11 Mayıs 2014 Pazar

ANNELER GÜNÜ ve CANIM ANNEME..

Merhaba;

En başta tüm ANNELERİMİZİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN :).
Annelerimiz bizler için ne kadar değerli biliyoruz ve bu özel günde bu özel kadınlara dair özel bir yazı yazma gereği duydum. Türkiye'de her Mayıs ayının ikinci pazarı kutlanan bu özel gün, bu yıl benim doğumgünümle aynı güne denk geldi ve bu da benim için ayrı bir mutluluk oldu. Anne değilim ama annemin değerini en derin şekilde hisseden bir evlat olduğumu düşünüyorum.

Bu yazımı en başta canım anneme ve tüm emektar annelere ithaf ediyorum ve tamamen içimden geldiği şekilde kalbimden kopan kelimelerle şekillendiriyorum.

ANNELER GÜNÜ


Bu tatlı kadın benim annem.. Benim için cennet kokulu, sürekli yüzümün gülmesi için bir melek gibi etrafımda dolaşan, yüzüm asık olduğunda güldürmeye çalışan meleğim, kalbim, nefesim, her şeyim.. Eminim her anne için evladı böyledir ve umuyorum ki her evlat için de annesi böyledir. 
Çok zor dönemler geçirdiğimde, bebekliğimden bu yana annemin kokusu sakinleştirirdi beni, hala da öyle.. Canım acıdığında veya canımı acıttıklarında annemin koynu benim için tüm dertlerimden uzaklaştığım ayrı bir cennet.
Evet bugün aynı zamanda doğumgünüm ve Anneler Günü'nde annemin yanımda olması bana en büyük hediye. Şükürler olsun Rabb'ime.. Yüz yıl yaşasam; hergün anneme hizmet etsem, elini ayağını öpsem de asla hakkını ödeyemeyeceğimi biliyorum. Onun istediği şekilde bir evlat olabilmek de sanırım onun için en güzel hediye.. Allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin; evlatları da annelerden ayırmasın.. 

Tekrar ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN..

<3 CANIM ANNEM SENİ ÇOK SEVİYORUM;ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN ÖMRÜM! <3


4 yorum:

  1. Annenin anneler günü kutlu olsun canım benim :))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Şeymacım çok naziksin; aynen ileteceğim :) Senin de annenin anneler günü kutlu olsun canım :) <3

    YanıtlaSil
  3. Allahım annelerimize uzun uzun ömürler versin inşallah !

    YanıtlaSil

Yorum Yazmak İster Misin? :))