24 Haziran 2014 Salı

Sephora'da İNDİRİME HÜCUM Ettiklerim

Merhaba;
21 Haziran 2014 Cumartesi günü Sephora'da beklenen geleneksel indirim başladı ve 6 Temmuz'a kadar devam edecek ama o tarihe kadar bir şey kalır mı bilemem. Bu indirimin sloganı "İndirime Hücum" :). Eminim birçoğunuz biliyordur ve çoktan hücum etmişsinizdir :) Sephora dibimde olmasına rağmen yoğunluğumdan dolayı ben anca geçen akşam gidebildim.Kendimi tuttum ve sadece iki ürün aldım; 
YAŞASIN! KENDİMİ TUTMAYI BAŞARDIM YİHUUU!! :D

Sephora Alisverisi

Tabii her an her şey olabilir ama yoo yoo yoo ısrar etmeyin bir şey almamam lazım :P :D
Birçok üründe indirim olmasına rağmen; ben sadece Sephora'nın kendi markasından bir şeyler aldım.
"Bir şeyler" dediğim; iki şey :). Biri çok çok hoşuma giden bir tekli far; diğeri ise birçok makyaj videosunda gördüğüm bir fondoten. Yakından bakalım;



Sephora İndirimi

Sephora Fondoten

Sephora Fondoten

Fondoteni pompalı; likit yapıda. İlk olarak uygulandığında biraz koyu geliyor ama sonradan cilt rengiyle inanılmaz şekilde bütünleşiyor.İnceleme olayına girmeyeceğim; belki isterseniz ilerki günlerde bir inceleme yazısı yazabilirim. Bendeki rengi; 10 Clair Light (Ivory). İndirimsiz fiyatını bilmiyorum ama indirimli fiyatı 20 lira.
Ve gelelim bayılarak aldığım tekli fara :)

Sephora Tekli Far, Carine N26

İşte geldik zurnanın zırt dediği yere :).. İnsan bayılarak aldığı bu farın rengini tam tanımlayamaz mı? :D Pembe alt tonlu somon mu deseeem.. :) Foto.da pembe gibi çıksa da aslında tam pembe değil. Pembe alt tonlu somon- dore karışımı da denilebilir. Naked 3 paletindeki "Dust" isimli renge benziyor.

Sephora İndirimi
Naked 3 Dust foto.su Google'dan alıntıdır.

Far gerçekten çok kalıcı ve anladım ki Naked 3 paleti de tam benlik ama elimde yok maalesef.. O yüzden fotoğraflarda karşılaştırdığım kadarı ile buraya ekliyorum; baştan söyleyeyim ;). Bu Sephora tekli farın fiyatı ise indirimde 10 lira. Tabi az daha rengini söylemeyi unutuyordum :).
Bu farın rengi; "Carine N 26" bulursanız kaçırmayın diyorum şiddetle..

Şimdilik iki ürün aldım ama hala aklım Sephora'da. Sanırım kendimi tutamayacağım ve bugün bir dalışa daha geçeceğim :( O yüzden şimdilik bu kadar diyorum.

Siz neler aldınız? Veya neler almayı planlıyorsunuz ? Mağazada gözden kaçanlar olmuşsa birbirimize haberdar etmiş oluruz. Bu arada Bakırköy Capacity Sephora mağazasında o kocaman çok istediğim aydınlatıcı - bronzer.dan bulamadım. Yani şunu;

Sephora İndirimi
Resim alıntıdır.
Limited edition bir ürünmüş ve BİTİRMİŞSİNİİİİİZZZ! :( Ayıptır yahu; bir tane bırakır insan di mi ? :D Şaka bir yana bulamadım ve çok üzüldüm; alanlar da güle güle kullansın; darısı benim ve diğer bulamayanların başına.. :)

<3 SEVGİLER <3

4 yorum:

  1. harikalar canım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. en alttaki ürün ne kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim ben bulamadim, alamadim yani ama alan arkadaslarimdan duydugum kadari ile indirimde 20 liraymis :)

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))