12 Mayıs 2014 Pazartesi

WetnWild CoverAll Concealer Palette (Kapatıcı Palet)

WetnWild CoverAll Concealer Palette
 Merhaba;

Sizlerden gelen talepler doğrultusunda WetnWild markasının ürünlerini incelemeye; kaldığım yerden devam ediyorum. Bugünkü konuğum; yine bu markaya ait ve benim severek kullandığım bir ürün;  
"WetnWild CoverAll Concealer Palette".
Flormar da dahil birçok markada buna benzer paletler mevcut ama bu palet yapısı itibari ile gönlümde çoktan taht kurmuş durumda :). Öncelikle nasıl bir şeymiş, neymiş ne değilmiş yakından bir bakalım..


WetnWild CoverAll Concealer Palette Yakından görebilmek için fotoğrafın üzerine tıklayabilirsiniz. Görüldüğü gibi palette dört farklı renkte ürün bulunmakta ve kapağında, her rengin üzerinde teker teker yazılar var. Hepsinin işlevleri neler; bu yazılar ne demek oluyor, bunları ne için kullanacağız; tek tek inceleyelim..



1.Brightens : Bu ürünün rengi somon, turuncu arası; koyu bej rengi olarak da geçiyor. "Brightens" yani "Canlandırmak" için kullanılan bu ürün; yüksek kapatıcılık gerektiren yerlerde kullanılıyor. Yani yüzümüzdeki izleri veya yüksek kapatıcılık gerektiren yerlerde kullandığımız likit kapatıcılar yerine bu arkadaş görev alıyor.

2.Neutralizes : Bu yazının altındaki ürünün rengi açık yeşil. İngilizce'sinden de anlaşılacağı gibi renk dengesizliklerinin olduğu kısımları (Nötralize ediyor demek istemiyorum:)) normal hale, normal rengine dönüştüyüyor diyeyim :). Tam Türkçe'sini bulmak zor oldu, itiraf ediyorum :). Bu arkadaşın asıl kullanım yeri; sivilce, sivilce izi veya kızarıklıklar. Yani kendisi daha çok kırmızı ve tonları ile canciğer :). Ayrıca benim yanaklarımda önceden kalma sivilce izleri var ve daha önceden makyaj öncesi ve sonrasında birçok kapatıcı kullanmama rağmen hala görünürken, bu paleti aldım alalı gerçekten dediğini yerine getiriyor. Bunu sürüyorsunuz, tabi bol bol değil yoksa Shrek olmanız kaçınılmaz :), hafifçe sürüyorsunuz, zaten belli oluyor "Yeterli" diyor görüntü ve sonra da üzerine fondoten veya BB kreminizi sürüyorsunuz hooop bitti :).

WetnWild CoverAll Concealer Palette
Size göstermek için muhteşem, pürüzsüz ve harika görünen (!!) yanaklarımda deneme yaparak fotoğrafladım fakat suni ışık kullandığımdan maalesef çok net görünmedi. İkinci fotoğrafta da bilerek farklı ışık kullandım ki yeşil kısım daha belirgin görünebilsin diye. 

WetnWild CoverAll Concealer Palette

3.Highlights : Hepimizin bildiği üzere yüzümüzde aydınlatmak istediğimiz yerlerde kullanılabilen bu ürün de görevini yerine getirmekte oldukça başarılı :). Çok doğal bir parlaklık veriyor ve favori aydınlatıcılarım arasında.. 

4.Covers : Adından da anlaşılacağı gibi yüksek kapatıcılık gerektiren yerlerde bu arkadaş kullanılıyor. Eğer uykusuz kaldıysam ve göz altlarım facia şekilde morsa; genelde önce pembe olanı (Brightens) ve ardından bunu göz altlarımın yalnızca mor olan çukur kısımlarına uygulayıp bazen pudra ile sabitliyorum; bazen de ihtiyaç varsa üstünden başka bir kapatıcı ile geçip sonrasında pudra ile sabitliyorum.. Bence oldukça başarılı bir ürün.

