4 Haziran 2016 Cumartesi

Sleek Gratis'lerde! (Ürünler ve Fiyatları)

Merhaba;
Bir süredir yoktum maalesef; bunun nedenlerinden uzun uzadıya bahsederek sizleri sıkmak istemiyorum; kısaca hem yaşamın gidişatı, hem de bloglara verilen emeğin (Ya da pek değer verilmeyen mi demeliydim bilmiyorum) "Instablogger" ların yanında önemsenmemesi. Neyse uzatmayacağım ve güzel bir haberle tekrar merhaba diyorum. :)
Yazılarımı sabırla bekleyen ve yanımda olan herkese teşekkür ederim. 

Gratis yine bir güzellik yaptı bizlere ve ülkemizde olmayan markalardan biri olan "Sleek" markasını ülkemize getirdi. O zaman ne diyoruz? Hoşgeldin "Sleek" Teşekkürler Gratis! :D

Sleek Türkiye'de

GÜNCEL MAĞAZA LİSTESİ AŞAĞIDADIR (11.06.2016)



Sleek Gratis

Bir İngiliz markası olan Sleek, şimdilik yukarıdaki Gratis mağazalarında dün satışa çıktı ve sanırım bugün de ilk basın lansmanını yaptı. Ben de bugün yakından inceleme fırsatı buldum. Aşağıda sizler için fotoğraflayıp derlediğim görsellerin hepsini bulabilirsiniz. Aynı zamanda da Youtube kanalımda en kısa sürede videosunu bulabileceksiniz. Şimdi ben susuyorum ve sizi Sleek ürünleri ve fiyatlarıyla başbaşa bırakıyorum. Ayrıca fotolara tıklayarak daha yakından görebilirsiniz. Bu arada bu yazı uzun olacak; çayı kahveyi kapın bekliyorum :) .

GELDİYSENİZ HADİ BAŞLAYALIM!


Sleek Türkiye Far Fiyatları

Şunu da belirteyim; görsellerdeki fiyatlar; üstteki ürünlere ait.
O meşhur far paletleri 49.90 TL.


Sleek Türkiye Yüz Ürünleri Fiyatlar

Face Form (Kontör - Aydınlatıcı - Allık) Palette : 52.90 
Bronz Block (4 renkli bronz veya parlak allık) : 39.90 
Face Contour Kit (İkili Kontör - Aydınlatıcı) :  39.90 
Cream Contour Kit (6'lı krem kontör paleti) : 59.90 
Luminous Pressed Powder (Işıltılı Sıkıştırılmış Pudra) : 39.90 TL.


Sleek Türkiye Yüz Ürünleri Fiyatlar

Blush by 3 Palette (3'lü Allık Paleti) : 51.90
Blush (Tekli Allık) : 29.90
Eye & Cheek Palette (Far ve Allık Paleti) : 49.90
Barekissed Illuminator (Likit Aydınlatıcı) : 46.90 TL.


Sleek Gratis Ruj Fiyatları

Matte Me Lip Cream (Likit Mat Ruj) : 29.90  (Pek bir ünlü kendileri :) )
True Colour Lipstick (Yoğun, parlak - mat) : 26.90 
Lip Vip Lipstick (Opak, kremsi, yarı mat) : 29.90 TL.


Sleek Türkiye

CC Cream : 44.90 
Corrector and Concealer Palette (3'lü) : 44.90 
Hide It Concealer (Stick Kapatıcı) : 24.90 
Luminaire Highlighting Concealer : 39.90 
Cream to Powder Foundation (Yağsız, mat) : 44.90 
Professional Finishing Powder : 36.90 TL
Control Shine & Prime (Parlama karşıtı makyaj bazı) : 44.90 TL.


Sleek Türkiye

Eau La La Liner (Göz Kalemi) : 24.90
Twist Up Lip Liner (Dudak Kalemi) : 14.90
Ink Pot Eyeliner (Jel Eyeliner) : 29.90
Flick It Eyeliner (Likit Kalem Eyeliner) : 32.90
Full Fat Lash Mascara : 34.90
Lethal Lenght Mascara : 34.90
Eyebrow Stylist : 34.90
Brow Kit : 42.90
Brow Perfector (Renkli Kaş Maskarası) : 29.90 TL.

Ve son olarak;


Sleek Türkiye

Highlighter Palette : 54.90 TL.

Merak edenler için, bu çekim yaptığım mağaza Bakırköy'deki Capacity Avm. Sizce fiyatlar nasıl? Bu arada tüm ürünlerin swatch.larını tek tek yapmam imkansıza yakın olduğu için buna yeltenmedim ama internette hemen hepsinin swatch.larını bulmanız mümkün.

