23 Mayıs 2014 Cuma

PİTONLARA SPA MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN (!?) :)

Merhaba;
Bugün sizlere bana çok ilginç gelen bir haberden bahsetmek istiyorum. Günümüzde şehir hayatına kendimizi kaptırarak gerek zihinsel, gerekse bedensel olarak oldukça yoruluyor ve yıpranıyoruz. Bu zamanlarda da çoğumuzun ihtiyacı masaj yaptırmak oluyor. Özellikle spa; insanları hem zihinsel, hem de bedensel olarak rahatlatıyor. Peki bu masajı bize profesyonel masörler değil de yılanlar yapsa nasıl olurdu? :)
"Iyyygggkk !! Neeee!!? Daha neler!" dediğinizi duyar gibiyim :). 
Evet şaka değil, haber bu! :)

PİTONLARA SPA MASAJI

Filipinler'de bir hayvanat bahçesi; masaj yaptırmak isteyenlere dev pitonlarla spa uygulaması başlatmış :) Yanlış okumadınız; o kocaman dev yılanlar bedeninize dolanıyor ve sizi bi sıkıyor; kökten sorun çözülmüş oluyor; o korkuyla ne acı kalıyor ne de ağrı :)) Şaka tabiki; ama gerçek payı da yok değil :)


spa masajı
Kadını görebilen el kaldırsın :))

PİTONLARA SPA MASAJI
Muhtemelen burada da son duasını ediyor veya "Burada ne işim var?" diyerek kendisini sorguluyor :)  
Aydınlanma yaşıyor olmalı :))




spa masajı
Soruyu okuyup sonra da kadıncağızın yüzüne bakarsak; pek rahatlıyor gibi görünmüyor :)

Bu yılanların her biri 5m uzunluğunda ve toplam 250kg ağırlındaymış. Yılanlar, rahatlamak (!) isteyen müşterinin üzerine konulup 15 dakika masaj yapmaları için bekleniyormuş. Yani masaj yaptırmak isteyenler, 15 dakika boyunca hayatlarının bir film şeridi gibi gözlerinin önünden geçmesini izleyerek; büyük bir aydınlanma yaşıyorlardır bence :). Hayatın anlamını ve yaşam amaçlarını birçoğu keşfetmiştir bana göre :). Şaka bir yana gerçekten cesaret isteyen bir rahatlama şekli. Yani seans sonrası o müşterilerin ruh halini ve ne kadar rahatladıklarını gerçekten merak ediyorum. Muhtemelen o korkudan sonra her gelene "Amaaaaaan boşver; hayat kısa, buna kafaya takmaya değmez. Ben korkudan öbür tarafa gidip ışığı gördüm, geri geldim, buna takılır mı? " diyorlardır :).

Ayrıca bu rahatlama şeklinin bazı kuralları varmış;
  • Pitonlar; müşteriyi YUTMAYI düşünmesinler diye spadan önce 10'ar tavuk yedirilerek açlık duygularını bastırıyorlarmış (!) .. Evet onlarda sadece açlık bastırıyor 10 tavuk ! :)
  • Spa yaptıran müşterilerin, kesinlikle yılanlara üflememeleri ve ne olursa olsun bağırmamaları  gerekiyormuş. Çünkü bu durum; yılanda karnına yumruk yemiş etkisi verirmiş ve karşılığını verirlermiş.
  • Yılan; insanlardaki en ufak titreşimlere karşı aşırı hassasmış; bağırmak titreşimi arttırdığından yılanı gerginleştirirmiş. Bunun sonucunu düşünmek bile istemiyorum..
  Bu harika rahatlama çeşidi (!!!!) Türkiye'de olsa neler olurdu acaba? "Yılan var yılaaaaan!" diye yılanları kürekle birkaç parçaya ayırmaları kaçınılmaz olurdu sanırım. Tabiiki bu işin esprisi.. 
Siz olsanız cesaret edebilir miydiniz? Ben kendi adıma bunu yapabileceğimi sanmıyorum :) 
Eee şeyy korku değil de eee hık mık.. gak guk ... :D

Esprili bir yazı oldu; umarım hiçbir şey; hiçkimse yanlış anlamaz diyerek de noktayı koyuyorum. Gülümsemenize sebep olabildiysem ne mutlu bana :) Şakalar bol ama BU HABER GERÇEKTİR :)

<3 HARİKA BİR HAFTASONU DİLİYORUM <3

6 yorum:

  1. Ben o yılanı gördüğüm an bayılırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ben de sanırım.. İyi cesaret istiyor.. :))

      Sil
  2. yok direk ititaf ediyorum yanlarına bile yaklaşamam hatta o masajı yaptırana bile bakamam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Valla nasil bir cesaretle bu masaji yaptirirlar ben de merak ediyorum :)) ben de yaptiramazdim :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Evet bana da çok ilginç gelmişti :) Allah muhafaza bu masajdan :D

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))