19 Haziran 2014 Perşembe

SU PERİSİ BLOG ÇEKİLİŞİ SONUÇLANDIIII ! :D

Merhaba;
17 Haziran 2014 Salı gecesi saat 23.59'da kapanan çekilişimin sonucunu açıklamaya geldi sıra. Çekiliş süresi normalde 15 Haziran'a kadardı fakat bu tarihte cep telefonumda ve bilgisayarımda çıkan arızalar nedeni ile ne telefonum vardı ne de bilgisayarım; günlerce tamirdelerdi. Sanırım sebebi Merkür Retrosu'ydu ve önceden bununla ilgili bir yazı paylaşmıştım. Okumayanlar buradan okuyabilir çünkü bu aksaklıklar 2 Temmuz'a kadar devam edecek, sizin de başınıza gelebilir DİKKAT!

BLOG ÇEKİLİŞİ

Sonucu açıklamadan önce söylemek istediklerim var.. Lütfen okuyun.
İlk çekilişim olduğundan hata veya eksiklikleri olan katılımcıları tek tek uyardım; bazılarınız düzeltti, bazılarınız sadece katıldı ve bir daha açıp bakmadı bile; farkındayım.. Çünkü yorumlarınızın altına ekstra emek sarfedip yapmamakta özgür olduğum uyarıları yaptım ama düzelmedi, cevap bile alamadım.. Ayrıca bloğu olmayan arkadaşlar sırf blog puanı alabilmek için blog bile açtılar; bunu gördüm ve anladım ki kuralları katılaştırmak da gerekliymiş. Şahsen benim aklıma böyle bir şey yapmak gelmezdi; bu yüzden de takipçi sınırı olan blog kuralı koymak hiç aklıma gelmemişti; hoş değil. Bu nedenle de artık belli bir sayıda (Belirteceğim) takipçisi olan blogların ek katılımlarını kabul edeceğim.. ve bir başka beni üzen konu; koskocaman çekiliş katılım kurallarını okumaya tenezzül etmeden çekilişe katılanlar oldu. Bunlar beni inanılmaz üzdü. Tahmin ediyorum ki bazılarınız kazanamadığınızda takibi bile bırakacak.. Çünkü birçok blogger arkadaşımda bunu gördüm.Bu ne kadar üzücü.. Umarım bunu yaşamam ama yaşarsam; yaşatırsanız önce bir düşünün; Onca emek, kendi bütçemle sponsorsuz bir çekiliş ve kazanamayınca hadi eyvallah.. Bu sadece benim için değil, tüm blogger arkadaşlarım için çok acı; çünkü empati yapma oranımız toplum olarak çok düşük ve herkes çıkar peşinde.. Biraz sert oluyor kelimelerim belki ama inanın çok üzülüyorum ve bu konuda çok hassasım, yoruldum.. Günlerini, saatlerini, hatta kemikleriniz ağrayana kadar bilgisayar başında hak geçmemesi için uğraşıp didiniyorsunuz ve kazanamayınca hadi bana eyvallah! Yazık.. 
Neyse; çok uzatmayayım. Gidecek olan varsa ebediyen gidecek ve bir daha hiçbir çekilişime de katılamayacak; bunu hatırlatmak için tekrarladım sadece.. Gerisi sizlere kalmış..

Gelelim sonucu açıklamaya.. Katılmcı sayısı 135'ti ve ek haklarla birlikte toplamda 560 katılım oldu. Hepinize tek tek katılımlarınız için teşekkür ederim.. Söylemeliyim ki katılan arkadaşların hiçbirini yüzyüze tanımıyorum ve tamamen adil davrandım (Aksi düşünülemez!)  Hak yemekten ve kul hakkından korkarım bu böyle biline..
 Random.org ile yaptığım çekilişte;


  BLOG ÇEKİLİŞİ
Soldaki; ek haklar olmadan toplam katılımcı sayısı;
Sağdaki ise ek haklarla birlikte toplam katılım sayısı.

VE KAZANAN; 
BLOG ÇEKİLİŞİ

BLOG ÇEKİLİŞİ

KAZANAN ARKADAŞ ; NİMET ALİYE ! :)
Kendisini tebrik ediyorum ve 2 gün içinde bana dg.superisi.dg@gmail.com adresinden ulaşmasını ve bilgilerini vermesini bekliyorum.

Kazanamayanlar üzülmesin; yaz sonunda bir çekiliş daha yapmayı planlıyorum ;)
HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..

.. SEVGİLER ..

13 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. ses kontrol ses ! :D Geldi kuzum geliyor yorumların sorun yok ;) Mucks ! :*

      Sil
  2. canım kusura bakma msj saçma oldu :-D teşekkürler yardımların için bitanesin;-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım benim :) Sen öğren de gerisi önemli değil ;) Rica ederim, sen de :) <3 :*

      Sil
  3. Şanslıyı tebrik ederim.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    çok ama çok sevindim inanın,o kadar kişi içinden seçilmek gerçekten büyük şans :)
    herşey için ve emekleriniz için teşekkür ederim, bilgilerimi gönderiyorum, hoşçakalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi bekliyordum; tebrik ediyorum :) Sorunsuz bir yorum; sorunsuz linkler.. Beni hiç uğraştırmadınız, üzmediniz çok teşekkürler :) Ayrıca emeklerin farkında olmanızdan dolayı da ayrıca mutluluk ve huzur duydum.. Şimdiden hepsini güle güle kullanın; bekliyorum..
      Sevgiler <3

      Sil
  5. Kazanan arkadaşı tebrik ederim, çok güzel bir çekilişti eminim çok mutlu olmuştur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler patlayan balonlar :) Yaz sonunda bir tane daha gelecek inşallah .. Umarım siz de her zaman mutlu olursunuz ..
      Sevgiler <3

      Sil
  6. Tebrikler :)) Yorumlarına katılıyorum canım. Bazen öyle şeylerle karşılaşıyoruz ki. Cekiliş için açılmış bloglar o kadar fazla ki. Sadece çekiliş kazanmak için uğraşıyor insanlar. Oysa biz çekilişlerimizi izleyicilerimize ufak birer hediye olarak düşünüp gönderiyoruz. Aramızdaki bağın yalnızca bilgisayar internet ortamında olmadığını hissetmek için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kesinlikle dediklerine sonuna kadar katiliyorum canim :) bir de ilk cekilisimdi ve bu kadarini gercekten beklemiyordum, gercekten cok uzuldum.. bundan sonra blog ek hak icin min. izleyici sayisi sart kosacagim mecburen ama keske boyle olmasa :( cok sukur ki bitti ve atlattik :) darisi cekilis yapan arkadaslarin basina.. gercekten cok cok emek, sabir ve adalet isteyen bir ismis bunu cok iyi anladim :)

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))