11 Haziran 2014 Çarşamba

DİKKAT! MERKÜR RETROSU VAR..

Merhaba;
Gün geçmiyor ki ilginç haberler, olaylar yaşanmasın :)
Bu blogta bu başlık, bu konu ne alaka ? :)) Her konudan konuşabilmemizin yanında bir takım haberleri de sizlerle paylaşıyorum tabiki. Bu da bu ilginç bilgilere sahip haberlerden hatta uyarılardan biri :).

MERKÜR RETROSU
Bugün neden bunu yazıyorum; konunun en başına ve kişisel gözlemlerimle başlayayım;Son birkaç gündür bilgisayarım sapıttı; kendi kendine yazılar çıkarıp ardında yine kendi kendine kapanıp açılıyordu. Bildiğiniz gibi çekilişimin bitmesine çok az bir zaman kaldı ve pc başında ekstra yoğun çalıştığım günlerdeyim. Ona en çok ihtiyacım olan bu zamanda böyle sapıtması beni benden almaya ve sinirimi oldukça bozmaya başlamıştı.Aynı şekilde babamın da elektronik cihazları ve bilgisayarı aynı şekilde gelgitler yaşamaya başladı. "Ne oluyor yahu?" diye düşünürken çok güvendiğim ve üye olduğum bir astroloji sitesinden bir mail geldi; mail aynen şöyle :

MERKÜR RETROSU



Bunu görür görmez "Eneeeeam" dedim ve daha önce de buna benzer olaylar yaşadığımı ve yaşayabilme ihtimaline karşın sizlere de haber vermek istedim.
Ben astrolog değilim; bir süre önce astroloji eğitimi almaya, yıldız haritalarını okumaya başlasam da çok çok zor bir iş olduğunu ve yoğunluğumdan dolayı bu eğitime gereken özeni gösteremeyeceğimi anladığımdan eğitimi yarıda bıraktım maalesef.. Neyse astroloji konusunda uzmanlar varken; detaylarına inip ahkam kesmeyeceğim çünkü haddime değil ama hepimizin anlayacağı şekilde kabataslak anlatmaya çalışacağım.

MERKÜR RETROSU 

Retro Nedir?  Merkür hangi alanları yönetir ?
 "Retro" genellikle astrolojide kullanılan ve kelime anlamı olarak "Geriye doğru hareket" anlamına gelen bir terimdir. Aslında geriye doğru gitmez; sadece yavaşlar ama dünyanın dönüşü dikkate alındığında; dünyadan bakılırsa geri gidiyor gibi görünür. Dünyadaki etkisi ise; hangi gezegen retrodaysa; o gezegenin yönettiği alanda aksamalar meydana gelir; karışıklık çıkar, arızalar meydana gelir.

Merkür ise iletişim,düşünce, haberleşme, yazma, teknoloji, seyahatler, ticaret, senaryo, reklam, kitap, yazılı kaynakları yöneten gezegendir.

Aslında konu çok uzun ama sizi fazla sıkmak istemem.. Bizi ilgilendiren kısma gelelim..
2 Temmuz'a kadar sürecek bu retroda yapılmaması gerekenler nelerdir?

1. Bu süreçte elektronik cihazlarda bozulmalar,arızalar,aksaklıklar meydana gelebilir. Ayrıca bu cihazları satın almamakta fayda var. Bozulmalar, tartışmalar, fiyat anlaşmazlıkları yaşanabilir.
2. Bu dönemde yeni işe başlamak doğru olmaz, olumlu sonuç vermez.
3. Bu dönemde yeni anlaşmaları ve sözleşmeleri ertelemekte fayda vardır. Verilen sözleri unutmak, randevuları unutmak veya geç kalmak olasıdır.
4. Zorunlu kalmadıkça seyahate çıkılmamalıdır. Sorunlar yaşanabilir.
5. Ev, araba, arsa, vb gibi pahalı yatırımlar yapmak ve pahalı ürün almak; bu dönemde yapılmamalıdır.
6. Reklam kampanyası yapmak; yeni internet sitesi kurmak gibi iletişim ve reklamcılıkla ilgili konuları ertelemek gerekir.
7. İkili ilişkilerde, ailede, vb yanlış anlaşılmaya çok açık bir dönem olduğundan, kendimizi ifade ederken  dikkatli olmak gerekir.
8. Öğrenciler sınav esnasında özellikle dikkat etmeliler; soruları yanlış anlama veya hata yapma riskleri var.
Bunları Merkür Retro'su bitene kadar ertelerseniz; sonrasında çok daha güçlü olarak yapabiliriz ve çok daha sağlıklı sonuçlar elde ederiz. Örneğin; yeni işe başlama işini erteledik; retro sonrası çok daha iyi bir iş karşımıza çıkacaktır..

Bu dönemde ayrıca eskiler karşımıza çıkabilir. Yani geride bıraktıklarımız, düşüncelerimiz, eski aşklar, eski iş yerlerinden teklifler vb.. Kendimize döneceğimiz; önceden halletmemiz gereken durumların, düşüncelerin  karşımıza çıkacağı bir süreçteyiz ve bunu fırsata dönüştürmek elimizde..

SEVGİLER ...

7 yorum:

  1. astrolojiye ilgi duyarım. sayenizde bilmediğim bir şeyi öğrenmiş oldum. aman dikkat diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Astrolojiyle ben de ilgiliyim.. Ufacık bir yararım dokunduysa ne mutlu bana :) Aynen bu süreç dikkatli davranmayı gerektiriyor :)
      Kocaman sevgiler <3

      Sil
  2. Astroloji konusunda manyak derecede tutkun ablam olunca bilgim vardı ama detaylı dinlemedim :D
    Çok iyi oldu bu yazı teşekkür ederim canım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) rica ederim canım benim; faydam olduysa ne mutlu bana ;)
      Sevgiler en kocamanından :) <3

      Sil
  3. hmm demekki ondan benim bilgisayar sapıttı

    YanıtlaSil
  4. iyi ki söyledin canım demek ki ondan benim bilgisayar sapıttı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aynen.. Videoları montajlamakta çok zorlanıyorum merkür sayesinde :))) zırt pırt kapanıyo deliriciiiiiiiiym ! :D muccckkkks ! :*

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))