7 Haziran 2014 Cumartesi

WATSONS ALIŞVERİŞİM

Merhaba;
Uzun süre youtube videosu çekemediğimden tüm günüm video çekmeye gitti ve anca bu saatte karşınıza gelip taze taze bir alışveriş videosu ile karşınızdayım.

WATSONS

Biliyorsunuz Watsons card çıktı çıkacak derken; kartsız yaptığım alışverişi sizlerle paylaşmak istedim. Tek sıkıntı fiyatların hemen hepsi kartla alışverişe göre planlanmış ama ortada kart yoktu maalesef. Ben de kart indirimi olmayan ürünlerden ihtiyacım olanları aldım.. Bakalım neler almışım? :)


Watsons, Diadermine N110

1. Diadermine N100 Yüksek Performanslı Temizleme Jeli:  
Daha önceden bu markanın ilk çıkardıkları makyaj temizleme jelini kullanmıştım, fena değildi. Bu da içinde 110 damla nemlendirici konsantre içeren ve son çıkan makyaj temizleme jeli. İki çeşidi var; pembe ve mavi. Benim aldığım mavi olan ve bunun iddiası; pürüzsüzleştirme, nemlendirme ve canlandırma.Bir kez kullandım; tabiki mucize yaratmıyor ama bahsettiğim bir önceki serisinden daha iyi geldi bana. Daha nemli bir his bıraktı.. Kendisi 200 ml ve fiyatı; 9,90 lira.

Watsons, Diadermine Makyaj Temizleme Mendili

2. Diadermine Express 3'ü 1 Arada Makyaj Temizleme Mendili : 
Makyaj temizleme mendilleri her zaman yardımcım olmuştur. Çok tükettiğim için haliyle de bitmeden depolamam gerekiyor. Bu ürünü de o zaman gördüm; içeriğinde "Nemlendirici etken maddeler" olması da  alırken sempatimi kazandı. :) İçinde 40 adet var; gözüme oldukça büyük ve dolgun görünmüştü; bu da bir etken tabiki.. Tüm cilt tiplerine uygun olan bu mendillerin fiyatı; 9,90 lira.

WATSONS superdrug body butter

 3.Superdrug Kiraz ve Lotus Çiçekli Vücut Kremi : 
Bu kremin kokusunu ba-yıl-dım! Yaz yaklaşıyor.. Deniz, havuz, duş, nemlendirici kombinasyonu yavaş yavaş yaklaşıyor ve bunun için de güzel kokan vücut nemlendiricileri her zaman tercihim olmuştur. Bu ürün 200 ml ve misler gibi çiçek kokuyor. Yaz mevsiminde ağır olmayan çiçek kokularını hem kremlerde hem parfüm veya vücut spreylerinde gerçekten çok seviyorum. Özellikle lotus çiçeği ve sandal ağacı esanslı ürünler beni benden alıyor.Bu arkadaş da lotus çiçekli tabiki :).Yazı beklemeden şimdiden severek kullanıyorum.
Fiyatı 6,99 lira.
Watsons Magic Lipbalm

4. Watsons Sunblock Magic Lip Balm (SPF 30) : 
Bu lip balmı çok merak ediyordum. Seveni de çoktu, sevmeyeni de.. Kokusu kime göre güzeldi, kimine göre çok kötü; ortasını görmedim şimdilik. Ben SPF 30 koruması olduğu için ve yazın bu renkleri çok kullandığım için bir süredir aklımdaydı ve sonunda benim :). Ben çok sevdim; kokusunu da yapısını da sihrini de :D. Şu anda iyiki almışım diyorum; Watsons bana göre bu üründe iyi bir iş çıkarmış. Hem korumalı, hem doğal.. 
Fiyatı ise; 5,99 lira.

WATSONS ALIŞVERİŞİ

5. Deborah Volume Mascara (Limited Edition) : 
Bu İtalyan markasına ait ilk ürünüm desem yeridir. Alışverişimi yapıp kasada sıra beklerken gözüme çarptı. Normal fiyatını hatırlamıyorum; sanırım 30 küsürden 19,90'a inmişti. Tutamadım kendimi; denemekte fayda var dedim. İtalyan markalarını genelde beğeniyorum; itiraf ediyorum; belki de İtalya'ya duyduğum sempatiden :)) ama şaka bir yana gerçekten kozmetik konusunda başarılılar. Deborah markasının başarısı da malum zaten. :) Çok uzattım sanki; tamam tamam bu ürün ve İtalya" hakkındaki gevezeliğime son veriyorum :).

Benim Watsons alışverişim şimdilik bu kadar; kart çıkınca muhtemelen batacağım :) Bu ürünler içinde sizin kullandıklarınız var mı ? Yorumlarınız neler merak ediyorum.. 

(: HARİKA BİR HAFTASONU DİLİYORUM ! :)
SeVGiLeR...
<3

13 yorum:

  1. Maskarayı merak ettim tatlım yazısını bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de merak ediyorum :) Halihazırda kullandıklarım bitmeden açmak da istemiyorum ama kullanmaya başlar başlamaz mutlaka yazısını yazarım ;) <3

      Sil
  2. Maskara ve vücut kreminin yorumunu ben de merakla bekliyorum. Kremin kokusunun güzel olduğunu daha önce de duymuştum ama kıvamını merak ediyorum açıkçası.
    Benim bloğuma da beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskara için biraz zaman var; elimdekiler bitmeden açmak istemiyorum kuruyor :( Ama açar açmaz bir ürün incelemesi yapacağım :) Krem için de yakında bir inceleme yazısı gelsin o zaman :) Bloğuna ışınlandım takiptesin :)
      Sevgiler <3

      Sil
  3. Canııım mimlendin :))
    Yapmak istersen tabi :))
    Öpüyorum seni çok :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çok mutlu oldum; çok teşekkür ederim :) Yapmam mı yahu, istemem mi :))
      En kısa zamanda mimimi yayınlayacağım :))))
      Ben de kocaman öptüm seni, tekrar teşekkürler..
      Sevgiler <3

      Sil
  4. Rimeli ben de merak ettim simdi mutlaka izlenimini bekliyorum canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısınız yaa :) Sizler istersiniz de ben yazmam mı :))) Ama birazcık zaman istiyorum, bi elimdekiler bitsin ;) mutlaka inceleme yazısı yazacağım..

      Sil
  5. Canımm iyi günlerde kullan aldıklarını<3 dg_superisi_dg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyyy kuzum gelmiş benim hoşgeldiiiiiin ! :) Halletmişsin; seni burada gördüğüme çok sevindim canım saol :) Teşekkür ederim canımmmm !!! <3

      Sil
  6. Bugün fark ettim msj atabildiğimi tatlım<3 Hoşbuldumm

    YanıtlaSil
  7. Super yazı olmuş ve faydalı Teşekkürler canım 😘😘

    YanıtlaSil

Yorum Yazmak İster Misin? :))