9 Nisan 2014 Çarşamba

ESSENCE "ALL ABOUT NUDE" FAR PALETİ İNCELEMESİ

Merhabaa :)
Baktım ki bu ara hep Essence ürünlerinden edinip bir de üstüne memnun kalmışım; hakkını yemeyeyim ve yine bir Essence far paleti hakkında detaylı inceleme yapalım dedim. 
Konuğumuza gelmeden önce bu markanın yeni çıkan far paletleri hakkında kısa bir bilgi vermek istiyorum. Essence "All About" far paleti ; ilkbahar - yaz sezonu için Essence standlarında yerini aldı bile. "All About" demişken; "All About Cupcake" ruja olan aşkımı duymayan kalmamıştır :) Bununla ilgili yazımı okumadıysanız buradan okuyabilirsiniz. 
Dönelim konumuza; "All About..." far paletinin Essence standlarında dört çeşidi mevcut..

Essence All About Nude Far Paleti


Gördüğünüz gibi renkleri birbirinden muhteşem :) İnsanın hepsini birden alası geliyor. Hepsinin içinde 6 farklı renk barındıran bu paletler ilkbahar yaz sezonu için özel olarak satışa sunuldu. İçlerinde ışıltılı mat ve metalik efektler mevcut. 
Bende bunlardan biri olan "All About Nude" mevcut. Diğerlerine de sıra gelecek elbet :) .
All About Nude far paletindeki renklerin hepsi doğal tonlar ve pembe alt tonlu renkler diyebilirim.


Palette benim favori renklerim ise sağ üst köşedeki metalik gri (3) ve hemen sol alt çaprasındaki vizon rengi (5). Mata yakın olan tek renk ise üstte ortadaki renk (2).




Essence All About Nude Far Paleti


Essence All About Nude Far Paleti


Farlar yumuşacık ve pigmentleri oldukça iyi, tabi far bazı ile sürülürse çok daha iyi ve daha kalıcı oluyor. 8.5 gramlık bir palet olur kendisi ve Gratis'lerde satılıyor. Fiyatı ise 13 lira idi. Sizler bu paletlerden herhangi birini kullandınız mı, yorumlarınız neler ? Ayrıca All About Sunrise; yaz yaklaştıkça "Gel bana, gel bana" diyip duruyor :) Kullananınız var mı meraktayım.. Uzun lafın kısası ben bu palet(ler)i çok sevdim ve gönül rahatlığıyla tavsiye ederim..

<3 HEPİNİZE SEVGİLER <3

3 yorum:

  1. Merhaba, bloğunu takibe aldım, sende bakarsan sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkürler hoşgeldin :) Ben de takipteyim,
      Sevgiler <3

      Sil
  2. Ürünü bugün aldım kuru saçımda bir denedim. Senin fotoğraflarındaki gibi oldu diyebilirim. Direkt olarak elektriği kabarıklığı alıp götürüyor. Faydalı güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil

Yorum Yazmak İster Misin? :))