13 Nisan 2014 Pazar

REAL TECHNIQUES FIRÇALAR ARTIK GRATİS'TE! :)

Merhaba :)
Umarım haftasonunuz güzel geçiyordur. Bu bir bilgilendirme yazısı olsun dedim ve geçtim klavyenin başına :).  Pixiwoo kardeşleri bilmeyen yoktur ve bu kardeşlerden biri olan Samantha Chapman'ın tasarlamış olduğu Real Techniques fırçalar, tüm dünyada makyaj severlerin gözdesi olmuş durumda. Yurt dışı kozmetik sitelerinden alışveriş yapma cesareti gösterenler, fırçalara çoktan kavuştu ama bu yurt dışı alışverişe cesaret edemeyen benim gibiler sabırla beklediler ve sonunda Migros baktı ki olmuyor kendi kozmetik standlarında hepimizi şaşırtarak bu fırçalara yer verdi. :) Ardından Watsons ve Gratis'lerde de bu fırçaların satılacağına dair söylentiler yayılmaya başladı. Hatta Watsons reklamlarını bile yapmaya başlamıştı ama standlarında bu fırçalara ne zaman yer vereceklerini açıklamadılar. Watsons'a bu fırçalar geldi gelecek derken sessiz kalan Gratis bir atılımda bulundu ve standlarında bu fırçalara yer verdi :). 
Bir de benim gözümden, bu fırçalarla Gratis'te karşılaşmanın komik hikayesini dinleyin, daha doğrusu okuyun :). 9 Nisan günü dolaşmaya çıktığımda Bakırköy Capacity'deki Gratis mağazasına uğramıştım. Çıktığım zamanlarda arada Gratis ve Watsons'a uğramayı seviyorum, heyecanlandırıyor :) (Rossmann olsa orada yatardım herhalde :)) ama yok maalesef). Standlara göz atarken makyaj fırçalarına sıra geldi.. Ve bu fırçaları gördüğümde şaşkınlık ve mutlulukla "Aaaaaaa!!!" diye nasıl bir tepki verdiysem; millet bir anda bana baktı ve ben kalakaldım :D . O anda aklımı toparlayıp bir fotoğraf çektim ve anında mağazadan çıkmadan Instagram hesabımdan paylaştım. Bu arada Instagram hesabımı çok fazla kullandığımı ve anlık paylaşımlar yaparak haber verdiğimi bilmenizi isterim :). Sanırım ilk haber verenlerden ya da ilk haber verendim :)

REAL TECHNIQUES FIRCALAR
Cep telefonumla çektiğim için çok net çıkmamış, üzgünüm :(


((: Ve işte işin özeti ; DUYMAYAN BİLMEYEN KALMASIIIN!
 REAL TECHNIQUES FIRÇALAR ARTIK GRATİS'LERDEEE !!! :))

<3 SEVGİLER <3

2 yorum:

Yorum Yazmak İster Misin? :))