17 Haziran 2014 Salı

((: MİMLENDİM, MİM OLDUM ! :))

MİMLENDİM

Merhaba;
 "Umut Hikayem" bloğunun tatlılar tatlısı sahibesi sevgili Şeyma ve "Theadora (Realistyazar)" bloğunun tatlılar tatlısı sahibesi sevgili Cansu; beni çok şeker bir tag.de mimlemiş. Bu ballara buradan çoooooook teşekkür ediyorum. Bloglarını izlemiyorsanız çok şey kaçırıyorsunuz; çok eğlenceli bloglar benden söylemesi. Şeyma'cığımın bloğuna ışınlanmak için tık tık ;); Cansu'cuğumun bloğuna ışınlanmak için tık tık ;)


Bu arada belirtmeliyim ki; insanın kendisi hakkında bir şeyler söylemesi bana göre zordur ve bu beni hep zorlamıştır. Ukalalıktan nefret ettiğim gibi kendimi övmek gibi gelir, utanırım ama soruyu cevaplamak için bir şeyler söylemem gerek sanırım.:)
Gelelim tag sorularına; beni biraz terletecek gibi ama çok eğlenceli olacak.. Hadi başlayalım :)

1.En çok sevdiğin yönün nedir?
 Ehen de terlemeye başladım :)) Tamam uzatmadan cevaba geliyorum; iyimser ve sevgi dolu olduğuma inanıyorum ve esprili olmak; sürekli yunus balığı gibi gülmek de en sevdiğim yönüm diyebilirim.


MİMLENDİM

2. Sen hiç yağmur altında ağladın mı?
 Hmm sırlar dökülmeye başlıyor.. :) Evet ağlamıştım.. Çok güzel de oldu, kimse anlamadı hihi :)


 3.Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştirebileceksin. Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?
 Güzellik yarışmalarında dünyaya barış dileyen tiplerin soruları gibi bu. :) İçinde fesatlık olan, yalan dolan, üçkağıtçılık olan herkese bir sihirli değnekle dokunmak ve sevgi katmak isterdim ama bunlardan o kadar çok var ki... Bir de hayvanlara işkence yapan zihniyetlere merhamet ve vicdan akıtmak isterdim.Ayrıca Atatürk'ün şimdilerde yaşamasını çok isterdim.. O zaman zaten ilk bahsettiklerim kendiliğinden giderdi.. Malum balık baştan kokuyor..(!).

4. Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?
İvit :) İlkokul zamanlarımda bir kere yapmıştım. Hatta gök gürlemeye ve şimşek çakmaya başlamıştı ve kaçarak eve gelmiştim :) Ne akla hizmet o havada girmişim denize.. Şükür hala hayattayım :D

5. Yaşadığın en gülünç durum nedir?
Kişisel gelişim dallarından biri olan  EFT (Emotional Freedom Techniques) eğitimi alırken; çevremdekilere bunu ilk söylediğimde bana sordukları "Başka bankacılık eğitimi (Havale vb) de veriyorlar mı kızım?" sorusuna çok gülmüştüm.

MİMLENDİM

6.Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçseydin kimi seçerdin?
Wuhuu ! Ne tatlı bir soru :) Hayal dünyam pic yaptı.. :)) Aklıma ilk gelen isim niyeyse Emre Aydın oldu. Sanırım benim de müzisyen olmamdan kaynaklanıyor. Harika yazıyor, duyarlı, duygulu ve başarılı bir müzisyen. E daha ne olsun? :) Oturup sürekli karşılıklı gitarlarımızla düetler besteler yapar Eda- Metin Özülkü gibi geçinir giderdik:) Ne tatlı.. Emreeee duy sesimi! :P :D Yabancılardan da Gerard Butler olsa fena olmazdı hani :) İtiraf ediyorum; favori romantik komedi filmlerimden biri olan "P.S I Love You" filminin ardından kendisine karşı alttan alttan bir sempatim başlamış olabilir :)).

MİMLENDİM


7.Hayatın bir film olsa hangi aktör ya da aktrist olmak isterdin?
Sanırım ya Julia Roberts ya da Meg Ryan olabilirdim.. İkisi de tatlı ve eğlenceli :).

8. Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
Hayır kontrol elimdeyse mümkün olduğunca yalnızken veya yakınlarım varken yaparım bunu ama bu duruma herkes düşebilir; kınamam. Hatta yardıma koşarım. Üniversite yıllarımda kampüste bir köşeye oturmuş ağlayan tanımadığım bir kıza ve sokakta ağladığını gördüğüm bir kadına bu şekilde davranmıştım. Sonrasında da elimden geldiğince sakinleştirip onlar için dua edeceğimi söylemiştim; tabiki ettim.. Kısacası bu insanlık halidir; herkesin başına gelebilir. Böyle bir durumda kınamak yerine, "Kim bilir ne derdi var, belki bir şey yapabilirim" diye düşünürüm.

9.Superman mi Batman mi?
Superman..

10. Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka bir şey zannederdik. Mesela Eyfel Kulesi'ni elektrik direği sanmak gibi. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?
Olma mı? :D Nesne olarak değil ama hayal dünyamda yıllarca yanlış kurduğum kelimeler vardı. Mesela "ütopya" yı ben ülke zannederdim. Hatta böyle cücelerin, perilerin yaşadığı bir ülke.. Hayale gel :)))

11. Hayatın anlamı nedir?
 Sevmek, sevilmek, hayvanlar, iyi insanlar ve ailem..

Huh ! Bitti ama gerçekten çok eğlendim :) Benim mimlediklerim olmayacak mı, olacak tabiki :D Bakın kimler;) 

Makyajlı Yorum
1 Rimel 1 Allık
My Little Mascara
Vintage Witch 
Dilara'nın Blogu
Gizem'in Saksısı 
Kozmetik & Kitap 

Kolay gelsin kızlar ; söz sizde :)

SEVGİLER ;)

8 yorum:

  1. Ay çok tatlısın ama ya :))
    Gülüşünü görmek isterdim :)
    Keşke Atatürk yaşasaydı gerçekten. .
    Bu arada çoook teşekkür ederim kırmadın beni :)
    Öpüyorum kocaman kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen deeeee :) <3 Duygularımız karşılıklı canım.. Keşke yaşasaydı valla tek istediğim şey bu ülkemiz için.. Ben çoooook teşekkür ederim çok sevindim ve tamirden gelen pc.me kavuşur kavuşmaz ilk yazım bu olsun istedim :) Ben de öpüyorum seni hemide gocumaaaaaaaaann ! :)) :* <3 <3 <3

      Sil
  2. Hahah cevaplara bayıldım ayrıca tabiki Gerard Butler'da :)))

    En kısa zamanda cevaplayacağım öptüm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler kuzum :) Gerard'a bayılınılmaz mı ( O nasıl bi kelime oldu yahu :)) Ba-yı-lı-nıl-maz-mı :D) Tamam canım ne zaman müsait olursan :) Ben de öptüm kocaman, teşekkürler :) :* <3

      Sil
  3. Çok teşekkürler Duygucum :)
    En kısa sürede yapacağım mimi
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım benim; ben teşekkür ederim. :) Ne zaman istersen :D
      Sevgiler <3

      Sil
  4. ya bayıldım buna çok güldüm cevaplarına da :D şimdi gördüm mimlendiğimi! Kısa zamanda cevaplıycam canım çok teşekkür ederim öpüyorumm >.<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol kuzucum :) Ben de cevaplarken çok eğlendim :D Tamam canım; ne zaman müsait olursan ;) rica ederim. Ben de öptüm gocuman :)) <3

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))