WetnWild CoverAll Concealer Palette



Tek tek bunları inceledikten sonra şimdi de ürün hakkında genel bilgiler vermek istiyorum. Öncelikle söylemeliyim ki bu paletin yapısını ben çok başarılı buldum. Daha önce "Dirty Works Bye Bye Dark Circles" hakkındaki yazımda; -okumadıysanız TIK TIK - o ürünün ve yapısının benim açımdan nasıl bir hüsran olduğundan bahsetmiştim. Bu paletle Dirty Works'ü karşılaştırdığımda; bunu yeme de yanında yat diyebilirim. Bu da vücut ısısıyla yumuşuyor, krem kıvamına geliyor ve sürdüğünüz anda ciltle bütünleşip tadında bir şekilde kuruyor. Kuruyor derken; cildinizi kurutmuyor veya pul pul olmuyor; tam tersi sanki pudrayla üstünden geçmişsiniz gibi bütünleşiyor fakat yine de sabitlemekte fayda var. Bu anlamda gönül rahatlığıyla kullanuyorum ve gerçekten çok memnunum.Çevirmeli kapağa sahip olduğundan çantada açılma sorunu olmuyor ama ambalajı çok sağlam olmadığından darbelere karşı korumak gerekli yoksa kırılabilir.
6,5 gramlık bu palet; bana beklediğimi gerçekten verdi. Fiyatı 14,90 lira ve bence hakediyor. Her anlamda bir kurtarıcı diyebilirim ve - KİŞİSEL BEĞENİM DAHİLİNDE - tavsiye edebilirim.

(: MUTLU HAFTALAR :)

26 yorum:

  1. Güle güle kullan canım Flormar ın da böyle bir paleti vardı çok beğenilmişti. Essence' in de vardı ama o pek beğenilmedi diye hatırlıyorum. Bunun güzel olmasına sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :) Flormar'ın paletini biliyorum ama Essence'in ikili paleti vardı, onun dışında bilmiyorum. İkisini de kullanmadım. Essence'ten memnun olmayanları ben de duymuştum.. Bunu da denemek için aldım ama iyiki almışım, ihtiyaç varsa tavsiye ederim :) <3

      Sil
  2. güle güle kullan çok beğendim ben de fiyatı uygunmuş :) ben de beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hoşgeldin bloğuma <3 Ben de sana ışınlandım takipteyim ;)
      Sevgiler <3

      Sil
  3. Merhaba ,
    güzel bir ürüne benziyor.
    Bu ürünü nerden alabiliriz acaba =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;
      Wetnwild markasini Gratis'lerden alabilirsiniz :)
      Sevgiler <3

      Sil
  4. Her gun kullanigi takdirde ne kadar sure gider

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba; her gün kullanılırsa muhtemelen 3 - 4 ay götürür bence :)

      Sil
  5. Sabitlemek icin ozellikle sabitleyici/transparan pudra mi kullanmak gerekir. Yoksa yerine renkli pudrada kullanabilirmiyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altına uyguladığımız kapatıcıda amaç; yüzümüzü daha aydınlık göstermektir aslında. Bu nedenle açık renkli bir pudra da uygulanabilir ama tercihen transparan olması daha iyidir. Burada en önemli nokta; kullanacağınız pudranın yapısının çok çok ince olması gerekir. :) Sevgiler <3

      Sil
  6. bende asiri sivilce yapti bu urun

    YanıtlaSil
  7. İnternet üzerinden satın almak istiyorum bu ürünü hangi siteden alabilirimmm??? Lütfen yardımcı olur musunuz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wetnwild markasının Türkiye'de resmi internet mağazası ve satışı yok maalesef. Gittigidiyor gibi sitelerden bulabilir veya yurt dışından online sipariş verebilirsiniz.

      Sil
  8. bugün gidip aldım ve 8.90 dıı efsane bi palet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de çok seviyorum. Siz de güle güle kullanın :) <3

      Sil
  9. Çoook teşekkürler ürünü aldığım da görevli soylemisti nasıl kullanacagimi fakat unuttuğum için daha sonra kullanmadım iyi ki yazmışsınız 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yazdığım yazı işinize yaradıysa ne mutlu bana, güle güle kullanın.
      Sevgiler <3

      Sil
  10. gratislerde ne kadar fiyatı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben alalı bayağı oldu o yüzden şu anki fiyatını maalesef bilmiyorum.

      Sil
  11. Bugün aldım. Nasıl kullanicagimi araştırıyor kendine hop seni okudum.çok tsk ederim. .

    YanıtlaSil
  12. Fırçayla mı yüzümuze uygulayacagiz yoksa parmakla mi ve hangi fırça tipi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçayla da uygulanabiliyor ama ben genellikle parmaklarımla uyguluyorum. Parmak ısısyla daha rahat dağılıyor.

      Sil
  13. Çok bilgilendirici bir yazı olmuş canım teşekkürler. Takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yararım olduysa ne mutlu bana :) Ben teşekkür ederim okuduğun için.
      Hoşgeldin <3

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))