27 Mart 2015 Cuma

M.Asam Brilliant Teint Transparent Make Up (Canlı Gösteren Makyaj Bazı)

Merhaba;
"M.Asam" markasını duymuşsunuzdur. Dermokozmetik olan bir Alman markası. Almanya'da yetiştirdikleri üzüm bağlarından elde ettikleri üzüm çekirdeklerini, patentini aldıkları özel formülle değerlendirdikleri Almanya'nın tek tesisi "Asam" firmasına ait. Birçok cilt bakım ürünlerinin yanısıra bu markanın "M.Asam Magic Finish" fondöteni, dermotologlar tarafından kapatıcı olarak öneriliyormuş. Ben o fondöteni deneme şansı bulamadım ama bir süre önce Watsons, yine bu markanın yeni çıkarmış olduğu ve Watsons'larda satışa çıkan "Brilliant Teint - Transparent Make-up" ürününü denemem için göndermişti; çok teşekkür ederim. Gelir gelmez denedim, uzunca bir süre kullandım ve bu yazıyı yazmak için artık hazırım. :)

M.Asam Brillant Teint Transparent Make Up (Canlı Gösteren Makyaj Bazı)


Öncelikle ambalajı ve tasarımı bana göre muhteşem. Kutusu hardal sarısı ve üzerinde ışığa göre renk değiştiren minik hologram simler var. Dokununca herhangi bir pürüz yok, kaygan ve düz. M.Asam Brilliant Teint Transparent Make Up (Canlı Gösteren Makyaj Bazı) kabı ise yine oldukça şık; kapağı altın rengi bir ayna diyebilirim.

M.Asam Brilliant Teint Transparent Make Up (Canlı Gösteren Makyaj Bazı) Ne İçin Kullanılır? Ne İşe Yarar?


M.Asam Brillant Teint Transparent Make Up Açıklaması

Sloganı; "Aydınlık bir görünüm, genç, taze ve ferah bir cilt."
Donuk, mat ve yorgun görünen ciltler için tasarlanmış bir ürün. Sürdüğünüz andan itibaren yüzünüze canlı, sağlıklı bir görünüm kazandırıyor. İsterseniz sadece bunu kullanarak, pudra veya fondöten kullanmadan cilt makyajınızı tamamlayabilir; dilerseniz nemlendirici üzerine, fondöten altına baz olarak uygulayabiliyorsunuz. İçinde hafif ışıltılar var ama sim gibi değil, belli belirsiz ve cildi sağlıklı gösteren cinsten.İçinde shea yağı olduğundan, cildi yumuşatıyor ve koruyor.

M.Asam Brillant Teint Transparent Make Up (Canlı Gösteren Makyaj Bazı)

Ambalaj tasarımının bir iyi bir de kötü yanı var bana göre.
İyi tarafı; ürünün kapağı korumalı ve ilk açanın siz olduğundan emin oluyorsunuz.
Kötü tarafı ise hijyenik açıdan tüp yerine kavanozda olması.


M.Asam Brillant Teint Transparent Make Up Yapısı

M.Asam Brilliant Teint Transparent Make Up (Canlı Gösteren Makyaj Bazı) Yapısı
Ürün, kayısı renginde ve yumuşacık  Köpük ile krem arasında bir yapısı var. Elinizi dokundurduğnuzda, parmağınıza bulaşıyor, ekstra çaba sarfetmenize gerek kalmıyor. Kokusu ise bana göre çok hoş; pudramsı çok hafif bir kokusu var.

M.Asam Brillant Teint Transparent Make Up Duruşu

Elimin üzerinde ürünü denedim ve sağdaki görselde daha rahat görebilmeniz için, ürünü yaydığım kısmı daire içine aldım. Üzerine tıklayarak daha yakından görebilirsiniz.

İçerik


M.Asam Brillant Teint Transparent Make Up İçindekiler

İçeriği merak edenler için; içinde silikon ve mika var. M.Asam Brilliant Teint Transparent Make Up (Canlı Gösteren Makyaj Bazı) aynı zamanda da uygulandığında gözeneklerin  görünümünü hafifletmeyi vaad ediyor.

Benim Yorumlarım

  • Ben nemlendirici üstüne (Nemlendirici emildikten sonra); makyajın altına baz olarak kullanıyorum çünkü tek başına örtücülüğü yok. Yazın tek başına kullanacağım. Güneşte çok hoş görünüyor, canlı ve sağlıklı.
  • Uyguladıktan sonra cildimin yumuşacık olduğunu hissedebiliyorum. Hafif kadifemsi bir his bırakıyor.
  • Gözenek görünümünü azaltma konusunda çok başarılı bulmadım ama ona bakarsak; Benefit Porefessional de bende mucizeler yaratmadı, sanırım beklentim çok yüksek.
  • Hafif altın ışıltılı olmasını sevdim çünkü çok doğal duruyor. Sanki cildim kendinden çok canlı ve sağlıklıymış gibi.
  • Fondöten bazı olarak kullanacaksam, kullanacağım fondötenin ışıltılı olmamasına dikkat ediyorum.
Bu ürünü Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyatı 85 lira fakat bir süredir indirimdeydi. Hala indirim devam ediyor sanırım ama emin değilim. İndirimli fiyatı 68 lira diye hatırlıyorum.

Sevgiler.

2 yorum:

Yorum Yazmak İster Misin? :))