9 Kasım 2015 Pazartesi

UDV Çekilişine Katılan Arkadaşlar, Lütfen Okuyun! (Kapandı)

Merhaba,
Ulric De Varens çekilişime katılım hakkında biraz konuşmak istiyorum. Önceden de belirttiğim gibi çekiliş 9 Kasım saat 23.59'da sona erecek, yani bu gece; bu yüzden son saatler fakat ne katılım ne de katılım şartları hiç istediğim gibi gitmedi. Peki neden? Aşağıda sıraladım;

Zorunlu çekiliş şartlarında ve instagram hesabımda bolca duyurduğum gibi;

ÇEKİLİŞE KATILMAK İÇİN BLOĞUMU VE UDV MARKASININ SOSYAL MEDYA HESAPLARINI TAKİBE ALMANIZ ŞART!

UDV Blog Çekilişi


Ama görüyorum ki bloğumu takibe alanlar 3-5 kişiyi geçmedi. Hadi onu geçtim -ki bu sadece bu kişilerin katılımı geçerli demektir- markanın sosyal medya hesaplarını takibe almak yerine benim çekilişi duyurduğum sosyal medya hesaplarını paylaşıp bunların linklerini yazan çok.

ARKADAŞLAR; BENİM HESAPLARIMI TAKİBE ALIP ÇEKİLİŞİ PAYLAŞMAK BENİ TABİKİ SEVİNDİRİR, TEŞEKKÜRLER AMA ASIL ŞARTIMIZ BLOĞUMU VE UDV HESAPLARINI TAKİBE ALIP, TAKİBE ALDIĞINIZI KANITLAYAN LİNKLERİ YAZMANIZDI.

Kendinizi benim yerime koyun lütfen; tek tek hesaplarınıza girip markayı takibe alıp almadığınızı kontrol etmek sizce ne kadar mantıklı ve ne kadar meşakatli değil mi? Bir de hesapları kapalı olanlar var tabi; ben nasıl kontrol edebilirim bu şekilde? He bir de yalnızca instagramdan takip edip instagram çekilişi olarak algılayan arkadaşlar var ki kocaman "BLOG ÇEKİLİŞİDİR" de yazmıştım görsele çünkü bunların başıma geleceğini önceki tecrübelerimden tahmin etmiştim.
Henüz kontrollere başlamadım (İlk günden başlamıştım ama baktım ki gidişat fena, moralim bozuldu, hevesim kaçtı ve yapmayacağım şey olan son güne bıraktım isteğim kalmadığı için). 
Markayla amacımız işbirliği yaparak aranızdan birini mutlu etmekti, biz emek verirken sizin yola set koymanız ne kadar doğru?

Aşağıya tekrar koyuyorum çekiliş linkini, 
KATILIM ŞARTLARINI LÜTFEN OKUYUN VE EKSİKLERİNİZİ TAMAMLAYIN, ÇÜNKÜ ÇOK AZ ZAMAN KALDI VE EMEĞİNİZİN BOŞA GİTMESİNİ İSTEMİYORUM. TEK TEK UYARMAYA NE GÜCÜM VAR NE DE HEVESİM (ki şartları en başta yazdım, bu uyarı yazısını yazma zorunluluğum da yok, tek tek uyarma zorunluluğum da) BİZİ DE KENDİNİZİ DE MUTLU ETMEK İÇİN LÜTFEN UYARILARIMI GÖZ ARDI ETMEYİN.


Not : Eğer sert konuştuysam kusura bakmayın ama inanın emek var bu işte ve okumadan katılımlar göz göre göre yok olacak, yazık günah...

TEŞEKKÜRLER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yazmak İster Misin? :))