21 Haziran 2014 Cumartesi

Benri Kuru Şampuan ve Benri Renkli Saç Spreyi

Merhaba;
Çekilişi yaptım; sonucu açıkladım, şimdi kaldığımız yerden yazılarıma devam edebilirim :)
Gratis'in bana denemem için gönderdiği "Benri" kuru şampuanlar; bugünkü konuklarımız.
TEŞEKKÜR EDERİM GRATİS !  
İlk kez kuru şampuan dünyasına Elidor'la adım atmıştım fakat bende tam bir hüsran olmuştu. Sanırım bu nedenledir ki; kuru şampuan olayına çok sıcak bakmıyordum ve çok zorda kalmadıkça kullanma taraftarı değildim. Neden "-di" li geçmiş zaman kullanıyorum; çünkü Benri kuru şampuan benim bu düşüncemi tamamen değiştirdi diyebilirim. Ayrıca yanında bir de "Benri Hair Color Spray" renkli saç spreyi gönderildi ve şansıma mavi çıktı.. Sarıya dönük saçlarımda kendini belli etti; aynı zamanda FB'li olduğumdan benim için daha iyi oldu; aklımda deli sorular hihi :D
Önce ürünleri bir yakından görelim; sonrasında da incelemeye başlayalım ;)

Benri Kuru Şampuan

Benri Kuru Şampuan



Önce kuru şampuanla başlamak istiyorum. Üzerinde yazdığına göre;
Saçı Temizler
Hacim Verir
Saçın canlı görünmesini sağlar.

Ürünün Arkasında Yazdığı Şekliyle Kullanımı: 
Kirli saça 30 cm uzaktan püskürtünüz ve sonrasında parmak uçlarınızla, spreyi uyguladığınız bölgeye masaj yapınız. Kuruduğunda saçta beyaz partiküller göreceksiniz. Bunları da saç fırçası yardımıyla saçlarınızdan uzaklaştırabilirsiniz. Temiz saça hacim vermek için de kullanabilirsiniz. Hacim vermek istediğiniz saçınıza uygulayıp daha sonra saç spreyi ile sabitlerseniz, daha hacimli saçlara sahip olabilirsiniz.

Ürün Hakkında Kendi Yorumum:
Ben; tavsiye edilen kullanım talimatı doğrultusunda bu ürünü denedim. Gerçekten saçlarıma harika bir hacim verdiğini söyleyebilirim. Kullanmadan önce fazla çalkaladığımdan mıdır bilinmez; saçlarımda beyaz partikülden eser yoktu. Bende bıraktığı etkiler; güzel bir koku, temiz görünümlü bir saç ve hacimdi :) Yani benim net yorumum; bu 150ml.lik bu sprey; oldukça işe yarıyor ve şu anda favori kuru şampuanım diyebilirim; SEVDİM! :)

Benri Kuru Şampuan
Ne kadar kötü bir görüntü kalitesi olmuş; çekerken böyle değildi; üzgünüm.. Çillerim yoooook ! :)
Ve gelelim renkli saç spreyine.. Üzerinde yazdığına göre;
Canlı ve gözalıcı renklerle saçı geçici olarak boyar.

Ürünün Arkasında Yazdığı Şekliyle Kullanımı:
Önce kutuyu iyice çalkalayınız ve saçınıza 15-20 cm mesafeden istediğiniz şekilde sıkınız. Daha kısa zamanda sabitleme istiyorsanız mümkünse fönle kurutup sabitleyiniz.Yıkanıncaya kadar kullandığınız rengi korur.

Ürün Hakkında Kendi Yorumum:
Arkasında yazdığı şekilde ürünü; kuru saçlarımın bir tutamında denedim. Saçlarım sarıya dönük olduğu için renkli sprey; kendisini oldukça belli etti. Renkli saç spreyleriyle aram hiç iyi olmadığından kullanabileceğimi pek sanmıyorum ama ilerde FB maçı olduğu günlerde kullanabilirim hihi ^^ :) Ürünü uygularken mavi partiküller, simler havalarda uçuşuyor. Üstünüze başınıza dikkat etmeniz şart ama çok koyu bir yapısı yok. Spreyin duruşu; tam olarak ürünün ambalajı renginde diyebilirim. Kokusu ne iyi ne kötü.. Ayrıca sprayi uyguladığınızda, saçınız sırılsıklam oluyor ve mutlaka kurutmanız gerekiyor. Aksi takdirde saçınızın uzunluğuna bağlı olarak; enseniz veya üzerinizdeki kıyafet, saçınızla temas ederek sizi masmavi yapabilir. Spreyi uyguladıktan sonra ASLA AMA ASLA bir fırça veya tarak değdirmemek gerekiyor. Fırçaya bulaşmasını gerçtim; fön çeker gibi kurutmaya çalıştığınızda, bütün ürün fırçanıza geçiyor ve mavi bir fırçanız; normal rengine dönüşmüş saçınız oluyor. Kuruduktan sonra, temasınıza bağlı olarak dökülebiliyor ; bu nedenle de havada uçuşan mavi simler ve boya partiküllerini solumamaya dikkat etmelisiniz. Kısa ve öz kendi düşüncem; ben bunu pek sevemedim.. Çok uğraştırıcı ve dikkat gerektiren bir kullanımı var. Oldu ki yağmura yakalanırsanız; işiniz iş gerçekten..

Benri Renkli Saç Spreyi
Üzerime değmemesi için gösterdiğim çaba; takdire değer sanırım :). Ürün, saç sertleştiriyor; yumuşatayım derseniz de uçup gidiyor. Dokunmaya gelmiyor kısacası...

Benri Kuru Şampuanı sevdim; renkli saç spreyini sevemedim. Renkli saç spreyini saçlarında değişiklik isteyenler belki sevebilir. Uyarılar; önlemler benden, karar vermek tabiki sizden :)

(: MUTLU BİR HAFTASONU DİLİYORUM :)

12 yorum:

  1. Gratis'e mail attım kuzum :) <3

    YanıtlaSil
  2. Ne diye mail attın lütfen söyle duygu abla bana yollayın diyemi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir bitanem.kendimi ve blogumu tanitan bir yazi yazdim.zaten uygun gorurlerse geri donus yapiyorlar ama gormezseler yapacak bisi olmuyor canim.

      Sil
  3. Herhangi bir gratis mağazasında sac boyası bulabilir miyim? Eğer yiksada İstanbul da nerde bulunur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki tüm Gratis mağazalarından bulabilirsiniz :) "Benri" sadece Gratis'e özel bir markadır zaten :)
      Sevgiler..

      Sil
  4. renli saç spreyi ne kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana Gratis'ten hediye olarak gönderildiği için fiyat hakkında bilgim yok maalesef :(

      Sil
  5. Spreyin fiyatı ne kadar lutfen soylee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana hediye olarak gönderildiği için inanın fiyatını bilmiyorum; eğer öğrenirsem buraya eklerim. :(

      Sil
  6. Fiyati 8 tl ben aldim ama tavsiye etmem sacima sıktım saçı sertlestiriyor ve kurutuyor ayrica simli oldugu icin her yere dokuluyor hic tavsiye etmem

    YanıtlaSil

Yorum Yazmak İster Misin? :))