor.
Missha Aloe Soothing Jel Yapısı


Kore markası olan Missha Aloe Soothing Jel 'in %95'ini Aloe Vera oluşturuyor. Aloe vera, hasar görmüş veya UV ışınlarına maruz kalmış ve tahriş olmuş cildi nemlendiren bir bariyer oluşturuyor. Paraben, benzofon, yapay renklendirici, mineral yağ ve hayvansal bileşen içermiyor. Ayrıca tüm cilt tipleri için uygun. Hemen emilen bir formda olduğundan yağlılık hissi bırakmak gibi bir handikapı da bulunmuyor.

Missha Aloe Soothing Gel

Ben Nasıl ve Ne İçin Kullandım? Yorumlarım Neler?

Ben Missha Aloe Soothing Jel'i, özellikle yaz aylarında buzdolabında sakladım ve sadece güneşin etkisinden değil, yüksek nemle birlikte sıcaktan bunaldıkça boynuma, kollarıma, bacaklarıma ve yüzüme uyguladım. O mis gibi kokusunun yanısıra beni inanılmaz rahatlattı ve vazgeçilmezim oldu.

Bunun yanısıra; yazın bir gün uyandığımda boynum kıpkırmızıydı. Ne olduğunu anlamadım ama iki ihtimalden biri bir böcek ısırması; diğer ihtimal de kolyenin oluşturduğu bir alerji diye düşündüm. Hemen Missha Aloe Soothing Jel'i uyguladım ve o yanma ve kaşınma hissi inanın yok oldu ve çok kısa süre içersinde geçti. Aynı durumu abim de yaşadı ve etkisi onda da aynı oldu. 

Yine yazın arının soktuğu parmağım aynı şekilde çok kısa sürede geçti. Ailem, akrabalarım herkes benden bu ürünün adını aldı :). Gerçekten özellikle yazın benim için mucize bir ürün oldu. Bunun dışında da kuruyan dirseklerimi yumuşattı.

Haftada bir kere de peeling sonrası tahriş olan cildimde maske olarak yarım saat bekletiyorum. Zaten hemen emilen bir yapısı olduğundan yarım saat sonrasında çok az artan ürün oluyor ve yüzüme yayıyorum. Cildimin nemlendiğini ve tahrişin, kızarıklıkların ve yanma hissinin çok büyük ölçüde geçtiğini söyleyebilirim.

Aslında daha Missha Aloe Soothing Jel hakkında söyleyecek çok şeyim var ama yazı uzadıkça uzar o yüzden bu kadar yeter sanırım. :)

NEREDEN SATIN ALABİLİRSİNİZ VE FİYATI

Missha'nın online sitesinden 49.90 liraya =>  MISSHA
veya
Lilakutu'dan (Sağdaki görsele tıklayabilirsiniz) 48.90 liraya satın alabilirsiniz.

Sevgiler..
Duygu Göker

4 yorum:

  1. Kore ürünlerini bende seviyorum, evimde alovera bitkisi var,ihtiyaç duydukça koparıp kullanıyorum bende

    YanıtlaSil
  2. Aloe Veranın değdiği yerde mucize oluyor :) sitesine bir bakalım..

    YanıtlaSil
  3. Çok yönlü kullanılabilen ürünleri seviyorum. Sanırım her evde bir tane olması lazım bu üründen:)
    Bilgi paylaşımı için teşekkürler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Kore markası ürünlere hep ilgimi çekmiştir bu aloe vera jeli yazdım bir kenara :)

    YanıtlaSil

Yorum Yazmak İster Misin? :))