19 Nisan 2014 Cumartesi

BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER


BITIRDIGIM URUNLER VE YORUMLARI

Merhaba;
Bugün; bir süredir kullanıp sonunda bitirdiğim ürünleri ve bu ürünler hakkındaki yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.
İçlerinde bittiğine üzüldüklerim olduğu gibi sevindiklerim ve "Oh be sonunda bitti" diyerek bir daha almayı düşünmediklerim mevcut. Bunların neler olduğunu ve neden iyi veya kötü düşündüğümü sizlere tek tek anlatacağım. Şimdi hadi gelin; birlikte inceleyelim :)


BITIRDIGIM URUNLER VE YORUMLARI

1.Pure Beauty Pomegranate Antioxidant Facial Mask : Pure Beauty ürünlerinin kokularına bayıldığımı duymayan kalmadı herhalde :). Uzun bir süredir aydınlatıcı etki olan her ürüne atlıyorum maalesef ama bunu aldığıma pişman olmadım tabiki.. Nar özlü ve anti oksidan etkili bu maske şu yüze kalıp gibi oturtulan cinsten. Bu tür maskeleri çok sevmesem de denemek istedim fakat tek kullanımda mucize beklemediğimden bir mucize ile de karşılaşmadım..
2.Absolute Brightening Canlandırıcı Maske : Gratis'ten aldığım bu maskeyi seçme nedenim; içinde özellikle aydınlatıcı etki sağlayan arbutin içermesindendi. Aynı zamanda B, E vitaminleri, Phyto Kolajen, meyan kökü ve Hyaluronic Acid gibi güçlü doğal nemlendiriciler bulunması da cabası oldu. Kullanım sonrası parlak, taze bir cilt iddiası da doğru çıktı. Bunu Pure Beauty'nin maskesinden biraz daha fazla sevdim..
3.Gliss Oil Nutritive Kırılma Karşıtı Şampuan : Aslına bakarsanız üzerinde yazan "Kolay kırılan uzun saçlar için" yazısına inanarak almıştım.Her yazana inanmamak gerek ama bazen insan inanmak istiyor. Kırılmalarda çok işe yaradı mı? Sanmıyorum ama yıkadıktan sonra saçlarımı yumuşacık yaptığını söyleyebilirim ve bu yüzden kokusunu hiç sevmesem de yarattığı etkiden memnun kalmıştım.İçinde sıvılaştırılmış keratin ve 7 besleyici bakım yağı mevcut. Tekrar alabilirim..
4.Gliss Total Repair Sıvı Saç Kremi : Biten şampuanımla kullandığım bu sıvı saç kreminden oldukça memnundum.Bittiğine üzüldüklerimden ama elimdeki başka bir Gliss sıvı saç kremi bitince almayı düşünüyorum. İçinde yine sıvılaştırılmış keratin mevcut ve aynı zamanda 19 bileşenli onarıcı kompleks sahibi. Çok kompleksli yani :) 
5.Wella ProSeries Heat&Shine Saç Koruma Spreyi : Bittiğine en üzüldüğüm ürün diyebilirim çünkü artık üretimde değil. Fiyatı çok uygundu (6 lira civarı), kokusu kuaför kokusu gibiydi, ısıya karşı koruyor ve parlaklık veriyordu, çift fazlıydı. Aaaah ah niye üretilmiyorsun ki artık? :(
6.Benri Kare ve Disk Pamuk : Bu pamuklardan fazla bahsetmeme gerek yok sanırım. Çoğumuzun severek kullandığı bir Gratis klasiği 80'li makyaj temizleme pamukları.
7.Arko Nem Mango&Mandalina Yüz,El ve Vücut Kremi: Denemek için aldığım bu kremin nemlendirmesi güzeldi, kolay emiliyor ve fazla yağlı bir his bırakmıyordu ama ben bu kremde şunu anladım ki ben meyveli bakım ürünleri insanı değilim. Kokusu hoştu ama bana göre değildi, fazlaydı.Belki ben çok hoşlanmıyorum ellerimin mandalina soymuş gibi kokmasını ama sevenler denemeliler.
8.Bebak Acı Badem (Makyaj Temizleme) Sütü : Ben bu ürünü yıllardır kullanıyorum. Yüzüm yağlıdan karmaya dönük olduğu için yüzüme sürmüyorum ama göz makyajımı bu ürünle çıkarıyorum ve çok memnunum. Göz çevrem kurudur bu nedenle hem nemlenmesini sağlıyor, hem birçok üründen daha doğal hem de badem türevleri (Yağı, kremi, sütü,vb) kirpik diplerini ve kaşları besliyor; e daha ne olsun? :) Tavsiye edilir ;).
9.Avon Clearskin Pore Penetrating Scrub : Gözeneklerin derinine işlediğine inandığım bu scrub benim için gerçekten çok başarılıydı. Hafif mentollü olması da ayrıca bir ferahlık ve temizlik hissi veriyordu. Yüzümdeki ölü hücreleri alıp götürdüğü ve uygulama sonrası cildimi pamuk gibi yaptığı bir gerçek. Bittiğine üzüldüm.
10.Golden Rose Makyaj Temizleme Mendili : İçinde E vitamini var, pH 5.5 , alkolsüz, hayvan dostu ve uygun fiyatlı bir makyaj temizleme mendili (3 lira civarı). Sıklıkla kullandığım bu mendil tek dokunuşta mucize yaratmıyor ama birçok makyaj temizleme mendiline nazaran başarılı.
11.Rimmel London Stay Matte Pudra : Ben bu pudrayı sanırım yuttum :) ve şunu anladım ki ben tam bir pudra delisiyim :). Yüzümün ve özellikle "T" bölgemin parlamasından nefret ediyorum ve bu pudra bu konudaki başarısıyla bana kendisini sevdirdi. Kullandığımda parlama olmadı mı? Oldu ama daha uzun sürede parladım, bu bile benim için büyük bir şey. Yedeği dolabımda ve daha iyisini bulana kadar benim için en iyisi de bu pudra olacak.
12.Watsons Superdrug Makyaj Temizleme Mendili : Ve işte "Oh be! Sonunda bitti" dediğim bir ürün.Birkaç ay önce Watsons katoloğunda indirimde olduğunu görerek merak edip bir şans vermiştim. Tüm cilt tiplerine uygun olduğunu söyleyen bu mendilin, ilk bakışta birçok artısı var gibi görünüyordu. Ambalajında yazdığına göre; " 4 özellik bir arada. Temizleyici, göz makyajı temizleyicisi, tonik ve nemlendirici bir arada".. Oldu olacak peeling de yapsaymış(!) ama şunu anladık ki hepsi bir arada olmuyor, hatta bu mendilde hiçbiri olmuyor. Hepsini geçtim; en azından makyajımı temizleyip çıkarabilseydi bari ama o da yok. Belki ciltten cilde değişir diyeceğim ama şahsi fikrim bence hiç boşuna almayın. Bunun yerine kuru bir mendile kokulu kolonya veya su dökün aynı şey..

Benim kullanıp bitirdiğim ürünler bunlardı. Umarım aralarında iyi veya kötü ama objektif olduğum yorumlarımla almayı düşündüklerinize naçizane yardımcı olabilmişimdir.

(: MUTLU BİR HAFTASONU DİLİYORUM :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yazmak İster Misin? :))