5 Nisan 2016 Salı

Pastel ProFashion Liquid Concealer "102 Nude"

Harika bir bahar gününden kocaman bir Merhaba! :)
Mayıs doğumlu bir bahar insanı olmamdan mıdır bilmem bu havalara bayılıyorum. Güneş ışığı enerjimi çok yükseltiyor şükürler olsun.

Gereksiz şekilde bahsettiğim günlük modumu uzatmadan, hemen konumuza geçiyorum :).
Sevdiğim ve yenilikçi ürünleri ile gurur duyduğum Türk firmalarından Pastel, en son likit kapatıcı ile ürün skalasını genişletti. "Pastel ProFashion Liquid Concealer"ı, denemek ve sizlere fikir vermek açısından satın aldım ve bir süre kullandıktan sonra yorumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.

Pastel ProFashion Liquid Concealer "102 Nude"
Pastel ProFashion Liquid Concealer "102 Nude"
Her ne kadar kapatıcının rengi görselde çok açık çıksa da aslında bende olan "102 Nude" rengi, içinde çok az somonluk ve bejlik bulunan bir renk ve görselden biraz daha koyu aslında. Işıktan kaynaklı maalesef. (Işık Oyunları - Alaycı Kapatıcı (!) Bu espriyi yapmasam gözüm açık giderdi ama ciddi anlamda bu espriyle kendimden tiksindim! :D ). Öhüm! Her neyse... :D

Pastel ProFashion Liquid Concealer "102 Nude"

Aplikatörü alışık olduğumuz şekilde, minik bir süngerden oluşuyor ve ürün toplamda 7 ml. 101'den 104'e kadar toplamda 4 ayrı renk seçeneği var.

Kapatıcılığı ve Performansı

Kapatıcılığı, orta düzeyde diyebilirim. Eğer göz altında ciddi anlamda morluk sorununuz varsa; tek başına yeterli olmayabilir. Yapısı çok ince değil, likitten çok, minik bir farkla kremsiye dönük. Zaten şapır şapır akan bir kapatıcı da düşünülemez sanırım :). 

Pastel ProFashion Liquid Concealer "102 Nude"

Yukarıdaki fotoğraflarda rengi biraz daha belirgin. Damarlarımın ve minik danam (Kedim) Gümüş'ün tırmalaması ile geçmek üzere olan fakat izi kalan tırmığın, Pastel ProFashion Liquid Concealer "102 Nude" ile ne kadar kapandığını görebilirsiniz. Hafif pudramsı bir bitişi var ama çizgilere dolmaması için sabitleme gerektirebilir. Benim göz altımı kurutmadı ama öncesinde iyi nemlendirdiğimden de olabilir. Çizgilere dolma konusunda ben henüz bunu yapmayan bir kapatıcıya rastlamadım, o nedenle "Çizilere asla dolmuyor!" diyemem ama siz beni bu anlamda baz almayın derim. Sanırım beklenti meselesi. Kalıcılığını ise oldukça başarılı buldum. 

Bunlar tabiki benim yorumlarım ve her zaman söylediğim gibi, cilt tipine göre ürünler değişkenlik gösterebilir. Son olarak fiyatından bahsedeyim; Pastelshop online mağazasında normal fiyatı 19.51 lira fakat şu an indirimde; 16.51 lira. Deneyen var mı? Yorumlarınızı bekliyor olacağım.
Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sevgilerimle...

Duygu Göker

19 yorum:

  1. Denemediğim bir ürün, note ve the balm kapatıcıdan memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Note gerçekten çok güzel. Aklında olsun, belki denersin bir gün Pastel'i de :D <3

      Sil
    2. Note un hangi kapatıcısı acaba?

      Sil
  2. bu ara çok kapatıcı almışım onlar bir bitsin ya da azalsın (!) da buna da bakacağım :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Tamamdır. Bizim halimiz ne olacak böyle her birini deneye deneye ? :D <3

      Sil
  3. pastel ciddi atak yaptı bu yıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :) Çok da iyi yaptı. Bakalım daha neler çıkaracaklar :D <3

      Sil
  4. Denemediğim bir ürün,yazısını okuyunca bile yeterli kanaat oluştu.Elimdekiler bitince düşünebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için teşekkür ederim :) Umarım alırsan memnun kalırsın <3

      Sil
  5. merhaba esmer tene hangi numaralı kapatıcısını önerirsiniz çok kararsız kaldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba; esmer tene cilt tonunuzdan yarım veya bir ton açık bir kapatıcı öneririm nacizane :)

      Sil
  6. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği ve bir de çekiliş var beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. Ben birqz daha buğday tenliyim hangi renk bana daha iyi olur

    YanıtlaSil
  8. Ben bugün aldım denedim göz altı morluklarım için cok waw diyemem ama birazda olsa azaltti bence denenesi bi ürün :))

    YanıtlaSil
  9. Ben bugun aldım hemen denedim goz altımda ciddi morluklar soz konusu cok waw diyemem ama birazda olsa azalttı..

    YanıtlaSil
  10. Ben dun gece aldım bu ürünü aldığımda cok iyi görünüyordu fakat bu sabah denedim ve pul pul mu desem telaffuz edemiyorum o anki görüntüsü parçalandı sanki 😂 başka şekillerde uygulayıp deneyecegim yoksa çöp bi ürün benimki 104 numara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altınız kuru ise belki olmuş olabilir diyeceğim ama ben hiçbir zaman öyle bir sorunla karşılaşmadım. Ürününüzün yapısında bir farklılık varsa belki sorunlu bir üründür.

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))