21 Mayıs 2014 Çarşamba

WETnWILD "BRULEE" TEKLİ FAR

Merhaba;
Hayat bir şekilde devam ederken; ben de önceki yazımda da belirttiğim gibi kaldığım yerden devam ediyorum. Arada Instagram hesabıma; satın aldığım ürünlerin fotoğraflarını koyarak "Hangilerini merak ediyorsunuz; hangisini incelememi istersiniz?" diye sizlere soruyorum.. Sizin istek ve fikirleriniz önemli, çünkü bu blogta hepimiz bir aileyiz :). Sizden gelen talepler doğrultusunda WetnWild tekli farların merak edildiğini farkettim.O zaman gelin; özellikle Amerika'da en çok sevilen "Brulee" tekli farı incelemeye başlayalım :)..

wetnwild Brulee


Tek bir şey söyleyeyim; methedildiği kadar varmış :). Hatta fazlası var.. Yumuşacık ve açık bir renk olmasına rağmen pigmenti muhteşem. Tek sevmediğim yanı tüm WetnWild ürünlerinde geçerli olan ürün koruma bantlarını açmanın bir işkence olması. Öyle ki bu tatlıyı açarken nasıl coşmuşsam; tırnağım ürüne zarar verdi.. Aşağıdaki fotoğraflarda tipinin kayması bundandır :).

Brulee

Kendisi minicik ama yaptıkları, kullanıldığı alanlar kocaman :). Kaş altında, göz kapaklarında, göz pınarı aydınlatmada, kısacası makyajınızın birçok alanında rahatlıkla kullanabileceğiniz bir far. 

wetnwild Brulee

Ben bu fara ba-yıl-dım! :) Kendisi mat olmakla birlikte rengini tanımlamakta oldukça zorlandım.. Bej desem değil, kemik rengi desem o da değil.. Bej ve çok çok açık somon desem sanırım biraz benzetmiş olurum..Kokusu yok; yani öyle özel şeker, çikolata vb kokmuyor.. Zaten böyle bir iddiası da yok :).
1.7 gramlık bu tatlış; 24 ay kullanım süresine sahip ki bence o zamana kadar ben bunlardan en az 2-3 tane yer bitiririm :). Bu kadar kullanım alanı geniş olan ve pamuk gibi bir far, bu kadar bekletilemez değil mi? :) 

Fiyatına gelince; bu markanın fiyatlarını tek tek stand fotoğrafları ile yayınladığım ve aynı zamanda Türkiye Gratis'lere ilk sevkiyat yapıldığı gün yazdığım yazıda da belirttiğim gibi; - okumayanlar için tık tık - 6,50 lira.
Fiyatına göre muhteşem bir performans; gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ediyorum..Alan, kullanan var mı; sizce nasıl? :) Almayı düşünenler; bence hiç vakit kaybetmeyin, ilk fırsatta alın.. :)

<3 SEVGİLER <3

4 yorum:

  1. Göz altlarına çok iyi olur sanki :)
    Teşekkür ettim canım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcıyı sabitlemek için olabilir diyeceğim ama göz altları için yapısı biraz kalın kalabilir kuzum :) Biliyorsun göz altındaki deri çok incedir; bazen kapatıcı yerine sadece beyaz far sürenleri görüyorum, bu göz altının fazlasıyla kurumasına ve daha erken kırışmasına neden olabilir. Çok ince yapılı pudralar göz altı kapatıcısını sabitlemek için daha iyi olur bence ama tabiki sen bilirsin .. Rica ederim; ben teşekkür ederim okuduğun için canımmmm :* <3 :)

      Sil
  2. Benim de gözüm vardı bunda.Gerçekten güzel duruyormuş rengi :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bence de insanın bu farda gözü kalır, çok haklısınız :) Bence kaçırmayın.. <3
      Sevgiler..

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))