Okuduğunuz için teşekkürler; çok emek verdiğim bu yazının da burada sonuna geldik. Bloğumu takibe alarak bana destek olursanız motivasyonum da artacak ve size güzel yazılar hazırlamak için kendimde daha çok güç bulacağım. Teşekkürler <3

Sevgiler...
Duygu Göker

36 yorum:

  1. Vallahi helal olsun tek tek uğraşmışsınız emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz zor oldu ama değdi :) Çok teşekkür ederim <3

      Sil
    2. Emeğine sağlık canım cok faydalı bir yazı olmuş tek tek uğraşıp yorumlamışsın ben face contour kit'i ve aldıklarını merak ediyorum tavsiye eder misin? 😊

      Sil
    3. Emeğine sağlık canım cok faydalı bir yazı olmuş tek tek uğraşıp yorumlamışsın ben face contour kit'i ve aldıklarını merak ediyorum tavsiye eder misin? 😊

      Sil
    4. Merhaba çok teşekkürler :) Face Contour Kit'i ben henüz almadım ama far paletlerinin başarısını dymuştum o nedenle şimdilik sadece bir tane far paleti aldım :) "A New Day" palet ;) Sevgiler <3

      Sil
  2. Harika olmuş yazı canım ben de sabah bazı ğrünlere baktım ve sadece aydınlatıcı paleti aldım şimdilik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Güle güle kullan, ben henüz hiçbir şey almadım ama aklımda natural far paleti ile toz kontür kiti var :) Aydınlatıcı paleti yorumlarını merak ediyorum. Öpüyorum <3

      Sil
  3. Öncelikle emek verilmiş bilgilendirici bu yazı için teşekkür ederim:)
    Markanın bazı çeşitleri söylenenin aksine pahalı değil ama performansı hakkında da hiç bişey bilmiyorum tabi. Sadece adını bildiğim bir marka. Zamanla deneyimleri okuyarak deneyimleyerek net bir sonuca varacağımızı sanıyorum.
    Ayrıca blogları sadece google kapatabilir, yok edebilir. Onun dışındaki etkenler sarsıntıya sebep olsa da sıkıntı oluşturmaz. Geldikleri gibi giderler:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :) Bence de denemek lazım. Haklısın ama onca zaman geçti blog yerinde sayıyor; firmalar desen bloğa değil instagram takipçisine bakıyor şaka gibi. Para verip takipçi satın alan çok ama değer veren az maalesef :( Aynen devam, sağol :) <3

      Sil
  4. Ablam ellerine sağlık çok güzel bir yazı olmuş çok emek harcamışsın. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum :) Biraz zor oldu, bir de hasta hasta gittim zor ayakta duruyordum çekime gittiğimde :D Nasıl bir blog ve sorumluluk duygum varsa, bir gün ürün araştırırken ruhumu teslim edersem şaşırmayın :D

      Sil
  5. Fiyatları tek tek yazmanız harika olmuş emeğinize,elinize sağlık..Umarım büyük indirimlere de dahil olurlar herkes rahatlıkla deneyimleme fırsatı yakalar, epeyce merak ediliyor çünkü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de umuyorum indirim olmasını. İnşallah bol bol %50 hatta +10 indirimler görürüz bu markada da :D

      Sil
  6. Teşekkür ederim canım çok güzel olmuş fiyatları tek tek yazman hemen her Gratis e gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :) Evet tüm Gratis'lerde olsun bir an önce ama Essence standı giderse Sleek geliyor gördüğüm mağazalarda :(

      Sil
  7. Fiyatları güncel pound kurundan çarpınca İngiltere ile aynı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyatlarda çok fazla bir fark yok çok şükür :) Umarım indirimleri de görürüz :)

      Sil
  8. Blog yazılarına verdiğimiz emek hiç azımsanmayacak ölçüde, hepimizin ellerine sağlık. Her zaman değerli blog yazılarımız. Gratis mağazalarına uğramak lazım bu ara, güzel ürünler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle ve bu değerin instablogger.lardan fazla olduğunun anlaşılmasını umut ediyorum. Teşekkürler :)

      Sil
  9. Harika bir yazı olmuş emeklerine sağlık :) sayende ev konforunda hepsini inceledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Benim amacım da buydu, çok mutlu oldum saol :) <3

      Sil
  10. Emeğinize sağlık çok güzel bir yazı olmuş piyasaya çıktığı gün Capacity'deki Gratis'e uğramıştım daha alarmlama yapılıyor 4den sonra gelin demişlerdi işlerim sebebi ile tekrar gidebilme fırsatım olmadı.Bu hafta gidip bakacağım ben de inşallah..Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. sizce indirim olur mu yakın bir zamanda gerçi fiyatlar kaliteye göre normal :D değil mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlar yurt dışındaki fiyatlarla hemen hemen aynı. İndirim henüz yapılmadı ama ilerleyen zamanlarda belki yapılabilir. :)

      Sil
  12. çok güzel bir yazı olmuş bende merak ediyodum hangi ürünler geldi ne kadar acaba diye ve gidip bakamamıştım. istediğim ürünler için az çok fikir sahibi oldum. emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Avusturyada görmedim bu markayi. Daha dikkatli bakinayim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oralarda var mıdır bilemiyorum :) Umarım bulabilirsiniz <3

      Sil
  14. sleek ılk geldıgı zman ındırıme gırdımı

    YanıtlaSil
  15. Sleek markadı essence standının yerine mi geldi?

    YanıtlaSil
  16. highlighter concealer nasıl acaba bilgisi olan varsa bana yazabilir mi şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. tam yurtdışından bir arkadaşıma sipariş verecekken, sleek'i gördüm tesadüfen, ayrıca yaptığınız çalışma için de ayrıca teşekkürler... şu anda şehir dışındayım ilk işim Gratis'e gitmek olacak. esen kalın :)

    YanıtlaSil

Yorum Yazmak İster Misin? :))