25 Nisan 2014 Cuma

GOT2B GUARDIAN ANGEL (Koruyucu) SPREY İncelemesi

Merhaba;
Bir süredir maalesef yeni yazı yayınlayamadım, oldukça yoğun birkaç gün geçirdim ve bu arada sürekli aklımda bloğum vardı ve sonunda bugün vaktim oldu ve geçtim klavyenin başına :).
Saçlarımın ince telli ve uçlarının kuru olduğunu daha önceki yazılarımda söylemiştim ve maalesef dengesiz bir şekli olduğundan her yıkama sonrası mutlaka bir işlem yapmam gerekiyor. Hal böyle olunca mutlaka bir ısıya karşı koruyucu bir ürün kullanmam şart. Arada bir Gratis'in saç bakım ürünlerine yaptığı indirimler de tam bu arayış zamanıma denk geldi ve hemen gidip şu çok methedilen Got2b serisinin ısıya karşı koruyucu spreyini aldım. Bugün de bu ürün hakkında inceleme ve yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.

GOT2B GUARDIAN ANGEL SPREY
Ürünün ön yüzü bu şekilde.
220 dereceye kadar ısı koruması var ve aynı zamanda ışıltı kattığını iddia ediyor. Kokusu bana göre muhteşem şekilde çiçek kokuyor; hatta bana Rimmel London'un Kate Moss serisi rujlarının ve Wake Me Up fondotenin kokusunu andırdı. Ben bu kokuya zaten bayılıyorum. :) Püskürttüğünüz zaman tek bir noktaya değil geniş bir alana yayılıyor ve bu özelliğini de sevdim.

GOT2B GUARDIAN ANGEL SPREY

Bu serinin arka yüzünde yazılanlara çok gülüyorum :). 
"Ateşli saç şekilleri yaratma zamanı; koruyucu meleğin yanında..." :) Aslında eğlenceli olmaları güzel ama keşke sürekliliği de gerçek olabilse. Ateşli saç şekli yaratmak için (!) maşa yaptım ama 1-2 saate söndü maalesef.. Meleklerim "Seninle uğraşılmaz" dedi gitti sanırım :) Isıya karşı koruduğu gibi keşke saçın şeklini de uzun süre koruyabilse.. Henüz böyle bir ürün bulamadım; sizin öneriniz var mı?
Arkasında yazıldığı gibi uyguladım; zaten tüm ısıya karşı koruyucular hemen hemen aynı önerilerle uygulanıyor. Bazı arkadaşların saçlarında; kullanım sonrasında yapış yapış bir his bırakmış ama ben böyle bir sorunla karşılaşmadım. Kokusu da saçı kurutma esnasında uçup gidiyor. Kısacası iyi yönleri de var kötü yönleri de ve bu şekilde benim için nötr bir yerde kendisi. 200 ml'lik bu "Koruyucu melek"; biraz daha geliştirilse daha iyi olur bana göre. İndirimlerde bu ürünü 20 lira civarı bir fiyata alabilirsiniz.
Siz kullandınız mı? Memnun kaldınız mı?

(: HARİKA BİR HAFTASONU DİLİYORUM :)

4 yorum:

  1. Senin ürüne olan yorumunu daha çok sevdim ;))

    YanıtlaSil
  2. herhangi bir saç spreyi kullandın mı peki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet masa yapmamin ardindan sabitlenmesi icin kullandim ama o da ise yaramadi. Belki dogru sac spreyini bulamadim :) cabuk sekle giren ama bir o kadar da cabuk bozulan bir sac yapim var :(

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))