8 Mayıs 2014 Perşembe

SADECE BİR KELİME (MİM)

SADECE BİR KELİME

Merhaba;
Youtube videolarımdan sonra ilk kez bloğumda da bir tag ile karşınızdayım :) Bu ilkin mimarı "Makyajlı Yorum" bloğunun sahibesi sevgili Melike beni mimlemiş ve ben de severek katıldım.. Ayrıca Melike'cim bloğumu güzelleştirme aşamasında hep yanımda oldu ve çok desteğini gördüm.. Melike'cim sana minnetarım, çok teşekkür ediyorum. :) Eğer bloğunu izlemiyorsanız çok şey kaçırırsınız, benden söylemesi :)  
Tek kelime ile ifade etmek zor olsa da hadi başlayalım; :)

1.Telefonun nerede?
Koltukta.

2.Partnerin?
Yok.


3.Saçların?
Yumuşacık.

4.Annen?
Kalbim.

5.Baban?
Nefesim.

6.En Sevdiğin Eşya?
Gitarım.

7.Son Gece Gördüğün Rüya?
Sahil.

8.Hayalindeki Araba?
Alfa Romeo Spider.

9.İçinde Bulunduğun Oda?
Odam.

10.Korkun?
Ölüm. (Ailem)

11.10 sene içinde ne olmak istiyorsun?
Uzman.

12.Sen ne değilsin?
Yalancı.

13.En son yaptığın şey?
Bulaşık.

14.Üzerinde ne var?
Eşofman.

15.Senin hayatın?
Dalgalı.

16.Moralin?
Orta. (Çabalıyorum)

17.Şu an ne düşünüyorsun?
Köpeklerimi. (Öldüler)

18. Senin bilgisayarın?
Toshiba.

19. Bira?
Eğlence.

20.Aşk? 
Yok.

Ve bitti .. Tek kelimeye düşüncelerimi sığdırmak gerçekten benim için zor oldu :) Parantezler ise kelimelerin yanında, ipucu olarak mecburen yer aldı :) Ve ben de mimliyorum tabiki; işte mimlediklerim :)


Kızlar; söz sizde.. :) 

2 yorum:

  1. Aynen canım yaparken zorlandım :( Ama eğlenceliydi ^.^ (http://crocusinsun.blogspot.com/)

    sevgiler xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika olmuş ellerine sağlık :) Okudum hepsini, gerçekten cevaplarken zorlanmamak imkansız :)
      Sevgiler öpücükler <3 :)

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))