2 Mayıs 2014 Cuma

WETnWILD MEGASLICK BALM STAIN "Pinky Promise" (E128)

Merhaba;
Gratis'e gelen WetnWild ürünleri ile ilgili araştırmalarım yoğun olarak devam ederken bir yandan da bu markanın ürünlerinden birini incelemeye karar verdim. Evet WetnWild en fazla farlarıyla meşhur ve farları hakkında birçok blogger arkadaşım bu zamana kadar yüzlerce yazı yazdılar; yani far bilgilerini ve yorumlarını birçok başarılı blogger arkadaşımın bloğunda bulabilirsiniz. Ben neden bu paletleri en son yorumlamayı seçtim? Çünkü ülkemize gelmeden önce de bu paletler hakkında bilgi sahibiydik ve birçok yerden de incelemesini bulmanız mümkün.. WetnWild'ın ülkemize gelişi çok yeni ve birçok yerde standı olmasına rağmen ürünler henüz satışa çıkmadı. Peki satışa çıkınca far dışında neleri satın almayı düşünebiliriz; kişisel fikirlerimle bu konuda size yardımcı olmak adına bu yazıyı yazıyorum; umarım faydası olur :).

Wet n Wild Megaslicks Balm Stain
KONUĞUM WET&WILD MEGA SLICKS BALM STAIN :)
Görünüş itibari ile meşhur Clinique Chubby Stick kalem rujlarına benziyor. Yapısını Clinique ile karşılaştıramayacağım çünkü Chubby Stick sahibi değilim ve hiç kullanmadım ama Wet&Wild kalem ruj hakkında karşılaştırmasız olarak tabiki yorum yapabilirim. :) WetnWild standında bu ürünlere ayrılan kısımda yazılan açıklamaya göre "Etkili, besleyici, zengin formül ve solmayan hafif renk".


Wet n Wild Balm Stain Pinky Promise
Rengi her ne kadar fotoğrafta pembe gibi görünse de somon diyebilirim (E128). Wet&Wild standlarında "Mega Slicks" olarak geçiyor kendisi :).
Nemlendirme özelliğini sevdim. Dudağa uyguladıktan birkaç saniye sonra dudakta değişik bir ferahlık hissi veriyor; mentollü gibi desem değil ama sanki dudaklarınız şişiyormuş gibi hissediyorsunuz ; bir karıncalanma oluyor. En azından ben öyle hissettim.. Peki dudaklarımda şekil itibari ile bir değişiklik, dolgunluk oldu mu? Tabiki hayır :) Zaten ürünün böyle bir iddiası da yok; bu sadece benim fikrim..

Wet n Wild Balm Stain E128
Dudakta duruşu bu şekilde (Gün ışığında). Oldukça doğal, hafif renk veren bir duruşu var ve ışıltı veriyor.
Bir özelliği de; ilerleyen saatlerde ışıltısı kalmasa da rengi kalıyor. Yani rengi sabitleniyor. Hatta ben blog için fotoğraf çekerken yukarıda da gördüğünüz gibi elime swatch yaptım; çekimler bitince de diğer inceleyeceğim ürün için elimi ıslak mendille sildim fakat çıkmadı :) Üst dokusu, parlaklığı temizlendi ama rengi elimin üzerinde kaldı. Bir anlamda Watsons'un şu sihirli lipstickleri gibi denilebilir :) 
Renk seçenekleri mevcut (Sanırım şimdilik 6 farklı rengi satılıyor) ve fiyatına gelirsek; bir önceki yazımda da belirttiğim gibi 12.90 TL. 
Eğer siz de dudaklarınızın kurumasından şikayetçiyseniz, nemlendiren ve aynı zamanda "Hem rujun rengi kalsın, hem de hafif yapısı olsun, rahatsız etmesin" diyenlerdenseniz; bu ürün size göre olabilir.. 

(: HAFTASONUNUZUN HARİKA GEÇMESİ DİLEĞİYLE :)



7 yorum:

  1. Çok güzelmiş rengi bende listeme yazdım bunu gelince fardan sonra alacağım ilk ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalacagini dusunuyorum canim :) Rengini ben de cok sevdim cok dogal duruyor :) ♥

      Sil
  2. Güle güle kullan canım =) Rengi de çok hoşmuş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederim canim :) Daha guzelleri senin olsun ♥

      Sil
  3. Hosgeldin :) tavsiye ederim.. en kisa zamanda bloguna gelecegim canim tesekkurler ♥

    YanıtlaSil

Yorum Yazmak İster Misin? :))