5 Nisan 2014 Cumartesi

ESSENCE NEW SMOKEY EYES SET İNCELEMESİ VE ÖRNEK MAKYAJIM

ESSENCE NEW SMOKEY EYES FAR PALETI
Merhaba,
Bugün sizlere çok beğendiğim ve severek kullandığım küçük bir far paletinden bahsedeceğim. Essence markası hepimizin bildiği gibi bir alman markası ve Gratis'lerde satılıyor. Far ve daha birçok konuda başarılı buluyorum. Bu başarılı ürünlerinden biri de yeni çıkarmış oldukları "Smokey Eyes Set". Bu sette aynı alttonlu farklı üç renk mevcut. Ayrıca siyah ve gri tonlu (01 Smokey Night) ve soğuk kahverengi tonlu (02 Smokey Day) olarak iki farklı set mevcut. Bendeki ve bu yazımda birlikte inceleyeceğimiz set ise "02 Smokey Day".



ESSENCE NEW SMOKEY EYES FAR PALETI
Fotoğrafta da görebildiğiniz gibi; paletin arka kısmında; dumanlı göz makyajı yapabilmemiz için minik bir yönlendirme resmi mevcut. En açık rengi "1" olarak gösterilmiş ve kaş altlarımıza uygulamamız gerektiği belirtilmiş. "2" numara ise orta tonlu renk ve bunu da göz kapaklarının katlanma bölgesine (Crease) gölge vermek için uygulamamızı öneriyor kendisi :). Ve en koyu ton olan "3" numarayı da göz kapaklarımıza uygulamamız gerektiğini söylüyor. Tabi bu yönerge sadece bir fikir; sizler farklı şekillerde de bu güzel renklerle oynayabilir, yaratıcılığınızı kullanabilirsiniz. Bu seçim tamamen size kalmış.

Şimdi dilerseniz renklerin denemelerini (Türkçe içinde yabancı kelimeler kullanmayı sevmediğimi biliyorsunuz; bu yüzden de "swatch" demiyorum) bileğimde görelim ve ardından bu paletle ben nasıl bir makyaj yapmışım; fotoğrafları görelim.

ESSENCE NEW SMOKEY EYES FAR PALETI
En soldaki, palette bulunan en açık renk. Beyaz değil, daha çok bej veya bol sütlü, çok açık kahve rengi diyebilirim. Sedefli bir yapıya sahip. Ortadaki ise palette en çok sevdiğim renk :) kahve alt tonlu vizon rengi diyebilirim. Bol sedefli ve gözde muhteşem canlı ve parlak duruyor. En sağdaki ise paletin en koyu rengi olan koyu kahve rengi ve diğer renklere göre daha mat yapıda. Bu setin en sevdiğim yanı bu renklerin soğuk renklerden oluşması. İçlerinde hiçbir şekilde kızıllık yok ve ben buna bayılıyorum :) Vizon ve soğuk kahve tonlarına aşık olduğumu bilmem söylememe gerek var mı? :)


ESSENCE SMOKEY EYES MAKYAJ
Ben bu setle nasıl makyaj yapmışım? Hadi görelim :) Makyajı nasıl yaptığımı merak edenler için Youtube Kanalımda videosunu çektim oradan detaylıca öğrenebilirsiniz ;) (Youtube için TunnelBear öneririm).




ESSENCE SMOKEY EYES GOZ MAKYAJI Ben göz pınarlarıma setteki en açık rengi; orta tonu parlaklığına ve rengine aşık olarak göz kapağıma ve katlanma bölgesine; en koyu rengi de göz kapaklarımın ve katlanma bölgesinin dış kısmına uygulayıp bir far karıştırma fırçası yardımıyla karıştırdım. Katlanma bölgesine biraz da koyu tonu ekleyerek karıştırmaya devam ettim. Alt kirpik diplerime de önce koyu tonu, sonra da biraz altına orta tonu ekledim. Farların işi bu kadardı e daha ne olsun ? :) Sonrası malum; siyah ince bir jel eyeliner (Bu kelimenin dilimizdeki kullanımı ne yahu? :( )  ve rimel ve işte bitti :) Bu arada jel eyeliner yerine koyu kahve de kullanabilirsiniz. Ayrıca üst kirpik diplerinize siyah veya koyu kahverengi bir göz kalemi uygulayıp dağıtırsanız da mükkemmel bir dumanlı göz makyajı elde edebilirsiniz.

Gelelim bu far seti hakkındaki gözlemlerime ve yorumlarıma.. Bence bu setin renkleri muhteşem ve tam benlik, bu yüzden müthiş sevdim :). Farların pigmentlerini çok beğendim ama palet biraz daha büyük olsaymış daha iyi olurmuş bana göre. 3,9 gramlıkı bu paleti kullanırken bitmesin diye minik minik kullanmaya çalışıyorum çünkü biterse ve yedekleyemezsem yandım demektir. Gratis mağazalarının Essence standlarında biliyorsunuz ki ürünleres zamanlı satışa çıkmıyor maalesef. Birinde eski, birinde yeni seri ürünleri olabiliyor. Benim denk geldiğim mağazada bu renkten bir tane kalmıştı ve ben kapmıştım :). Bu yüzden bulabilirsem bir tane daha yedekleyebilirim :). Bu arada bu paletin satış fiyatı 10.25 lira. Eğer denk gelirseniz ve dumanlı göz makyajını benim gibi seviyorsanız mutlaka edinin derim, pişman olmazsınız :)

(: HEPİNİZE KOCAMAN SEVGİLER, MUTLU HAFTASONLARI :)

2 yorum:

  1. Çok güzelmiş bu ama ben bunu hiç görmesim stand larda

    YanıtlaSil
  2. Evet yeni çıkan ürünlerinden, minicik bir şey zaten :) Gratis'ler birbirlerinden habersiz (!) mağaza zinciri olduğu için bir ürün serisini başka bir mağazada bulamayabiliyorsunuz.. Arada bir göz atmakta fayda var :)

    YanıtlaSil

Yorum Yazmak İster Misin? :))